Dat wel, alleen jammer dat het zo veel tijd en gedoe moet kosten. De woorden 'hoeren', 'kut' en 'tering' zijn vaak voorbij gekomenquote:
Fok was 3/4 dag dood ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 15:08 schreef Mikkie het volgende:
Mên wat is het hier rustig geweest vandaag!
Met in Engeland studeren heb ik geen ervaring, ik ben het ook niet van plan ofzo.quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef SLP_ het volgende:
ff een vraagje voor Moblo en MorganeIk wil graag Engels studeren, ben er nog niet zeker van of ik dit in Nijmegen ga doen of in Engeland. Ik zou dit het liefst in Engeland willen doen, maar dit is vrij duur dus moet nog kijken of ik dat kan bekostigen. En ik lees dat in Engeland de studie English heel erg gericht is op de Engelse literatuur. Is dit in Nederland ook zo? Want ik wil het liefst na de studie aan de slag als leraar VO. Ik vraag me af of die Engelse studie dan wel zin heeft. En ik wil wel echt mijn hele studie in Engeland volgen, niet dat ik aan de RU studeer en dan een jaartje naar Engeland ga
Ok, dankjewelquote:Op zondag 15 november 2009 17:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Met in Engeland studeren heb ik geen ervaring, ik ben het ook niet van plan ofzo.
Ik kan wel vertellen dat het hier op de RU echt niet vooral gericht is op literatuur. Je krijgt inderdaad wel vakken over Britse en Amerikaanse proza en poëzie, maar je krijgt bijv. ook taaltechnische vakken als grammatige en writing. Ook zijn er verschillende vakken gericht op uitspraak en fonetiek. En je krijgt een paar algemene vakken die alle letterenstudenten krijgen zoals filosofie en cultuurgeschiedenis. Het is dus echt vanalles wat en zeker niet vooral literatuur
Kijk uit hoor, zulke posts kunnen je notes opleveren.quote:
Met je wegpiraterijquote:
Ik denk dat in het gitaristentopic, waar ik die note voor kreeg, het niveau van de posts over het algemeen wat hoger ligt dan hierquote:Op zondag 15 november 2009 21:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, zulke posts kunnen je notes opleveren.Vraag maar aan morgane
Denigrerend tov Nijmegenreeks, +1 note.quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat in het gitaristentopic, waar ik die note voor kreeg, het niveau van de posts over het algemeen wat hoger ligt dan hier
Ik had ivm omstandigheden, gezondheid zelf enzo, gevraagd om minder uren dan die 40+ die ik draaide. Ging toevallig iemand weer naar een opleiding dus ze hebben wat kunnen schuiven met routes enzo. Nu rijd ik op maandag heel Wijchen, overgebleven pakketten van zaterdag en de remboursen, zeg 50-70 stops op een dag, uur of 5 max. Dinsdag de drukke route die ik in de vakantie elke dag reed, ben je zo 9 uur mee kwijt als het tegen zit. Dan woensdag vrij, en donderdag + vrijdag 2 rustigere routes waar ik zon 5-6 uur over doe.quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef Mikkie het volgende:
Waarom heb je er nu 25 dan... ivm de situatie met je moeder?
Want normaal gesproken moet je toch meer kunnen werken?
quote:Op zondag 15 november 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denigrerend tov Nijmegenreeks, -1 pixelrepect.
Eventueel ander werk? Of bevalt het verder wel echt heel goed?quote:Op zondag 15 november 2009 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik had ivm omstandigheden, gezondheid zelf enzo, gevraagd om minder uren dan die 40+ die ik draaide. Ging toevallig iemand weer naar een opleiding dus ze hebben wat kunnen schuiven met routes enzo. Nu rijd ik op maandag heel Wijchen, overgebleven pakketten van zaterdag en de remboursen, zeg 50-70 stops op een dag, uur of 5 max. Dinsdag de drukke route die ik in de vakantie elke dag reed, ben je zo 9 uur mee kwijt als het tegen zit. Dan woensdag vrij, en donderdag + vrijdag 2 rustigere routes waar ik zon 5-6 uur over doe.
Al met al goed voor +- 25u per week. Fijn toen ik geen rekening hoefde te houden met huur etc, maar dat komt er dus dalijk wel bij. Dan word het wel krap... Dus ik wil toch iets van 35u in de week werken, wil ik een beetje rond kunnen komen zo met een eigen woning![]()
Hoop dat daar iets in mogelijk is, heb het voor een paar weken terug al voorgelegd. Anders dan moet ik daar iets op verzinnen...
Vetquote:Op zondag 15 november 2009 22:24 schreef Sander het volgende:
Terug uit York! Het was gaaaaaaf!
Ben bij de Four Nations Rugby finale geweest. Hoe briljant was dat!
Bruutquote:Op zondag 15 november 2009 22:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Engeland tegen Australie. Zal zo een filmpje uploaden!
Het is een heel leuk stadje. Heb me klem gezopen aan de starbucks en vies engels bier.quote:Op zondag 15 november 2009 22:45 schreef SLP_ het volgende:
@ Sander, Leuk dat York gaaf wasIk heb ook zo'n zin, over 4 weken mag ik ook
![]()
Klein rolletje... wie is het eigenlijk?quote:
Chuck van Gossip Girlquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klein rolletje... wie is het eigenlijk?
Oh ja, binnenkort ff S3 downloadenquote:
Nogal wiedes dat je gauw uitgekeken raakt ja. Als je HBO-niveau aan kan dan is post bezorgen niet echt een topfunctie natuurlijkquote:Op zondag 15 november 2009 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Evt ander werk jaHeel heel heeeeel goed bevalt het niet, ik lijk tot nu toe al die "simpele" baantjes eigenlijk snel voor gezien te hebben, tis niet echt uitdagend.
Ik heb het nu best luxe, prima uurloon, werk is om de hoek, 's middags kan ik pauze houden in mijn eigen huisNiemand die op mijn vingers kijkt dus. De tijd gaat ook vrij snel voorbij op een dag over het algemeen.
Maar uitdagend, nee...
Haha klinkt goedquote:Op zondag 15 november 2009 22:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is een heel leuk stadje. Heb me klem gezopen aan de starbucks en vies engels bier.
Hmm heb nu ff geen zin om tv te kijken, ik zoek de aflevering wel een keer opquote:Op zondag 15 november 2009 22:47 schreef LastRequest het volgende:
York is mijn favo stad
Over een paar weekjes ga ik er ook weer heen..
En SLP_ de ep die nu op Comedy Central bezig is, weet niet welke dat is want ik volg het niet
Voor grijs wordt ook kleur gebruiktquote:Op zondag 15 november 2009 23:21 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kan ie grijs nou wel printen, daar heeft ie toch ook zwart voor nodig
Top Gear wordt tegenwoordig in HD uitgezonden. En aangezien we hier geen digitale tv hebben, wordt dat dus morgen downloadenquote:Op zondag 15 november 2009 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
Top Gear was awesome, dat ze dar gewoon Eric Bana hadden als gast, best baas.
Ik heb nog wel een Office XP voor je liggen als je daar iets mee kan?quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef LastRequest het volgende:
Superirritant.. Wil ik eens mn college goed voorbereiden en de sheets uitprinten.. lukt het niet.
M'n printer print geen zwart meerDus moet alle zwarte tekst even naar grijs ofzo zetten, dan doet ie het wel. Maarrr ik heb een trialversie van Office, en kan de tekst dus niet bewerken
Openoffice! Gratis ende voor niets! En nu meteen te downloaden!quote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Office XP voor je liggen als je daar iets mee kan?
Heb ik inmiddels idd gedaan.. even kijken hoe dat uitpakt enzo. Anders misschien wel handig Mik!quote:Op zondag 15 november 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Openoffice! Gratis ende voor niets! En nu meteen te downloaden!
Downloadingquote:Op zondag 15 november 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Top Gear wordt tegenwoordig in HD uitgezonden. En aangezien we hier geen digitale tv hebben, wordt dat dus morgen downloaden
Maandagmorgen, eerst een paar sloten koffie.quote:
Is ook moeilijk! Heel veel sterkte!quote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Brak brak.
Zaterdag naar Muse geweest, was zooooooo ontzettend vet! En gister naar SOiL, Counterpoint en Shinedown, oook suuuuuuuuuperHeb er nog een plectrum van Shinedown aan over gehouden.
Vanochtend belde mijn mama op, het gaat heel hard achteruit met opa, hij haalt het einde van de week wrs niet... Morgen ga ik langs. Best wel een beetje spannend ofzo, afscheid nemen vind ik maar moeilijk![]()
Taai, sterkte iig!quote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Brak brak.
Zaterdag naar Muse geweest, was zooooooo ontzettend vet! En gister naar SOiL, Counterpoint en Shinedown, oook suuuuuuuuuperHeb er nog een plectrum van Shinedown aan over gehouden.
Vanochtend belde mijn mama op, het gaat heel hard achteruit met opa, hij haalt het einde van de week wrs niet... Morgen ga ik langs. Best wel een beetje spannend ofzo, afscheid nemen vind ik maar moeilijk![]()
Thanks.quote:Op maandag 16 november 2009 10:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Is ook moeilijk! Heel veel sterkte!
Oh, ik vind het juist helemaal geweldig, een van de mooiste shows die ik ooit gezien heb. Was mijn 5e keer Musequote:Op maandag 16 november 2009 10:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Taai, sterkte iig!
Muse nog steeds nooit live gezien, gemist op PP 2007 ( beetje te dronken geworden nacht ervoor:') ). Maar daarbij ben ik ook nooit een hele grote fan van lichteffecten en supershows bij een band.
Hoe dat?quote:Op maandag 16 november 2009 11:00 schreef AMDB het volgende:
Het is allemaal wel mooi enzo, maar ik kom toch echt voor de muziek. Al zit het daar bij Muse wel goed mee.
Alleen de lyrics moet ik soms van huilen
Lyrics zijn vaak gewoon slecht en cliché. De nieuwste cd lijkt een regelrechte voordracht van 1984. En ik ben niet zo van de complottheorieën, iets waar Matt wel van houdtquote:
dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdtquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyrics zijn vaak gewoon slecht en cliché. De nieuwste cd lijkt een regelrechte voordracht van 1984. En ik ben niet zo van de complottheorieën, iets waar Matt wel van houdt![]()
Lyrics zijn voor mij eigenlijk wel het belangrijkste bij een band, daarom ook grote Arctic Monkeys fan
Thanksquote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Sander het volgende:
Dat is zwaar inderdaad. Sterkte morgen!
Haha, ok, voor mij zijn lyrics ook belangrijk (daarom vind ik de nieuwe single van Rammstein maar niksquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyrics zijn vaak gewoon slecht en cliché. De nieuwste cd lijkt een regelrechte voordracht van 1984. En ik ben niet zo van de complottheorieën, iets waar Matt wel van houdt![]()
Lyrics zijn voor mij eigenlijk wel het belangrijkste bij een band, daarom ook grote Arctic Monkeys fan
Bedankt voor de tip, zal het eens aanzettenquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdt
Dat is vaak wel heel poetisch...quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdt
Succes er mee Dupquote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Brak brak.
Dankje...quote:
Ik zie je vanavondquote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
Succes morgen Dup, al spreek ik je nog wel voor die tijd natuurlijk
En jij zit nog steeds op de witte band qua spelling!quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
mijn oom heeft gister de zwarte band gehaalt
Jamaar jamaar, bij judo heb je toch alleen maar worpen?? Daar wordt toch bar weinig gekicked? Of ben ik gewoon een retard?quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef Dj_unkie het volgende:
ROFL....
en JA! een judokick!
* Dj_unkie heeft de bruine band voor judo gehaald, maar was te jong om op te gaan voor zwart. Toen ben ik ermee gestopt
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fuckenquote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Dj_unkie het volgende:
klopt...maar Austin Powers had wel een verfijnde schop welke de Judokick werd genoemd![]()
[ afbeelding ]
you're damn rightquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fucken
De nieuwe Chuck Norrisquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fucken
Ik kan wel een nieuwe auto gebruiken!quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
altijd kut sinterklaasalles wat ik wil van rond de 10 euro koop ik zelf gewoon, dus ik heb geen wensen
jullie nog tips?
De hiërarchie :quote:
Ik zie ook geen Austin Powers!quote:Op maandag 16 november 2009 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De hiërarchie :De_Kardinaal John McClane Chuck Norris Steven Segal Jean Claude van Damme Vin Diesel
Ik zie geen Austin Powers
Er is eigenlijk nietmand in deze wereld die ik hoger in achting heb dan mezelf, met uitzondering van John McClane. Door deze logica te hanteren concludeer ik dat jouw lijst dan ook in de categorie fictief of faalhazerij valt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie ook geen Austin Powers!
Ja, want John McClane is ook daadwerkelijk een echt persoon!quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is eigenlijk nietmand in deze wereld die ik hoger in achting heb dan mezelf, met uitzondering van John McClane. Door deze logica te hanteren concludeer ik dat jouw lijst dan ook in de categorie fictief of faalhazerij valt.
Duh!quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want John McClane is ook daadwerkelijk een echt persoon!
Omdat Arnold ze allemaal niet aan zou kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef Dj_unkie het volgende:
Arnold staat niet eens op de lijst! Wat fake zeg!
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Arnold ze allemaal niet aan zou kunnen
jah idd...Arnold heeft een skelet van metaal...daar kan Chuck dus nooit tegenop! Alleen MacGyver zou het met een paperclip lukken Arnold compleet te demonteren. Maar ook die baas staat verdomme NIET op de lijst!quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.
Then and I are in disagreement my good sir.quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.
yasha, ben jij datquote:Op maandag 16 november 2009 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn druk, en die nutteloze kicks zijn kut.
groetjes
quote:Beste collega,
Er komen verzoeken m.b.t. het verlof nemen rond de feestdagen.
Helaas kan ik in de maand December tot en met 2 januari 2010 niemand verlof geven.
Helaas is het niet anders.
Met vriendelijke groet,
sorry, ben druk..quote:Op maandag 16 november 2009 15:11 schreef Dj_unkie het volgende:
HuWhahhhh kick...
GVd wat is het dood hier zeg....ga me nou niet vertellen dat iedereen druk is....
Dan meld je toch ziekquote:
Boeie, tis toch maar werk. En wie is er nou tegenwoordig nog afhankelijk vanquote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
wattefak![]()
ik zou protesteren... (met risico op baan kwijtraken
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een 7,7 voor geschiedenis![]()
Heb je hem nog kunnen zien / gesproken?quote:
Dankjequote:
Nee, en daar baal ik nu wel van. Ik had vanochtend toen ik hoorde dat hij nu wel erg hard achteruit ging meteen naar Eindhoven moeten gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je hem nog kunnen zien / gesproken?Gelukkig heeft hij niet zo lang hoeven lijden
![]()
Sterkte de komende tijd![]()
Kon je niet wetenquote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef Dupje het volgende:
Nee, en daar baal ik nu wel van. Ik had vanochtend toen ik hoorde dat hij nu wel erg hard achteruit ging meteen naar Eindhoven moeten gaan.
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon je niet weten. Gecondoleerd
Gecondoleerd! Die dingen gebeuren nou eenmaal. Bij mijn opa werd ik door mijn ouders gebeld dat mijn opa op de SEH lag en dat het heel slecht ging en nog maar een paar uur te leven zou hebben. Toen ik en mijn ex onze jassen aan hadden gedaan om te gaan ging de telefoon weer en bleek mijn opa al overleden te zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.
Moet je jezelf vooral niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.
Damn meis, dat is kutquote:
Die kan ik zo hier gebruiken, vooral die ene van dat de vuilniszak vol zit en mensen er gewoon iets boven op leggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik jullie eens blij maken met 2 briljantjes die ik tegenkwam tijdens 't opruimen van m'n kamer.
[ afbeelding ]
Professoren, altijd duidelijk.
[ afbeelding ]
Huisgenoten!
dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik had gevraagd wss wel, maar had niet gevraagd
Oeh, IB wat een homo ben je ook he, je weet dat ik normaal gesproken niet op fok kanquote:
whehehequote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oeh, IB wat een homo ben je ook he, je weet dat ik normaal gesproken niet op fok kan
Belangrijke info die je moet sharen, jaloerse pik
zou kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
wel een slaapbank in de woonkamer?
Hoezo is de 15e meet bij mij dan
nee snap ikquote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm hoe kut is dit, vannacht maar 4 uur geslapen want wilde perse boek uitlezen
Net om 9 uur was ik dood op, en nu begin ik weer super wakker te zijn
En vast wel, maar ik ga jou niet twee weken vermaken
Hij vraagt om een slaapplaats voor twee weken. Niet om twee weken met je te mogen slapen!quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm hoe kut is dit, vannacht maar 4 uur geslapen want wilde perse boek uitlezen
Net om 9 uur was ik dood op, en nu begin ik weer super wakker te zijn
En vast wel, maar ik ga jou niet twee weken vermaken
leven en dood in hetzelfde topic, zo is het leven.quote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Californium het volgende:
Oe oe oe.... Leuk nieuws van het weekend... Ik word misschien tanteDat word dan pas volgend jaar... maar toch
leuk nieuws
quote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
leven en dood in hetzelfde topic, zo is het leven.
Ik vind het niet lullig, want zo gaat het nou eenmaal. Hoewel het voor Dupje dan weer wrang kan zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
tis heel lullig misschien idd... maar ik vond dat wel leuk nieuws... N iet verwacht dat ik van mijn zus nog tante ging worden nee
heeft ze geen vriend danquote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
N iet verwacht dat ik van mijn zus nog tante ging worden nee
Ze heeft een vriendinquote:
Zie vorige postquote:Op maandag 16 november 2009 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet lullig, want zo gaat het nou eenmaal. Hoewel het voor Dupje dan weer wrang kan zijn.
Ik had ook niet verwacht dat je nog tante zou worden van je zus. Als ik dat geweten had, hadden je zus en ik wel condooms gebruikt.
dan ben ik benieuwd naar de uitlegquote:
Nee, twee Heilige Maria's die een koppeltje vormen!quote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar de uitlegdonorzaad?
quote:Op maandag 16 november 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee snap ikdaarom ga k ook niet bij jou crashen
maar ik vind het een mooie stad, gingen we vroeger altijd heen in de meivakantie
quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, twee Heilige Maria's die een koppeltje vormen!
vriendin van me zus wil idd KI laten doen begin van 2010quote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar de uitlegdonorzaad?
Ik zou die boodschap begeleid hebben met andere smileys!quote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over 3 daagjes zie ik mijn ouders en IB weer
![]()
welke danquote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou die boodschap begeleid hebben met andere smileys!
Wie gaat de donor worden? Een bekende van je zus of een transactie via de DSB?quote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef Californium het volgende:
Ik vind het ook tof! hoop dat het allemaal gaat lukken![]()
Doe Pietje de groetjes!quote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even met mijn grote liefde skypen, dus even op mijn eigen internet
Een blanke... dat willen ze welquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie gaat de donor worden? Een bekende van je zus of een transactie via de DSB?
Zoek eens op muurstickers (waterafstotende)?quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef morgane het volgende:
Ik ben voor op mijn nieuwe kamer op zoek naar een achterwandje voor de wastafelhoek...nu meen ik te herinneren dat er van die matjes bestaan met tegeltjes erop (of iig iets wat er op moet lijken) die je gewoon op de muur kan plakken. Weet iemand hoe zoiets heet?? Ik heb al gezocht op plaktegels, tegelmat etc. op google maar kan het niet vinden.
ik weet wat je bedoelt, kan het alleen ook niet vindenquote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef morgane het volgende:
Ik ben voor op mijn nieuwe kamer op zoek naar een achterwandje voor de wastafelhoek...nu meen ik te herinneren dat er van die matjes bestaan met tegeltjes erop (of iig iets wat er op moet lijken) die je gewoon op de muur kan plakken. Weet iemand hoe zoiets heet?? Ik heb al gezocht op plaktegels, tegelmat etc. op google maar kan het niet vinden.
Dan vind ik alleen maar van die blije bloemetjes en vlinders...geen tegeltjes.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek eens op muurstickers (waterafstotende)?
Ohja, goed idee!quote:Op maandag 16 november 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, kan het alleen ook niet vindenmisschien een K&W topic dan maar openen
Sloeg je kerel terug?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
m'n neus is niet blauw![]()
wel een beetje dik
Dat was de grapquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sla hem niet eens
nee, tennisbal midden op m'n neus, zo'n harde
brrr een collega zat laatst te vertellen dat zijn dochter een hockeybal tegen haar neus had gekregen...Die moest gewoon naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
mijn grap ook, dat ik hem voor de verandering eens niet sla
maar ja.. het tennisveld lag flink vol bloed
hockeybal wil je ook echt nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:01 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
brrr een collega zat laatst te vertellen dat zijn dochter een hockeybal tegen haar neus had gekregen...Die moest gewoon naar het ziekenhuis![]()
Interessant tekstjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Sander het volgende:
Mooi stukje op het weblog van een datingsite. Het gaat over de looks van iemand versus de hoeveelheid berichten die hij of zij krijgt. Het stuk is nog niet helemaal af (er missen wat plaatjes) maar de boodschap is duidelijk.
http://blog.okcupid.com/i(...)ooks-and-your-inbox/
succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef Dj_unkie het volgende:
gelukkig
Ik ga maar eens wat doen...moet nog een businessplan in elkaar te zetten
't Zorgt ook voor een redelijke chaos iedere dag geloof ik... Blij dat ik geen auto meer heb en er NIjmegen mee door wilquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
Ik word trouwens gek van de afzettingen bij Heyendaalseweg/Erasmuslaan, elke ochtend en avond is het maar de vraag welke route ik naar huis of Station Heyendaal moet nemen.
hij is open hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
Ik word trouwens gek van de afzettingen bij Heyendaalseweg/Erasmuslaan, elke ochtend en avond is het maar de vraag welke route ik naar huis of Station Heyendaal moet nemen.
Ik loop altijd vanuit Brakkenstein over de uni naar Station Heyendaal, maar op een gegeven moment was alles ineens afgezet. Vandaag maar eens helemaal Heyendaalseweg pakken, volgens mij moet je nog wel een stuk aan de 'overkant' lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is open hooralleen kun je de Erasmuslaan nog niet op
Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet ik maar weblogger worden voor fok, alweer een dumbo ass submit op de log
erg he??quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.
Ja echt heel irritant. Dan ben je een plaatje al kotsbeu omdat je het overal op internet ziet, en dan komt FOK! er nog eens meequote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo terug van de chirurg! Morgen of overmorgen consult bij de pijnpoli! En over een paar weken doet mijn spier het weer!
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!quote:
Jammer, maar gefeliciteerd want het is duidelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!
Zal het binnenkort eens lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!
Jammer, maar gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jammer, maar gefeliciteerd want het is duidelijk goed nieuws
nicequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo terug van de chirurg! Morgen of overmorgen consult bij de pijnpoli! En over een paar weken doet mijn spier het weer!
Tof dat je toch nog naar Deep Purple kuntquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Dupje het volgende:
Zow, in Eindhoven. Gister nog tot half 1 bij opa gezeten. Zaterdag is de crematie.
Planning van deze week ligt weer lekker op zn kop. Vanavond wrs wel naar Deep Purple, maar wat korter...
Fijn voor je D_K!
Ja, in het hospice. Vreemd, maar wel fijn om hem nog even te zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tof dat je toch nog naar Deep Purple kuntHebben jullie gister letterlijk nog bij je opa gezeten
Hoe is het nu met je en met de familie? Hoe was het om je opa te zien? Laat opa ook een oma achter trouwens? Wel hospice? Heel veel sterkte meis!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Dupje het volgende:
Zow, in Eindhoven. Gister nog tot half 1 bij opa gezeten. Zaterdag is de crematie.
Planning van deze week ligt weer lekker op zn kop. Vanavond wrs wel naar Deep Purple, maar wat korter...
Fijn voor je D_K!
Heb je geen hyves dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat het hele verhaal op hyves staat over hoe en watdat kan ik niet lezen
Ja het gaat wel, beter dat het nu klaar is. Steeds maar afscheid te moeten nemen is ook lastig. En opa wilde niet ziek zijn. Hij is uiteindelijk gelukkig ook niet gestikt (longkanker) maar rustig ingeslapen, wrs door de morfine. Opa laat ook een oma achter ja, maar die is ook opgelucht, ze heeft 1,5 jaar voor hem gezorgd, en ze heeft nu t gevoel dat ze verder kan met haar leven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je en met de familie? Hoe was het om je opa te zien? Laat opa ook een oma achter trouwens? Heel veel sterkte meis!
en bedankt!
Het lijkt me heel sterk dat D_K ooit geheel van de medicatie af komt.. Toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
compleet van de medicatie af? daar gaat je handel
Klinkt ook een beetje hoe het met mijn opa ook gegaan is. Ja, ingeslapen door de morfine is een aangename dood eigenlijk. Dat inslapen door de morfine heb ik ook meegemaakt (alleen dankzij de I.C. dat dood gaan niet). Misschien hard om te zeggen, maar ik denk dat het beter is zo. Op een gegeven moment is het leven gewoon op en dat kunnen ze dan nog wel rekken met van alles en nog wat, maar dat komt de kwaliteit van het leven ook niet ten goede. Nogmaals heel veel sterkte! En ook voor je oma. Nu overheerst de opluchting, straks het verlies en daarna het missen. Althans zo is het gegaan bij mijn oma.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja het gaat wel, beter dat het nu klaar is. Steeds maar afscheid te moeten nemen is ook lastig. En opa wilde niet ziek zijn. Hij is uiteindelijk gelukkig ook niet gestikt (longkanker) maar rustig ingeslapen, wrs door de morfine. Opa laat ook een oma achter ja, maar die is ook opgelucht, ze heeft 1,5 jaar voor hem gezorgd, en ze heeft nu t gevoel dat ze verder kan met haar leven.
Het is ook beter zo... Ik denk dat oma voornamelijk opgelucht is, en opgelucht blijft. Natuurlijk zal ze m ook gaan missen, maar de relatie tussen oma en opa was al jaren niet meer super.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt ook een beetje hoe het met mijn opa ook gegaan is. Ja, ingeslapen door de morfine is een aangename dood eigenlijk. Dat inslapen door de morfine heb ik ook meegemaakt (alleen dankzij de I.C. dat dood gaan niet). Misschien hard om te zeggen, maar ik denk dat het beter is zo. Op een gegeven moment is het leven gewoon op en dat kunnen ze dan nog wel rekken met van alles en nog wat, maar dat komt de kwaliteit van het leven ook niet ten goede. Nogmaals heel veel sterkte! En ook voor je oma. Nu overheerst de opluchting, straks het verlies en daarna het missen. Althans zo is het gegaan bij mijn oma.
Oh, wel respect dat ze dan wel gewoon nog 1,5 jaar zo doorgegaan zijn met z'n tweeenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het is ook beter zo... Ik denk dat oma voornamelijk opgelucht is, en opgelucht blijft. Natuurlijk zal ze m ook gaan missen, maar de relatie tussen oma en opa was al jaren niet meer super.
Heftig dat je daarmee op de IC hebt gelegen!
Zo heftig is dat niet! Daar voel je niets van! Huhuh overdosis morfinequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:45 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het is ook beter zo... Ik denk dat oma voornamelijk opgelucht is, en opgelucht blijft. Natuurlijk zal ze m ook gaan missen, maar de relatie tussen oma en opa was al jaren niet meer super.
Heftig dat je daarmee op de IC hebt gelegen!
Nog nooit van morfine ge-OD-ed. Ik heb echt niet geleefdquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo heftig is dat niet! Daar voel je niets van! Huhuh overdosis morfineNee, niemand?
404quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Sander het volgende:
Mooi stukje op het weblog van een datingsite. Het gaat over de looks van iemand versus de hoeveelheid berichten die hij of zij krijgt. Het stuk is nog niet helemaal af (er missen wat plaatjes) maar de boodschap is duidelijk.
http://blog.okcupid.com/i(...)ooks-and-your-inbox/
Idd. Lijkt erop dat ze het stuk hebben weggehaald. Ik hou m'n RSS wel in de gaten. Als-ie nog een keer komt, gooi ik hem er opquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog nooit van morfine ge-OD-ed. Ik heb echt niet geleefd
aai.gifquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Mn onderburen mogen ze wel Od-en....wat een gotver takkeherrie...ik sliep net
quote:
Ohw.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
aai.gif
Ik heb nog wel wat oplossingen voor vervelende buren hoor
Is maar net de vraag hoe ver je wil gaan en hoe erg je ze niet mag...quote:
Nou ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is maar net de vraag hoe ver je wil gaan en hoe erg je ze niet mag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |