Op een boterham smerenquote:
Cup a Soup danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Waarom verander je het nummerquote:
Dat stinkt echt, gatverquote:
Ja hallo ben alleen thuisquote:
quote:
O..is ook niet erg, vind het ook goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik deze laatste in m'n koppie had
En je hele kantoor gaat over z'n nekquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat is dan weer wel lekker![]()
Wij hebben een stuk of 7 smaken om te kiezen en op dit moment is de asperge- en kerriesoep mijn favoriet
Je kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen....met uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ecursus__.html?p=8,2
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling overquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Hoi Coos, ik voel me hier zo eenzaam tussen al die cup-a-soup hatersquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
![]()
Prei Creme, alle smaken zijn vernieuwd trouwensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet alle CAS over 1 kam scheren he
Wij zijn heel sociaal, wij cup-a-soupen met zijn allen tegelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je hele kantoor gaat over z'n nek![]()
.
* Kam Pakt * Alle CASquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet alle CAS over 1 kam scheren he
Hondjes is goed bezig daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:![]()
Wij halen op vrijdag altijd vis maar eten het wel op in de kantine en gooien het afval daar weg voor de mensen die het goor vinden, is ook niet meer dan normaal lijkt mequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling over
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hondjes is goed bezig daar
Groep 6?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen....met uitleggen
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
![]()
Zeg daar zit mijn kind volgend jaar, ik wou nog even iets langer wachtenquote:
Dat vind ik dus gewoon asociaal gedragquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling over
Volgens Laysa kan je niet vroeg genoeg beginnen...met uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg daar zit mijn kind volgend jaar, ik wou nog even iets langer wachten
Maar dat gaat toch liggen stinken in de kantine? Vooral voor mensen die niet van vis houden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij halen op vrijdag altijd vis maar eten het wel op in de kantine en gooien het afval daar weg voor de mensen die het goor vinden, is ook niet meer dan normaal lijkt me
Ja vind het goed maar 9quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Laysa kan je niet vroeg genoeg beginnen...met uitleggen
Die ken ik niet, maar die klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
CupaSoup broccoli met creme fraiche en ham
Nee die zakken worden na de lunch weggehaald en kantine moet je ruim zien haha, meer een hok waar je wat kan eten met altijd de deur open voor het buiten roken, maar na de lunch word de zak in de container buiten gegooidquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch liggen stinken in de kantine? Vooral voor mensen die niet van vis houden.
Ik was al heel wijs toen ik 9 wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vind het goed maar 9en hem dan naar een workshop sturen
Dat heeft dan wel weer iets studentikoos.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Kally het volgende:
Nee ook zo goor, koelkast op kantoor, (wij hebben avonddiensten dus eten mee) en dan de restjes in de koelkast laten staan en nooit meer naar kijken gatverdegatver, soms loopt het er vanzelf uit, dat stinkt pas
Ja hij ook dus krijg vanzelf wel vragen maar ik ga hem dus niet uitleggen volgend jaar hoe hij er een slinger aan moet gevenquote:
Ja need I say morequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel weer iets studentikoos.
Jij krijgt vragen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij ook dus krijg vanzelf wel vragen maar ik ga hem dus niet uitleggen volgend jaar hoe hij er een slinger aan moet geven
Ik heb hier ook een koelkast staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Kally het volgende:
Nee ook zo goor, koelkast op kantoor, (wij hebben avonddiensten dus eten mee) en dan de restjes in de koelkast laten staan en nooit meer naar kijken gatverdegatver, soms loopt het er vanzelf uit, dat stinkt pas
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Coos, ik voel me hier zo eenzaam tussen al die cup-a-soup haters![]()
Jij vindt cup-a-soup toch wel lekker?
Whaha tja ach kan hier nu wel iets op zeggen dat hij naar zijn vader kan maar ach laat maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij krijgt vragen?
Ik viel mijn moeder daar niet mee lastig hoor
Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha tja ach kan hier nu wel iets op zeggen dat hij naar zijn vader kan maar ach laat maar
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja achquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'
Met plakje gebraden kipfilet,een beetje ketjap,sambal en gebakken uitjes is het wel lekkerquote:
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja ach
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts wasquote:
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?
Ghehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Tja dat krijg je van het vele sportenquote:
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dollequote:
Geen zorgen, ik doe niet aan onzinpostsquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Ik laat mijn grapjes achterwegequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniek
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dolle
Dan doe maar rustig aan voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben gewoon moe nu
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.quote:
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik ben moe...ik ga lekker slapen....allemaal trusten voor straks
![]()
Of ze zoeken het allemaal zelf uit en als je erover wilt vertellen zeggen ze dat ze het allemaal al wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denken
Geen idee hoe ik het op zou lossen, maar neem aan gewoon antwoord te zullen gaan geven
Ja dus datquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denken
Geen idee hoe ik het op zou lossen, maar neem aan gewoon antwoord te zullen gaan geven
trustequote:
quote:
Ik heb het zelf uitgezochtquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze zoeken het allemaal zelf uit en als je erover wilt vertellen zeggen ze dat ze het allemaal al weten![]()
quote:Heb jij kinderen D.?
Klinkt ook wel spannendquote:
nouja, je moest wat hequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt ook wel spannend![]()
Ik ga ook mijn bedje in
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef APK het volgende:
Voor WJ en NMNS.
Of zit ik in het verkeerde topic?
Sorry hoor, ben effe naar jouw cadeautje aan het luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben effe naar jouw cadeautje aan het luisteren.
Komtie, 't is je gegundquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef APK het volgende:
Voor WJ en NMNS.
Of zit ik in het verkeerde topic?
Helemaal niks, kankermuziek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komtie, 't is je gegund![]()
They were sitting
They were sitting on the Strawberry Swing
Every moment was so precious
They were sitting
They were talking under Strawberry Swing
Everybody was for fighting
Wouldn't wanna waste a thing
Cold, cold water bring me 'round
Now my feet won't touch the ground
Cold, cold water what ya say?
When it's such…
It's such a perfect day
It's such a perfect day
I remember
We were walking up to Strawberry Swing
I can't wait until the morning
Wouldn't wanna change a thing
People moving all the time
Inside a perfectly straight line
Don't you wanna just curve away?
When it's such…
It's such a perfect day
It's such a perfect day
Ahhh...
Now the sky could be blue
I don't mind
Without you it's a waste of time
Could be blue
I don’t mind
Without you it’s a waste of time
Could be blue,
Could be gray
Without you I’m just miles away
Could be blue
I don’t mind
Without you it’s a waste of time
Top nummer, je moet 'm een paar keer horenquote:
Er was een edit in mijn post.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top nummer, je moet 'm een paar keer horen
Bovendien mag je een gegeven paard niet in de bek kijken![]()
Another gift, op 't lijf geschrevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er was een edit in mijn post.
En verder moet ik mij echt inhouden.
Marianne heeft ooit wel eens mooier gezongen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Another gift, op 't lijf geschreven![]()
Vond vroeger alles van haar mooi, heerlijke geile stemquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Marianne heeft ooit wel eens mooier gezongen.
Jupsquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
Zij zong toch ook The ballad of Lucy Jordan?
Wow die elpee heb ik grijs gedraaid, zooooo goed .....Ellen Foley. had t toevallig deze week nog over haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups
Edit: lekker wijf met mooie stem, kon d'r destijds wel op rukken![]()
En deze mag d'r ook wel zijn qua stem
Zij had toch ook iets met een Rolling Stone????Keith of Mick....quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vond vroeger alles van haar mooi, heerlijke geile stem
Simpel APK, gewoon zoveel mogelijk jezelf blijven onder alle omstandigheden, that will do.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef APK het volgende:
NMNS, hoe hou jij het nog vol in deze slangenkuil?
Doe ik ook, daarom kom ik hier bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel APK, gewoon zoveel mogelijk jezelf blijven onder alle omstandigheden, that will do.
Joh, vraag mij nu niet naar namen, titels, relaties en dat soort shit. Ik kan dat nooit onthouden. Ondanks dat staat er mij heel vaag iets van bij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij had toch ook iets met een Rolling Stone????Keith of Mick....
Was als je t mij vraagt een grote orgie met haar en de Stones en Bowie was er ook bij betrokken hhaahahha.Mijn topper Bowie....quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, vraag mij nu niet naar namen, titels, relaties en dat soort shit. Ik kan dat nooit onthouden. Ondanks dat staat er mij heel vaag iets van bij.
Joh ...ook zon topper Chrissie Hynds......echt ....ook een van me favos..quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:46 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Pywkt4aTgXk
Ik heb toch regelmatig wel lol. Vind het grappig om de diverse kanten van mensen te ontdekken. De "slechten" zijn niet alleen maar slecht en de "goeden/leuken" niet alleen maar goed/leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom kom ik hier bijna nooit meer.
Met goede reden.
Gewoon omdat 't kan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Maar soms slaap je wel me 'ze' en soms slopen 'ze' zelfs de badkamer.
En dan denk je een jaar later: 'Waar zijn die lui mee bezig?'
Waarom
Ja, en omdat ze blauw willen zijn.quote:
Gezondheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en omdat ze blauw willen zijn.
Cheers, mooi liedje.
Die komen toch uit Marseille?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezondheid![]()
Ooit wil ik wat rondstruinen op Cuba.
Ja wat nou, de tyfus voor iedereen Pim, blauw, rood, geel, grijs en alles wat er tussen zit.quote:
Sloppy broek, sloppy T-shirt en lekkere ontspannen babbelquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgenavond eerst maar eens uit eten met een chick met grote tetten, wat zal ik eens aantrekken?
Ik ook Fann, 't zullen wel gedichtjes voor Sinterklaas zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:25 schreef FANN het volgende:kijk ik voor de gein eens hoeveel notes ik heb, gewoon weer een note erbij
ik zou bij god niet weten waarom![]()
zal wel weer aan mij liggen..
![]()
gegroet
Ik word niet net wakker neequote:Op zaterdag 14 november 2009 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoi, powernap achter de rug?
mja.........quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook Fann, 't zullen wel gedichtjes voor Sinterklaas zijn
Ontspannen babbel? Je moet die wijven gewoon laten praten (doen ze ook graag trouwens) en net doen alsof je heel aandachtig aan het luisteren bent. Vinden ze fijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Sloppy broek, sloppy T-shirt en lekkere ontspannen babbel
Slaap lekker, we moeten binnenkort maar weer eens bijpratenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.........
ik seg maar niks
![]()
truste
Heb nog gezwaaid naar je vandaag, zo ook naar Marrije toen ik vanaf Rijswijk richting 020 reed. Marrije zwaaide terug, maar jij nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ondertussen kijk ik een film op Nl2, begon leuk maar begint nu langdradig te worden
Oh ja.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ondertussen kijk ik een film op Nl2, begon leuk maar begint nu langdradig te worden
Slaap lekker en doe ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
'Dear dagboek-gedoe'.
Truste NMNS.
De groeten aan WJ als je hem weer spreekt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:34 schreef APK het volgende:
Oh nee, dat mag niet meer.
Ik wist helemaal niet dat je in Rijswijk was!quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb nog gezwaaid naar je vandaag, zo ook naar Marrije toen ik vanaf Rijswijk richting 020 reed. Marrije zwaaide terug, maar jij niet
Utrecht, Rijswijk, Naarden, Amersfoort, Super de Boer en weer naar huisquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je in Rijswijk was!
Nou met terugwerkende kracht:
Moet het wekelijkse venijn er weer even uit?quote:
Niet elke vrijdagavond, maar deze avond had ik even een reden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
Moet het wekelijkse venijn er weer even uit?
Ik laat jou totaal met rust, maar jij vindt het nodig om me nog steeds hier wekelijks aan te vallen. Elke vrijdagavond weer. Stop daar nou eens mee en laat mij ook met rust.
Laat me gewoon met rust verder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Niet elke vrijdagavond, maar deze avond had ik even een reden.
Ik laat jou namelijk ook met rust, met al die achterlijke beslissingen die je neemt.
Was al weer een tijdje geleden, toch?
Doei.
Ja en die check je élke vrijdagavond meerdere malen, na weer wat gesar, dus je weet dan ook dat dit je állereerste is sinds je bent begonnen met je vervelende posts over en tegen mij. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Laat me gewoon met rust. Klaar.quote:
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer met jou te maken willen hebben?quote:
Mensuh die maar drie dagen werken en veel powernaps hebben komen minder snel in aanmerking voor digitale onderscheidingenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op 5![]()
iedereen krijgt er maar notes bij enzo
Volgens mij is het andersom!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer met jou te maken willen hebben?
Ben jij onschendbaar omdat je blauw bent ofzo?
ja ik heb een zwakke kant laten zien, je merkte dat ik het vervelend vond dat je mij een klagertje noemde omdat ik vond dat ik een zware week had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensuh die maar drie dagen werken en veel powernaps hebben komen minder snel in aanmerking voor digitale onderscheidingen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:14 schreef Coos het volgende:
Ik heb pas 2 notes.![]()
Ik weet ook niet wat ik fout doe.
Veel verder dan dat kom je ook niet hè?quote:
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer me jou te maken willen hebben?
Ben jij onschendbaar omdat je blauw bent ofzo?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja ik heb een zwakke kant laten zien, je merkte dat ik het vervelend vond dat je mij een klagertje noemde omdat ik vond dat ik een zware week had.
Zuiger!
Jawel, Rijswijk vandaag Coos, net een tikkie verderquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel verder dan dat kom je ook niet hè?
Hebbie niet gezwaaid naar mij. Je moet bijna langs mijn huis gereden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, Rijswijk vandaag Coos, net een tikkie verder
Volgende week zwaai ik naar jou, dan moet ik in Den Haag/Leidschendam zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie niet gezwaaid naar mij. Je moet bijna langs mijn huis gereden zijn.
Zoals je weet laat ik jou al maanden met rust -wij waren ooit vrienden- terwijl ik alle redenen heb om jou tot op de grond af te fikken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.
Maar vragen om mij met rust te laten, is helemaal niet onredelijk.
Gooi het er maar uit Gert.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.
Maar vragen om mij met rust te laten, is helemaal niet onredelijk.
Wáár in Den Haag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende week zwaai ik naar jou, dan moet ik in Den Haag/Leidschendam zijn
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wáár in Den Haag?![]()
En wil je dan bínnen de lijntjes parkeren, en alléén op een parkeerplaats waar niet al een auto stáát?![]()
[ afbeelding ]
Dat wij ooit vrienden waren, is best verwonderlijk gezien de haat die je tegen me hebt ontwikkeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals je weet laat ik jou al maanden met rust -wij waren ooit vrienden- terwijl ik alle redenen heb om jou tot op de grond af te fikken.
Veel plezier verder als blauwe kneus die zich verder omhoog wil likken.
Waarom moet ik iemand negeren die antwoord geeft op iets dat ik postquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wij ooit vrienden waren, is best verwonderlijk gezien de haat die je tegen me hebt ontwikkeld.
Ook dit is een note hoor, je hoeft het niet op te zoeken.
Laat me met rust. Negeer me.
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach niet, anders zet ik 'm bij jou in de voortuin
O,,,,iemand heeft mij ooit eens gedreigd dat te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
valsquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zuig nu helemaal niet bij jou gekkie, dat vul je in
![]()
Maar goed, ik heb die naam nu eenmaal, dus ik begrijp het wel
Volgens mij is het dichter bij Coos dan hij in de gaten heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
Lies er staat toch Neem Mij Niet Serieus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
Ik ga hier niet op in, maar jij bent blijkbaar de woordvoerder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg mannen, óf knokken met grof geweld óf gewoon relaxed. Dit lijkt op een kleuterschoolpleinbitchfight, dat kán beter, aldus:
[ afbeelding ]
Viel wel mee imoquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.
Je snapt er nog steeds geen reet van, maar wees gerust.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:40 schreef Gert het volgende:
Wil je me nú dan met rust laten? Alsjeblieft?
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Viel wel mee imo
[RLS SC 362] St. Nicolaas FTW
Ik kreeg pas een slecht humeur toen je mij een klagertje noemde omdat hele volkstammen dat deden.
Ik heb 'm al uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?
Ik zag het staan.quote:
kijk maar eens boven je.quote:
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?
Dat zou APK nooit zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag het staan.
Er stond kneus.![]()
Trek nog zo'n pak Aldi meuk open joh.
Ach, maakt verder niet zoveel uit.quote:
Jezus, wat blijft dat bij je haken zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.
Ik vond het een zware week, en dat zei ik. voor mij was het dus niet o niets.
3 werkdagen van 11 uur ervaar ik als zwaar.
En dan mij een klagertje noemen en de volgende dag zeuren over 3 kwartier file.
Dat doen hele volkstammen dagelijk!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan mij een klagertje noemen en de volgende dag zeuren over 3 kwartier file.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, maakt verder niet zoveel uit.
Behalve dat ik Gert geen notes kan geven.
Onder een deken van liefdequote:Op zaterdag 14 november 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, wat blijft dat bij je haken zegJe was gewoon aan het klagen, punt
![]()
En ik vond het wel aardig om je dat op dat moment even te laten weten. Maar laat het eens los en denk eens niet dat ik dat altijd doe![]()
Of denk je ook dat ik mijn teksten van vanavond allemaal meen
Nope, met file kom je nergensquote:
Klopt, 2 over 3 nu. Dus maar eens naar bed, om nog een paar uur daglicht te zien morgen.quote:
Val neer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, met file kom je nergens
Edit: 't was drie uur file, zo ongeveer de complete werkdag van Liesje![]()
Ja ja, loop maar weer wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, 2 over 3 nu. Dus maar eens naar bed, om nog een paar uur daglicht te zien morgen.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:05 schreef APK het volgende:
Voor de lieve vrede verander ik dit ook in helemaal niks.
Vrede, vrede, tra-la-la-la-la-la!![]()
Doe ik het welquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?
Nou nou, wat was ik gemeenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik het wel
[RLS SC 363] Sushi op de muur en winterkost op het bord!!
Nou nou wat was ik aan het klagen
onder een deken van liefde/humor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nou, wat was ik gemeen![]()
Zie
Ja, slaap lekker, Coos ook, lurkers idem, ik ga ook langzaam nokkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
onder een deken van liefde/humor.![]()
slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:20 schreef Coos het volgende:
Jullie lijken wel zo'n 35 jarig getrouwd stel.
Doen we.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen met een manuutje.![]()
Was tóch even gezellig.
Coos we moeten even een nieuwe afspraak maken na mijn tentamen en als ik een beetje bij ben met mijn huiswerk
En bedankt he! Of val ik opeens onder de slechten zijn niet alleen maar slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en de "goeden/leuken" niet alleen maar goed/leuk.
Hey lekker met melk en suiker graagquote:
Is dat vandaag, ooooooohquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:15 schreef Kally het volgende:
OMG De sint waait van zijn boot straks wat een kudtweer
Komt voor de bakkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat vandaag, oooooooh.
[..]
Komt voor de bakker.
Ja zal je altijd zienquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik slaap bjna nooit uit, maar het was zulk hondeweer dat ik deze keer lekker wel bleef liggen. Word ik om kwart over 9 uit mijn bed gebeld door de pakjesbezorger
Dat had hij gisteren en eergisteren al gedaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, da's beter dan dat ie het pakje weer meegenomen had toch?!![]()
En goeiemorgen en doei. Volgende lichting.![]()
Das waar...de volgende keer maar afmaken dan hé?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie bedenkt 't dan ook om meteen na 't zoenen te gaan slapen.
Ik tot half vijfquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef Laysa het volgende:Gatsie ik heb tot half 3 wakker gelegen.......Goedenmorgen
Owh....das kut hé? je wilt wel slapen en dan ben je ook heel moe, maar op de een of andere manier gebeurd er dan niets....quote:
teveel adrenalinequote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owh....das kut hé? je wilt wel slapen en dan ben je ook heel moe, maar op de een of andere manier gebeurd er dan niets....
Haiii
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
teveel adrenaline
Jij met je gezoen ook![]()
![]()
Zie vorige postquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
straks weer alles door mn lijf laten gieren....jij gaat ook zweten?
LOL, voelde jij je ook al aangesproken?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
En bedankt he! Of val ik opeens onder de slechten zijn niet alleen maar slecht
Het blijft leuk hèquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:08 schreef Dementor het volgende:
Dieuwertje domme doos, Sinterklaas is nu al boos.
Ja, want Sinterklaas zelf is tegenwoordig niet zo vrolijk meer..... toen ik hem een tijdje geleden bij Ikea tegenkwam keek hij iig niet vrolijkquote:
Mooie stad he waar ze binnenkomenquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Sinterklaas zelf is tegenwoordig niet zo vrolijk meer..... toen ik hem een tijdje geleden bij Ikea tegenkwam keek hij iig niet vrolijk
Volgende keer geef ik je een tour door de stadquote:
Misschien had je niet zo hard om Sinterklaas moeten gillen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Sinterklaas zelf is tegenwoordig niet zo vrolijk meer..... toen ik hem een tijdje geleden bij Ikea tegenkwam keek hij iig niet vrolijk
Nee joh, ben je gek, ik ben niet zo'n BN'er stalker....quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:15 schreef Laysa het volgende:
Bram v.d. Vlugt![]()
De enige Echte Sinterklaas
Ja dat is eigenlijk best raar in Augustus hèquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien had je niet zo hard om Sinterklaas moeten gillen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, ik ben niet zo'n BN'er stalker....
Ik zou iig nooit op iemand afstappen van "jij bent toch..." ik zag hem en realiseerde me in het voorbijlopen pas wie ik zag.
Omg....ooit stond ik met mn Ex in een cosmetica winkel op schiphol....Staat Marian Mudder zich daar uitgebreidt op te maken....Roept mn ex net iets te hard : Oh kijk dan ** daar is die rooie uit Baantjerquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, ik ben niet zo'n BN'er stalker....
Ik zou iig nooit op iemand afstappen van "jij bent toch..." ik zag hem en realiseerde me in het voorbijlopen pas wie ik zag.
Heerlijk, ik hoop dat mijn ex toch nog is gegaan met mijn 2 boeffies, hij wou niet omdat het slecht weer werd maar nu de zon schijnt, misschien zie ik ze nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, heb het huiswerk even uitgesteld voor de intocht
Al die blije gezichtjes
Nee die praat nu ineens netjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
Joh, wat hoor ik die burgemeesteres nou zeggen??? Schjiedam??![]()
Ik wist heul niet dat je dat zo uitsprak
Sport zequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef Laysa het volgende:
any ways...fijne middag met Sinterklaas
Ik heb 1 keer gehad dat ik "contact zocht", en dat was nog vrij onschuldig:quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omg....ooit stond ik met mn Ex in een cosmetica winkel op schiphol....Staat Marian Mudder zich daar uitgebreidt op te maken....Roept mn ex net iets te hard : Oh kijk dan ** daar is die rooie uit Baantjer![]()
![]()
Ja zelfs de molen doet het pfff wist niet eens dat die het nog deedquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:26 schreef Leandra het volgende:
Die Sinterklaasintocht is ook steeds meer een repetitie voor Koninginnedag hè...
Alleen het koekhappen voor de pieten ontbreekt nog
De Walvis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zelfs de molen doet het pfff wist niet eens dat die het nog deed
ach goshquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n stage heb ik een keer als zwarte piet al het personeel een 'sint-pakket' gegeven, moesten we meerdere vestigingen langs. Zit ik op de passagierstoel, voor een stoplicht, komt er een gezin naast ons staan met kinderen achterin. Kind kijkt onschuldig opzij en schrikt zich vervolgens compleet 't leplazerus. Zal die blik nooit vergeten
.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n stage heb ik een keer als zwarte piet al het personeel een 'sint-pakket' gegeven, moesten we meerdere vestigingen langs. Zit ik op de passagierstoel, voor een stoplicht, komt er een gezin naast ons staan met kinderen achterin. Kind kijkt onschuldig opzij en schrikt zich vervolgens compleet 't leplazerus. Zal die blik nooit vergeten
.
Oei, dat was die van mij. Zo stonden wij bij een verkeerslicht en we kijken opzij en opeens zien we een zwarte Piet. All hell broke loose.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
O was dat de walvis haha , ja ik kom nooit in de stad van Schiedamquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Walvis?
Die doet het al jaren.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
En ik ben er niet eens geboren (maar heb er wel jarenlang rondgelopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O was dat de walvis haha , ja ik kom nooit in de stad van Schiedamgeboren en getogen moest me schamen
Haha ja ik weet het het is ergquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik ben er niet eens geboren (maar heb er wel jarenlang rondgelopen).
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check nu.nl, arm kind op de foto.
Zozo, en kan de Sint niet gewoon op zijn stoomboot overnachten? Dat doet maar duurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
Ziet er best mooi uit, Schiedam!
Ik ben er ook nog nooit geweest, althans: niet in het centrum.
Vandaag kwam hij óók aan in de Scheveninger haven, maar da's altijd erg druk.
Morgen dus met 't pukkie naar Kijkduin, daar overnacht de Sint in het Atlantic Hotel. Ja echt hoor!
"nog steeds hier wekelijks" "elke vrijdagavond weer"..quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet het wekelijkse venijn er weer even uit?
Ik laat jou totaal met rust, maar jij vindt het nodig om me nog steeds hier wekelijks aan te vallen. Elke vrijdagavond weer. Stop daar nou eens mee en laat mij ook met rust.
OMG LIesje, het is gewoon de zwager van je broer (of de broer van je schoonzus, kun je ook zeggen).... is er iets vreselijks in de familie gebeurd dat je hem niet kon aanspreken??quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag bij de AH iemand met wie ik erg goed bevriend was in Havo4. Heb hem daarna nog wel eens gezien op familiedingen want mijn broer trouwde met zijn zus. Maar al zéker 7 jaar niet gezien ofzo. Het overviel mij zo dat ik hem niet aan durfde te spreken, en nu heb ik spijt!
Nee niet eensquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG LIesje, het is gewoon de zwager van je broer (of de broer van je schoonzus, kun je ook zeggen).... is er iets vreselijks in de familie gebeurd dat je hem niet kon aanspreken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |