quote:
Hier!quote:
Ik wacht wel op de HD release.quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef beequeen het volgende:
Morning all. Gisteren" This is It" gedownload, zit nu te kijken. Wow, zit af en toe echt met kippenvel.
![]()
![]()
Waar hangt Cc eik uit?
Het is idd kutkwaliteit maar ik zit echt te genieten. Mèn, wat een talent was het toch. Pitty he's gone.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht wel op de HD release.
Dan kijk ik hem nog een keer of 50.
Wie, wat, waar???quote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef Dementor het volgende:
Ik ga even 10x iphone oordopjes a $3 p/s bestellen.
Ja, Ebay.quote:Op maandag 9 november 2009 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie, wat, waar???
En met telefoon/Ipod-bedieningsknopje?
Me tooquote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de HD release.
Dan kijk ik hem nog een keer of 50.
Je hebt een paar maanden geleden zo'n setje gekocht en die zijn nou al versleten?quote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, Ebay.
Heb een paar maanden geleden ook zo'n setje gekocht en als die nieuwe net zo lang mee gaan als de oude vind ik het best.
Ik ga echt geen 25 euro voor een setje betalen.
Tuurlijk, het blijft plastic.quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een paar maanden geleden zo'n setje gekocht en die zijn nou al versleten?
Kun je er twee extra voor mij kopen, of ben ik nu heel forward?quote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dementor het volgende:
Ja, Ebay.
Heb een paar maanden geleden ook zo'n setje gekocht en als die nieuwe net zo lang mee gaan als de oude vind ik het best.
Ik ga echt geen 25 euro voor een setje betalen.
Zal even kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je er twee extra voor mij kopen, of ben ik nu heel forward?
Ik heb al zo'n 25 jaar geluidsdragers met koptelefoons in bezit maar er is er nog nooit eentje 'versleten'quote:Op maandag 9 november 2009 10:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, het blijft plastic.
Dat setje was trouwens 10 euro (nep dopjes).
Heel fijn, hier gaan ze dus wel vaak kapot (onderweg etc).quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 25 jaar geluidsdragers met koptelefoons in bezit maar er is er nog nooit eentje 'versleten'
Toen hadden ze walkmans met casettebandjes maar jij draagt dus nog steeds die koptelefoon?quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 25 jaar geluidsdragers met koptelefoons in bezit maar er is er nog nooit eentje 'versleten'
Jij bent een Belgische man?quote:
Ik heb dood de jaren heen wel nieuwe geluidsdragers toegevoegd, maar nooit voortijdig van een koptelefoon afscheid genomenquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen hadden ze walkmans met casettebandjes maar jij draagt dus nog steeds die koptelefoon?
Amaaaaaazing!![]()
Als ik die 10 minuten heel hield, werd er een feestje georganiseerd thuis.
Grappige fehlleistung ...quote:Op maandag 9 november 2009 10:58 schreef D. het volgende:
Ik heb dood de jaren heen wel nieuwe geluidsdragers toegevoegd, maar nooit voortijdig van een koptelefoon afscheid genomen
Nee maar dat zou ik wél kunnen zijn. Niets is wat het lijkt en meer van dat soort crap.quote:
Mogguh!!quote:
Nouquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:
Schroom vooral niet om je vuige droom met ons te delen!
N'och, dat is niet leuk. Ik heb het ook weleens gehad maar toen was ik heel opgelucht dat het toch echt niet zo was. Zaterdag was ons 8 maanden feest hè? Toen heb ik 's ochtends voor het eerst weer eentje gedraaid, dat vond ik altijd leuk. Trots paasde ik het peukje terug en het deed me niks. Iemand zat zaterdagavond rook in mijn gezicht te blazen en toen vond ik het alleen maar scherp. Jemig, wat een scherpe meuk eigenlijk. Maar ook dat, niks! Het doet me helemaal niks.quote:Op maandag 9 november 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zonder er bij na te denken een sigaret opstak en daar kwam ik na twee trekjes achter en toen was ik zo teleurgesteld in mezelf dat ik ging huilen.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou![]()
ten eerste was ik zwangeren toen ging ik kolven met de stofzuiger?!?!?!
![]()
![]()
![]()
echt té bizar.
Doe normaal! Waar komt dat vandaan joh??quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou![]()
ten eerste was ik zwangeren toen ging ik kolven met de stofzuiger?!?!?!
![]()
![]()
![]()
echt té bizar.
Je zou ook kunnen slapen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe normaal! Waar komt dat vandaan joh??![]()
Ik heb de droom-fase niet bereikt vannacht. Ik was aan het wassen.
Elke griep wordt hier ingeluid met spuugpartijen. Altijd! Nou ja, eerst hoofdpijn, dan spugen en dan koorts.quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen slapen bijvoorbeeld?Waar was je druk mee?
Ik vond het leuk zaterdag. Alleen jammer dat ik zo laat was dat ik niet meer kon shoppen.Heb wel weer een broek gevonden in mijn kast. dus de jurken weer ff opgeborgen.
![]()
Oh en waar eht vandaan komt? geen idee. Er was wel een oud poster ook in de droom, dus misschien teveel inleven? Dat ik gewoon niet meer moet lezen in het BV topic ofzo.maar echt zooooooo debiel.
Het zou me niks verbazen, eerlijk gezegd. Zeker met mijn verslavingsgevoeligheid in het achterhoofd. Maar ik moet er niet aan denken om weer te beginnen met roken. Ik was er acht maanden geleden al helemaal klaar mee en ik ben er nu nog klaarder mee.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Noek het volgende:
Wel vraag ik me af, wat nou als we gewoon een dagje gaan roken, zijn we dan gelijk weer verslaafd en gaan we een dag later alweer standaard onze pakjes in huis halen?
Rachelle uit Zwolle:quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_niet___.html?p=19,2
WTF?!Nou, nee, dank u.
Nu ze het zo zegt!quote:Het straalt totaal geen mannelijkheid uit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |