Dankjequote:
Nee, en daar baal ik nu wel van. Ik had vanochtend toen ik hoorde dat hij nu wel erg hard achteruit ging meteen naar Eindhoven moeten gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je hem nog kunnen zien / gesproken?Gelukkig heeft hij niet zo lang hoeven lijden
![]()
Sterkte de komende tijd![]()
Kon je niet wetenquote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef Dupje het volgende:
Nee, en daar baal ik nu wel van. Ik had vanochtend toen ik hoorde dat hij nu wel erg hard achteruit ging meteen naar Eindhoven moeten gaan.
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon je niet weten. Gecondoleerd
Gecondoleerd! Die dingen gebeuren nou eenmaal. Bij mijn opa werd ik door mijn ouders gebeld dat mijn opa op de SEH lag en dat het heel slecht ging en nog maar een paar uur te leven zou hebben. Toen ik en mijn ex onze jassen aan hadden gedaan om te gaan ging de telefoon weer en bleek mijn opa al overleden te zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.
Moet je jezelf vooral niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 16 november 2009 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Klopt, niemand kon het weten, het ging het zo vet snel! Hij moest naar een hospice, en nog voordat hij daar goed en wel een bed had bereikt was hij al overleden... Maar toch baal ik daar nu wel van.
Damn meis, dat is kutquote:
Die kan ik zo hier gebruiken, vooral die ene van dat de vuilniszak vol zit en mensen er gewoon iets boven op leggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik jullie eens blij maken met 2 briljantjes die ik tegenkwam tijdens 't opruimen van m'n kamer.
[ afbeelding ]
Professoren, altijd duidelijk.
[ afbeelding ]
Huisgenoten!
dan moet je ook niet zeurenquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik had gevraagd wss wel, maar had niet gevraagd
Oeh, IB wat een homo ben je ook he, je weet dat ik normaal gesproken niet op fok kanquote:
whehehequote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oeh, IB wat een homo ben je ook he, je weet dat ik normaal gesproken niet op fok kan
Belangrijke info die je moet sharen, jaloerse pik
zou kunnenquote:Op maandag 16 november 2009 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
wel een slaapbank in de woonkamer?
Hoezo is de 15e meet bij mij dan
nee snap ikquote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm hoe kut is dit, vannacht maar 4 uur geslapen want wilde perse boek uitlezen
Net om 9 uur was ik dood op, en nu begin ik weer super wakker te zijn
En vast wel, maar ik ga jou niet twee weken vermaken
Hij vraagt om een slaapplaats voor twee weken. Niet om twee weken met je te mogen slapen!quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm hoe kut is dit, vannacht maar 4 uur geslapen want wilde perse boek uitlezen
Net om 9 uur was ik dood op, en nu begin ik weer super wakker te zijn
En vast wel, maar ik ga jou niet twee weken vermaken
leven en dood in hetzelfde topic, zo is het leven.quote:Op maandag 16 november 2009 22:57 schreef Californium het volgende:
Oe oe oe.... Leuk nieuws van het weekend... Ik word misschien tanteDat word dan pas volgend jaar... maar toch
leuk nieuws
quote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
leven en dood in hetzelfde topic, zo is het leven.
Ik vind het niet lullig, want zo gaat het nou eenmaal. Hoewel het voor Dupje dan weer wrang kan zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
tis heel lullig misschien idd... maar ik vond dat wel leuk nieuws... N iet verwacht dat ik van mijn zus nog tante ging worden nee
heeft ze geen vriend danquote:Op maandag 16 november 2009 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
N iet verwacht dat ik van mijn zus nog tante ging worden nee
Ze heeft een vriendinquote:
Zie vorige postquote:Op maandag 16 november 2009 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet lullig, want zo gaat het nou eenmaal. Hoewel het voor Dupje dan weer wrang kan zijn.
Ik had ook niet verwacht dat je nog tante zou worden van je zus. Als ik dat geweten had, hadden je zus en ik wel condooms gebruikt.
dan ben ik benieuwd naar de uitlegquote:
Nee, twee Heilige Maria's die een koppeltje vormen!quote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar de uitlegdonorzaad?
quote:Op maandag 16 november 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee snap ikdaarom ga k ook niet bij jou crashen
maar ik vind het een mooie stad, gingen we vroeger altijd heen in de meivakantie
quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, twee Heilige Maria's die een koppeltje vormen!
vriendin van me zus wil idd KI laten doen begin van 2010quote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar de uitlegdonorzaad?
Ik zou die boodschap begeleid hebben met andere smileys!quote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over 3 daagjes zie ik mijn ouders en IB weer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |