Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet ik maar weblogger worden voor fok, alweer een dumbo ass submit op de log
erg he??quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Als ze niet altijd 3 maanden achter lagen met memes was het nog niet zo erg.
Ja echt heel irritant. Dan ben je een plaatje al kotsbeu omdat je het overal op internet ziet, en dan komt FOK! er nog eens meequote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo terug van de chirurg! Morgen of overmorgen consult bij de pijnpoli! En over een paar weken doet mijn spier het weer!
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!quote:
Jammer, maar gefeliciteerd want het is duidelijk goed nieuwsquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!
Zal het binnenkort eens lezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel blij mee! Hele verhaal staat op hyves dus ga ik hier niet posten!
Jammer, maar gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jammer, maar gefeliciteerd want het is duidelijk goed nieuws
nicequote:Op dinsdag 17 november 2009 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo terug van de chirurg! Morgen of overmorgen consult bij de pijnpoli! En over een paar weken doet mijn spier het weer!
Tof dat je toch nog naar Deep Purple kuntquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Dupje het volgende:
Zow, in Eindhoven. Gister nog tot half 1 bij opa gezeten. Zaterdag is de crematie.
Planning van deze week ligt weer lekker op zn kop. Vanavond wrs wel naar Deep Purple, maar wat korter...
Fijn voor je D_K!
Ja, in het hospice. Vreemd, maar wel fijn om hem nog even te zien.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tof dat je toch nog naar Deep Purple kuntHebben jullie gister letterlijk nog bij je opa gezeten
Hoe is het nu met je en met de familie? Hoe was het om je opa te zien? Laat opa ook een oma achter trouwens? Wel hospice? Heel veel sterkte meis!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:40 schreef Dupje het volgende:
Zow, in Eindhoven. Gister nog tot half 1 bij opa gezeten. Zaterdag is de crematie.
Planning van deze week ligt weer lekker op zn kop. Vanavond wrs wel naar Deep Purple, maar wat korter...
Fijn voor je D_K!
Heb je geen hyves dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel dat het hele verhaal op hyves staat over hoe en watdat kan ik niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |