oke maar is echt gebeurt he.quote:
Grappig verhaal, maar waarom ben je er dan bang voor?quote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar is echt gebeurt he.
<knip>
Ik geloof je directquote:Op zondag 8 november 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar is echt gebeurt he.
ik had vrienden zijn nu verhuist naar zeeland maar zijn nog steeds vrienden.
die woonde op de rozengracht (amsterdam) en daar gebeurde rare dingen.
ik en mijn oudste sliepen daar de middelste was nog baby en stond in ledikantje bij hun op de slaapkamer.
nou op een nacht wordt ik wakker en ruik een hele sterke bloemengeur maar ben weer in slaap gevallen,
de volgende dag vertel ik het zo en hun ja ton is waar we ruiken het ook steeds.
nou mijn oudste (meisje) speelde dus ook in die slaapkamer met 2 andere kindjes (wij zagen die niet) en tijdje later hebben zei een gespek met hun buren, ook daar speelde hun kind met kindjes die er zeg maar niet waren.
gaat hele tijd zo, schilderij die geen zuchtje wind steeds beweegd, een hangplant zo groot en zwaar nergens een raam open die heen en weer waggeld en meer van die gekke ding.
zijn ze gaan uitzoeken bij gemeente kadaster wat er voeger zat in hun huis, blijkt het een opbaarcentrum geweest te zijn in 1800-begin1900. maar waar die kindjes verdaan kwamen gingen ze ook onderzoeken.
die kwamen bij de buren vandaag ook 1800-begin1900, die woonde daar met hun moeder een hoertje (hebben ze allemaal uitgezocht) en er brak brand uit zijn ze gevlucht in een grote kast en omgekomen alle3.
maar niemand wist waar die kast zat weer bouwtekeningen bekeken enzo en jawel er was vroeger een kast die nu bij een keuken is getrokken.
nou alles beetje uitgezocht spreken ze een buurman 6 huizen verderop die vertelt ze, nou mijn kinderen spelen met een jongen en meisje maar wij zien ze niet, zwierven die kinderen gewoon van huis tot huis.
en echt is gebeurd
omdat ik er gewoon bang van ben, zal je toch gebeuren dat je wat ziet zweven enzo, nee ik verdiep me er ook niet zo in want ik zit hier lekker veilig zeg maar en ik heb er veel over gehoord (vind het intressant) maar toch ook iets van nee moet er gewoon niet naar kijken .quote:Op zondag 8 november 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappig verhaal, maar waarom ben je er dan bang voor?
Inderdaad lullig voor de andere burenquote:Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon bang van ben, zal je toch gebeuren dat je wat ziet zweven enzo, nee ik verdiep me er ook niet zo in want ik zit hier lekker veilig zeg maar en ik heb er veel over gehoord (vind het intressant) maar toch ook iets van nee moet er gewoon niet naar kijken .
vroeger toen ik jaar of 10-15 was woonde er een vriendinnetje met ouders broers en zussen achter me.
daar was een kamertje daar kreeg je de deur amper van op en je hoorde er geluiden enzo heel vreemd, niemand sliep er ook enzo.
gaat die vader de tuin eens verbouwen vind ie onder de gemeente tuintegels allemaal grafzerken plat gelegd zand erover en nieuwe tegels, woonde die op een oud kerkhof.
kom nog wel eens langs dat huis (woon er stukje achter) maar dat straatje mijd ik nog steeds.
ook is er veel ellende in die fam. gebeurt toen ze er woonde, kind overleden zoon die uit het raam wilde springen, zoon die met een blaffer rond liep en zijn kinderen onder schot hield (was bij zijn ouders op visite)
echt was zo vreemd en ging natuurlijk als lopend vuurtje niemand kwam er meer binnen op het laatst. ze kregen gelullig van de gemeente amsterdam andere woning in noord omdat niemand er ook meer goed sliep enzo
Tsja, ik heb dat soort dingen nooit eigenlijk. Maar het lijkt mij dat je beter van bezoek kunt krijgen van iets dat zweeft dan van een paar Joegoslaven met getrokken pistoolquote:Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon bang van ben, zal je toch gebeuren dat je wat ziet zweven enzo, nee ik verdiep me er ook niet zo in want ik zit hier lekker veilig zeg maar en ik heb er veel over gehoord (vind het intressant) maar toch ook iets van nee moet er gewoon niet naar kijken .
vroeger toen ik jaar of 10-15 was woonde er een vriendinnetje met ouders broers en zussen achter me.
<knip>
quote:Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, ik heb dat soort dingen nooit eigenlijk. Maar het lijkt mij dat je beter van bezoek kunt krijgen van iets dat zweeft dan van een paar Joegoslaven met getrokken pistool
Mooi, ga nu maar lekker slapen en dan droom je maar over NMNSquote:Op zondag 8 november 2009 23:27 schreef Toverheks het volgende:
nou echte spookverhalen bbrbrrrr ik ga zo lekker naar bed hahahah maar is echt allemaal gebeurt hoor en ppfftt dat ik dat hier ff vertel.
quote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, ga nu maar lekker slapen en dan droom je maar over NMNS![]()
Ik ga ook platquote:Op zondag 8 november 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ook afsluiten was toch ff gezellig slaap lekker straks wie er nu nog wakker zijn
En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..quote:Op zondag 8 november 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
maar geloof heilig dat er *meer* is.
ik heb zwaar in ziekenhuis gelegen 3 jaar terug, nou, mijn moeder was 3 weken daarvoor overleden en ik lag er ook niet meer zo best voor,
op een dag lag te slapen en mijn moeder heeft me terug gebracht zeg maar zo duidelijk het was mijn tijd nog niet.
lig ik verleden jaar feb er weer en ja hoor weer brengt mijn ma me terug en echt zulke dingen geloof je niet maar toch??? dan denk ik is het een droom of zo en dan 2 keer???
lig in ziekenhuisbed, sliep maar hoorde de zusters en patieten lekker kleppen maar kon niet meer wakker worden.
waar ik lag was echt heel eind van de balie kan een mens niet horen of zien, zuster zegt tegen andere zuster, bel gauw de zaalarts voor der (ze hadden mijn bloeddruk gemeten was veel te laag)
later vertel ik dat tegen de zuster (werd helemaal hystirich wakker en huilen) en zij zegt ja is waar, sommige patieten hebben dat ook wel eens gehad. nou vanaf toen alles wat eng of zo is vermijd ik als de pest.
toen dat allemaal gebeurd was heb ik heel veel steun van Laysa geahd die weet dat nog wel. was echt eng.
ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.quote:Op zondag 8 november 2009 23:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En weer geloof ik je..probeer maar niet aan het enge te denken maar aan het positieve:dat je moeder je hielp " Ik geloof ook dat er veel meer is tussen hemel en aarde.Ook dingen meegemaakt,maar meer positieve dingen..
Had ik nog niet gehoord maar geloof ook dat er meer is en he ook dingen meegemaaktquote:Op zondag 8 november 2009 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dit verhaal al wist mooiiii, en ja jij hebt ook wel dingen meegemaakt wat heb je nooit vertelt maar ik weet dat jij ook geloofd tuissen hemel en aarde he.
nou ik ga nu echt slapen, jij ook straks slaap lekker mooiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |