Doe Pietje de groetjes!quote:Op maandag 16 november 2009 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga even met mijn grote liefde skypen, dus even op mijn eigen internet
Een blanke... dat willen ze welquote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie gaat de donor worden? Een bekende van je zus of een transactie via de DSB?
Zoek eens op muurstickers (waterafstotende)?quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef morgane het volgende:
Ik ben voor op mijn nieuwe kamer op zoek naar een achterwandje voor de wastafelhoek...nu meen ik te herinneren dat er van die matjes bestaan met tegeltjes erop (of iig iets wat er op moet lijken) die je gewoon op de muur kan plakken. Weet iemand hoe zoiets heet?? Ik heb al gezocht op plaktegels, tegelmat etc. op google maar kan het niet vinden.
ik weet wat je bedoelt, kan het alleen ook niet vindenquote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef morgane het volgende:
Ik ben voor op mijn nieuwe kamer op zoek naar een achterwandje voor de wastafelhoek...nu meen ik te herinneren dat er van die matjes bestaan met tegeltjes erop (of iig iets wat er op moet lijken) die je gewoon op de muur kan plakken. Weet iemand hoe zoiets heet?? Ik heb al gezocht op plaktegels, tegelmat etc. op google maar kan het niet vinden.
Dan vind ik alleen maar van die blije bloemetjes en vlinders...geen tegeltjes.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek eens op muurstickers (waterafstotende)?
Ohja, goed idee!quote:Op maandag 16 november 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, kan het alleen ook niet vindenmisschien een K&W topic dan maar openen
Sloeg je kerel terug?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
m'n neus is niet blauw![]()
wel een beetje dik
Dat was de grapquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sla hem niet eens
nee, tennisbal midden op m'n neus, zo'n harde
brrr een collega zat laatst te vertellen dat zijn dochter een hockeybal tegen haar neus had gekregen...Die moest gewoon naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
mijn grap ook, dat ik hem voor de verandering eens niet sla
maar ja.. het tennisveld lag flink vol bloed
hockeybal wil je ook echt nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:01 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
brrr een collega zat laatst te vertellen dat zijn dochter een hockeybal tegen haar neus had gekregen...Die moest gewoon naar het ziekenhuis![]()
Interessant tekstjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:04 schreef Sander het volgende:
Mooi stukje op het weblog van een datingsite. Het gaat over de looks van iemand versus de hoeveelheid berichten die hij of zij krijgt. Het stuk is nog niet helemaal af (er missen wat plaatjes) maar de boodschap is duidelijk.
http://blog.okcupid.com/i(...)ooks-and-your-inbox/
succes!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:11 schreef Dj_unkie het volgende:
gelukkig
Ik ga maar eens wat doen...moet nog een businessplan in elkaar te zetten
't Zorgt ook voor een redelijke chaos iedere dag geloof ik... Blij dat ik geen auto meer heb en er NIjmegen mee door wilquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
Ik word trouwens gek van de afzettingen bij Heyendaalseweg/Erasmuslaan, elke ochtend en avond is het maar de vraag welke route ik naar huis of Station Heyendaal moet nemen.
hij is open hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
Ik word trouwens gek van de afzettingen bij Heyendaalseweg/Erasmuslaan, elke ochtend en avond is het maar de vraag welke route ik naar huis of Station Heyendaal moet nemen.
Ik loop altijd vanuit Brakkenstein over de uni naar Station Heyendaal, maar op een gegeven moment was alles ineens afgezet. Vandaag maar eens helemaal Heyendaalseweg pakken, volgens mij moet je nog wel een stuk aan de 'overkant' lopen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij is open hooralleen kun je de Erasmuslaan nog niet op
Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet ik maar weblogger worden voor fok, alweer een dumbo ass submit op de log
erg he??quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |