dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdtquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyrics zijn vaak gewoon slecht en cliché. De nieuwste cd lijkt een regelrechte voordracht van 1984. En ik ben niet zo van de complottheorieën, iets waar Matt wel van houdt![]()
Lyrics zijn voor mij eigenlijk wel het belangrijkste bij een band, daarom ook grote Arctic Monkeys fan
Thanksquote:Op maandag 16 november 2009 11:06 schreef Sander het volgende:
Dat is zwaar inderdaad. Sterkte morgen!
Haha, ok, voor mij zijn lyrics ook belangrijk (daarom vind ik de nieuwe single van Rammstein maar niksquote:Op maandag 16 november 2009 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lyrics zijn vaak gewoon slecht en cliché. De nieuwste cd lijkt een regelrechte voordracht van 1984. En ik ben niet zo van de complottheorieën, iets waar Matt wel van houdt![]()
Lyrics zijn voor mij eigenlijk wel het belangrijkste bij een band, daarom ook grote Arctic Monkeys fan
Bedankt voor de tip, zal het eens aanzettenquote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdt
Dat is vaak wel heel poetisch...quote:Op maandag 16 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan moet je maar eens tool gaan luisteren als je van Lyrics houdt
Succes er mee Dupquote:Op maandag 16 november 2009 10:54 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen! Brak brak.
Zaterdag naar Muse geweest, was zooooooo ontzettend vet! En gister naar SOiL, Counterpoint en Shinedown, oook suuuuuuuuuperHeb er nog een plectrum van Shinedown aan over gehouden.
Vanochtend belde mijn mama op, het gaat heel hard achteruit met opa, hij haalt het einde van de week wrs niet... Morgen ga ik langs. Best wel een beetje spannend ofzo, afscheid nemen vind ik maar moeilijk![]()
Dankje...quote:
Ik zie je vanavondquote:Op maandag 16 november 2009 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
Succes morgen Dup, al spreek ik je nog wel voor die tijd natuurlijk
En jij zit nog steeds op de witte band qua spelling!quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef swarmahoer het volgende:
mijn oom heeft gister de zwarte band gehaalt
Jamaar jamaar, bij judo heb je toch alleen maar worpen?? Daar wordt toch bar weinig gekicked? Of ben ik gewoon een retard?quote:Op maandag 16 november 2009 13:31 schreef Dj_unkie het volgende:
ROFL....
en JA! een judokick!
* Dj_unkie heeft de bruine band voor judo gehaald, maar was te jong om op te gaan voor zwart. Toen ben ik ermee gestopt
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fuckenquote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Dj_unkie het volgende:
klopt...maar Austin Powers had wel een verfijnde schop welke de Judokick werd genoemd![]()
[ afbeelding ]
you're damn rightquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fucken
De nieuwe Chuck Norrisquote:Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo, ja maar met Austin valt dan ook niet te fucken
Ik kan wel een nieuwe auto gebruiken!quote:Op maandag 16 november 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
altijd kut sinterklaasalles wat ik wil van rond de 10 euro koop ik zelf gewoon, dus ik heb geen wensen
jullie nog tips?
De hiërarchie :quote:
Ik zie ook geen Austin Powers!quote:Op maandag 16 november 2009 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De hiërarchie :De_Kardinaal John McClane Chuck Norris Steven Segal Jean Claude van Damme Vin Diesel
Ik zie geen Austin Powers
Er is eigenlijk nietmand in deze wereld die ik hoger in achting heb dan mezelf, met uitzondering van John McClane. Door deze logica te hanteren concludeer ik dat jouw lijst dan ook in de categorie fictief of faalhazerij valt.quote:Op maandag 16 november 2009 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie ook geen Austin Powers!
Ja, want John McClane is ook daadwerkelijk een echt persoon!quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er is eigenlijk nietmand in deze wereld die ik hoger in achting heb dan mezelf, met uitzondering van John McClane. Door deze logica te hanteren concludeer ik dat jouw lijst dan ook in de categorie fictief of faalhazerij valt.
Duh!quote:Op maandag 16 november 2009 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want John McClane is ook daadwerkelijk een echt persoon!
Omdat Arnold ze allemaal niet aan zou kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef Dj_unkie het volgende:
Arnold staat niet eens op de lijst! Wat fake zeg!
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Arnold ze allemaal niet aan zou kunnen
jah idd...Arnold heeft een skelet van metaal...daar kan Chuck dus nooit tegenop! Alleen MacGyver zou het met een paperclip lukken Arnold compleet te demonteren. Maar ook die baas staat verdomme NIET op de lijst!quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.
Then and I are in disagreement my good sir.quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pff, Arnold zou ze met twee vingers helemaal kapotmaken.
yasha, ben jij datquote:Op maandag 16 november 2009 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn druk, en die nutteloze kicks zijn kut.
groetjes
quote:Beste collega,
Er komen verzoeken m.b.t. het verlof nemen rond de feestdagen.
Helaas kan ik in de maand December tot en met 2 januari 2010 niemand verlof geven.
Helaas is het niet anders.
Met vriendelijke groet,
sorry, ben druk..quote:Op maandag 16 november 2009 15:11 schreef Dj_unkie het volgende:
HuWhahhhh kick...
GVd wat is het dood hier zeg....ga me nou niet vertellen dat iedereen druk is....
Dan meld je toch ziekquote:
Boeie, tis toch maar werk. En wie is er nou tegenwoordig nog afhankelijk vanquote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
wattefak![]()
ik zou protesteren... (met risico op baan kwijtraken
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een 7,7 voor geschiedenis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |