abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 23:00:42 #176
18653 crew  D.
pi_74527086
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou terror jaap is van een broer en zus, daarom die kronkel bij hem maar hij is ook wel lief hoor.
hij valt me soms aan als een hond, loopt af en toe op 2 achterpoten door de huiskamer, graaft ook mijn laminaat wil ie in graven, is zwaar smoor verliefd op hans en begint om half 10 al te janken voor zijn slaapkamerdeur, s`morgen bijt hij in mijn voet want dan moet ik mee naar de keuken voor eten geven echt beetje kierewiet is hij wel
Even voor de duidelijkheid, het gaat niet over de winnaar van DGK hier he?
pi_74527095
Slapers, sweet dreams
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 23:02:43 #178
18653 crew  D.
pi_74527169
Ik heb de film al binnen
pi_74527203
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef D. het volgende:
Ik heb de film al binnen
De DVDrip is prima kwaliteit.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 23:05:25 #180
18653 crew  D.
pi_74527269
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De DVDrip is prima kwaliteit.
DVDSCR is het
  zondag 8 november 2009 @ 23:08:47 #181
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74527374
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vertel eens?
oke maar is echt gebeurt he.
ik had vrienden zijn nu verhuist naar zeeland maar zijn nog steeds vrienden.
die woonde op de rozengracht (amsterdam) en daar gebeurde rare dingen.
ik en mijn oudste sliepen daar de middelste was nog baby en stond in ledikantje bij hun op de slaapkamer.
nou op een nacht wordt ik wakker en ruik een hele sterke bloemengeur maar ben weer in slaap gevallen,
de volgende dag vertel ik het zo en hun ja ton is waar we ruiken het ook steeds.
nou mijn oudste (meisje) speelde dus ook in die slaapkamer met 2 andere kindjes (wij zagen die niet) en tijdje later hebben zei een gespek met hun buren, ook daar speelde hun kind met kindjes die er zeg maar niet waren.
gaat hele tijd zo, schilderij die geen zuchtje wind steeds beweegd, een hangplant zo groot en zwaar nergens een raam open die heen en weer waggeld en meer van die gekke ding.
zijn ze gaan uitzoeken bij gemeente kadaster wat er voeger zat in hun huis, blijkt het een opbaarcentrum geweest te zijn in 1800-begin1900. maar waar die kindjes verdaan kwamen gingen ze ook onderzoeken.
die kwamen bij de buren vandaag ook 1800-begin1900, die woonde daar met hun moeder een hoertje (hebben ze allemaal uitgezocht) en er brak brand uit zijn ze gevlucht in een grote kast en omgekomen alle3.
maar niemand wist waar die kast zat weer bouwtekeningen bekeken enzo en jawel er was vroeger een kast die nu bij een keuken is getrokken.
nou alles beetje uitgezocht spreken ze een buurman 6 huizen verderop die vertelt ze, nou mijn kinderen spelen met een jongen en meisje maar wij zien ze niet, zwierven die kinderen gewoon van huis tot huis.
en echt is gebeurd
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74527519
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

<knip>
Grappig verhaal, maar waarom ben je er dan bang voor?
pi_74527581
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik had vrienden zijn nu verhuist naar zeeland maar zijn nog steeds vrienden.
die woonde op de rozengracht (amsterdam) en daar gebeurde rare dingen.
ik en mijn oudste sliepen daar de middelste was nog baby en stond in ledikantje bij hun op de slaapkamer.
nou op een nacht wordt ik wakker en ruik een hele sterke bloemengeur maar ben weer in slaap gevallen,
de volgende dag vertel ik het zo en hun ja ton is waar we ruiken het ook steeds.
nou mijn oudste (meisje) speelde dus ook in die slaapkamer met 2 andere kindjes (wij zagen die niet) en tijdje later hebben zei een gespek met hun buren, ook daar speelde hun kind met kindjes die er zeg maar niet waren.
gaat hele tijd zo, schilderij die geen zuchtje wind steeds beweegd, een hangplant zo groot en zwaar nergens een raam open die heen en weer waggeld en meer van die gekke ding.
zijn ze gaan uitzoeken bij gemeente kadaster wat er voeger zat in hun huis, blijkt het een opbaarcentrum geweest te zijn in 1800-begin1900. maar waar die kindjes verdaan kwamen gingen ze ook onderzoeken.
die kwamen bij de buren vandaag ook 1800-begin1900, die woonde daar met hun moeder een hoertje (hebben ze allemaal uitgezocht) en er brak brand uit zijn ze gevlucht in een grote kast en omgekomen alle3.
maar niemand wist waar die kast zat weer bouwtekeningen bekeken enzo en jawel er was vroeger een kast die nu bij een keuken is getrokken.
nou alles beetje uitgezocht spreken ze een buurman 6 huizen verderop die vertelt ze, nou mijn kinderen spelen met een jongen en meisje maar wij zien ze niet, zwierven die kinderen gewoon van huis tot huis.
en echt is gebeurd
Ik geloof je direct Echt
Love music!
  zondag 8 november 2009 @ 23:18:56 #184
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74527756
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Grappig verhaal, maar waarom ben je er dan bang voor?
omdat ik er gewoon bang van ben, zal je toch gebeuren dat je wat ziet zweven enzo, nee ik verdiep me er ook niet zo in want ik zit hier lekker veilig zeg maar en ik heb er veel over gehoord (vind het intressant) maar toch ook iets van nee moet er gewoon niet naar kijken .
vroeger toen ik jaar of 10-15 was woonde er een vriendinnetje met ouders broers en zussen achter me.
daar was een kamertje daar kreeg je de deur amper van op en je hoorde er geluiden enzo heel vreemd, niemand sliep er ook enzo.
gaat die vader de tuin eens verbouwen vind ie onder de gemeente tuintegels allemaal grafzerken plat gelegd zand erover en nieuwe tegels, woonde die op een oud kerkhof.
kom nog wel eens langs dat huis (woon er stukje achter) maar dat straatje mijd ik nog steeds.
ook is er veel ellende in die fam. gebeurt toen ze er woonde, kind overleden zoon die uit het raam wilde springen, zoon die met een blaffer rond liep en zijn kinderen onder schot hield (was bij zijn ouders op visite)
echt was zo vreemd en ging natuurlijk als lopend vuurtje niemand kwam er meer binnen op het laatst. ze kregen gelullig van de gemeente amsterdam andere woning in noord omdat niemand er ook meer goed sliep enzo
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 23:22:37 #185
18653 crew  D.
pi_74527897
Ik ga achter de dames aan*

* = richting bed

pi_74527906
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

omdat ik er gewoon bang van ben, zal je toch gebeuren dat je wat ziet zweven enzo, nee ik verdiep me er ook niet zo in want ik zit hier lekker veilig zeg maar en ik heb er veel over gehoord (vind het intressant) maar toch ook iets van nee moet er gewoon niet naar kijken .
vroeger toen ik jaar of 10-15 was woonde er een vriendinnetje met ouders broers en zussen achter me.
daar was een kamertje daar kreeg je de deur amper van op en je hoorde er geluiden enzo heel vreemd, niemand sliep er ook enzo.
gaat die vader de tuin eens verbouwen vind ie onder de gemeente tuintegels allemaal grafzerken plat gelegd zand erover en nieuwe tegels, woonde die op een oud kerkhof.
kom nog wel eens langs dat huis (woon er stukje achter) maar dat straatje mijd ik nog steeds.
ook is er veel ellende in die fam. gebeurt toen ze er woonde, kind overleden zoon die uit het raam wilde springen, zoon die met een blaffer rond liep en zijn kinderen onder schot hield (was bij zijn ouders op visite)
echt was zo vreemd en ging natuurlijk als lopend vuurtje niemand kwam er meer binnen op het laatst. ze kregen gelullig van de gemeente amsterdam andere woning in noord omdat niemand er ook meer goed sliep enzo
Inderdaad lullig voor de andere buren
Love music!
  zondag 8 november 2009 @ 23:25:15 #187
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74527989
maar geloof heilig dat er *meer* is.
ik heb zwaar in ziekenhuis gelegen 3 jaar terug, nou, mijn moeder was 3 weken daarvoor overleden en ik lag er ook niet meer zo best voor,
op een dag lag te slapen en mijn moeder heeft me terug gebracht zeg maar zo duidelijk het was mijn tijd nog niet.
lig ik verleden jaar feb er weer en ja hoor weer brengt mijn ma me terug en echt zulke dingen geloof je niet maar toch??? dan denk ik is het een droom of zo en dan 2 keer???
lig in ziekenhuisbed, sliep maar hoorde de zusters en patieten lekker kleppen maar kon niet meer wakker worden.
waar ik lag was echt heel eind van de balie kan een mens niet horen of zien, zuster zegt tegen andere zuster, bel gauw de zaalarts voor der (ze hadden mijn bloeddruk gemeten was veel te laag)
later vertel ik dat tegen de zuster (werd helemaal hystirich wakker en huilen) en zij zegt ja is waar, sommige patieten hebben dat ook wel eens gehad. nou vanaf toen alles wat eng of zo is vermijd ik als de pest.
toen dat allemaal gebeurd was heb ik heel veel steun van Laysa geahd die weet dat nog wel. was echt eng.
  zondag 8 november 2009 @ 23:27:02 #188
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528056
nou echte spookverhalen bbrbrrrr ik ga zo lekker naar bed hahahah maar is echt allemaal gebeurt hoor en ppfftt dat ik dat hier ff vertel.
pi_74528076
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

<knip>
Tsja, ik heb dat soort dingen nooit eigenlijk. Maar het lijkt mij dat je beter van bezoek kunt krijgen van iets dat zweeft dan van een paar Joegoslaven met getrokken pistool
  zondag 8 november 2009 @ 23:28:15 #190
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528103
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Ik ga achter de dames aan*

* = richting bed

slaap lekker
  zondag 8 november 2009 @ 23:28:45 #191
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528123
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tsja, ik heb dat soort dingen nooit eigenlijk. Maar het lijkt mij dat je beter van bezoek kunt krijgen van iets dat zweeft dan van een paar Joegoslaven met getrokken pistool

hahahha nou ik knuppel gelijk hoor
pi_74528162
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef Toverheks het volgende:
nou echte spookverhalen bbrbrrrr ik ga zo lekker naar bed hahahah maar is echt allemaal gebeurt hoor en ppfftt dat ik dat hier ff vertel.
Mooi, ga nu maar lekker slapen en dan droom je maar over NMNS
  zondag 8 november 2009 @ 23:29:36 #193
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528169
ik ga ook afsluiten was toch ff gezellig slaap lekker straks wie er nu nog wakker zijn
  zondag 8 november 2009 @ 23:30:00 #194
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528183
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mooi, ga nu maar lekker slapen en dan droom je maar over NMNS

hahahha zal ik doen
pi_74528198
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook afsluiten was toch ff gezellig slaap lekker straks wie er nu nog wakker zijn
Ik ga ook plat
pi_74528222
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
maar geloof heilig dat er *meer* is.
ik heb zwaar in ziekenhuis gelegen 3 jaar terug, nou, mijn moeder was 3 weken daarvoor overleden en ik lag er ook niet meer zo best voor,
op een dag lag te slapen en mijn moeder heeft me terug gebracht zeg maar zo duidelijk het was mijn tijd nog niet.
lig ik verleden jaar feb er weer en ja hoor weer brengt mijn ma me terug en echt zulke dingen geloof je niet maar toch??? dan denk ik is het een droom of zo en dan 2 keer???
lig in ziekenhuisbed, sliep maar hoorde de zusters en patieten lekker kleppen maar kon niet meer wakker worden.
waar ik lag was echt heel eind van de balie kan een mens niet horen of zien, zuster zegt tegen andere zuster, bel gauw de zaalarts voor der (ze hadden mijn bloeddruk gemeten was veel te laag)
later vertel ik dat tegen de zuster (werd helemaal hystirich wakker en huilen) en zij zegt ja is waar, sommige patieten hebben dat ook wel eens gehad. nou vanaf toen alles wat eng of zo is vermijd ik als de pest.
toen dat allemaal gebeurd was heb ik heel veel steun van Laysa geahd die weet dat nog wel. was echt eng.
En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..
Love music!
  zondag 8 november 2009 @ 23:31:07 #197
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528235
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ga ook plat
slaap lekker
  zondag 8 november 2009 @ 23:32:33 #198
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_74528279
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..
ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.
nou ik ga nu echt slapen, jij ook straks slaap lekker mooiiii
pi_74528347
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.
nou ik ga nu echt slapen, jij ook straks slaap lekker mooiiii
Had ik nog niet gehoord maar geloof ook dat er meer is en he ook dingen meegemaakt .slaap lekker heksje
Love music!
  FOK!Babe maandag 9 november 2009 @ 01:49:31 #200
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74530813
TVP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')