Marianne heeft ooit wel eens mooier gezongen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Another gift, op 't lijf geschreven![]()
Vond vroeger alles van haar mooi, heerlijke geile stemquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Marianne heeft ooit wel eens mooier gezongen.
Jupsquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:31 schreef Anniebab het volgende:
Zij zong toch ook The ballad of Lucy Jordan?
Wow die elpee heb ik grijs gedraaid, zooooo goed .....Ellen Foley. had t toevallig deze week nog over haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups
Edit: lekker wijf met mooie stem, kon d'r destijds wel op rukken![]()
En deze mag d'r ook wel zijn qua stem
Zij had toch ook iets met een Rolling Stone????Keith of Mick....quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vond vroeger alles van haar mooi, heerlijke geile stem
Simpel APK, gewoon zoveel mogelijk jezelf blijven onder alle omstandigheden, that will do.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:40 schreef APK het volgende:
NMNS, hoe hou jij het nog vol in deze slangenkuil?
Doe ik ook, daarom kom ik hier bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel APK, gewoon zoveel mogelijk jezelf blijven onder alle omstandigheden, that will do.
Joh, vraag mij nu niet naar namen, titels, relaties en dat soort shit. Ik kan dat nooit onthouden. Ondanks dat staat er mij heel vaag iets van bij.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zij had toch ook iets met een Rolling Stone????Keith of Mick....
Was als je t mij vraagt een grote orgie met haar en de Stones en Bowie was er ook bij betrokken hhaahahha.Mijn topper Bowie....quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, vraag mij nu niet naar namen, titels, relaties en dat soort shit. Ik kan dat nooit onthouden. Ondanks dat staat er mij heel vaag iets van bij.
Joh ...ook zon topper Chrissie Hynds......echt ....ook een van me favos..quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:46 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Pywkt4aTgXk
Ik heb toch regelmatig wel lol. Vind het grappig om de diverse kanten van mensen te ontdekken. De "slechten" zijn niet alleen maar slecht en de "goeden/leuken" niet alleen maar goed/leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, daarom kom ik hier bijna nooit meer.
Met goede reden.
Gewoon omdat 't kan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Maar soms slaap je wel me 'ze' en soms slopen 'ze' zelfs de badkamer.
En dan denk je een jaar later: 'Waar zijn die lui mee bezig?'
Waarom
Ja, en omdat ze blauw willen zijn.quote:
Gezondheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, en omdat ze blauw willen zijn.
Cheers, mooi liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |