En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..quote:Op zondag 8 november 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
maar geloof heilig dat er *meer* is.
ik heb zwaar in ziekenhuis gelegen 3 jaar terug, nou, mijn moeder was 3 weken daarvoor overleden en ik lag er ook niet meer zo best voor,
op een dag lag te slapen en mijn moeder heeft me terug gebracht zeg maar zo duidelijk het was mijn tijd nog niet.
lig ik verleden jaar feb er weer en ja hoor weer brengt mijn ma me terug en echt zulke dingen geloof je niet maar toch??? dan denk ik is het een droom of zo en dan 2 keer???
lig in ziekenhuisbed, sliep maar hoorde de zusters en patieten lekker kleppen maar kon niet meer wakker worden.
waar ik lag was echt heel eind van de balie kan een mens niet horen of zien, zuster zegt tegen andere zuster, bel gauw de zaalarts voor der (ze hadden mijn bloeddruk gemeten was veel te laag)
later vertel ik dat tegen de zuster (werd helemaal hystirich wakker en huilen) en zij zegt ja is waar, sommige patieten hebben dat ook wel eens gehad. nou vanaf toen alles wat eng of zo is vermijd ik als de pest.
toen dat allemaal gebeurd was heb ik heel veel steun van Laysa geahd die weet dat nog wel. was echt eng.
ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.quote:Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..
Had ik nog niet gehoord maar geloof ook dat er meer is en he ook dingen meegemaaktquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.
nou ik ga nu echt slapen, jij ook straks slaap lekker mooiiii
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |