Welke kleuren allemaal?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
want ik heb al paar keer meegemaakt dat er meer is tussen hemel en aarde en ben er gewoon bang van, nou bang ik schijt gewoon 7 kleuren stront
Alle kleuren van de regenboogquote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
want ik heb al paar keer meegemaakt dat er meer is tussen hemel en aarde en ben er gewoon bang van, nou bang ik schijt gewoon 7 kleuren stront
wil jij geen leuke gezellige kater, grijs en ohhhhhhhh zo lief, hij is wel homo maar dat is toch niet erg hequote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker niet met een terror Jaap in huis
Laat deze dan maar zitten inderdaad, want hij is best heavy .....quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Ik zou er vanavond heen jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom niet Daissy jij gaat er toch heen dacht ik
Ik heb twee katten, twee rode een broer en zus, ik pasquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij geen leuke gezellige kater, grijs en ohhhhhhhh zo lief, hij is wel homo maar dat is toch niet erg he
meestal rood,groen,paars,bruin,zwart,geel,roze.quote:
Slaap lekker buufquote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er vanavond heen ja![]()
Tijd om te gaan slapen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg jij nu grote waffel tegen mij....Jonguhh ik vreet jou op....als een tussendoortje
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen
Ik geef je bij deze een beschermengeltjequote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal rood,groen,paars,bruin,zwart,geel,roze.
maar soms loopt er ook een lijntje wit tussendoor, maar dan ben ik echt bang he
nou terror jaap is van een broer en zus, daarom die kronkel bij hem maar hij is ook wel lief hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb twee katten, twee rode een broer en zus, ik pas
Ik ookquote:
Trustequote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen
dank je schatquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik geef je bij deze een beschermengeltje
Dat doen ze bij mij alletweequote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou terror jaap is van een broer en zus, daarom die kronkel bij hem maar hij is ook wel lief hoor.
hij valt me soms aan als een hond, loopt af en toe op 2 achterpoten door de huiskamer, graaft ook mijn laminaat wil ie in graven, is zwaar smoor verliefd op hans en begint om half 10 al te janken voor zijn slaapkamerdeur, s`morgen bijt hij in mijn voet want dan moet ik mee naar de keuken voor eten geven echt beetje kierewiet is hij wel
quote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen
Vertel eens?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doen ze bij mij alletweegraven in het laminaat en bijten voor het eten, maar wel zachtjes dat dan weer wel, en ze zijn nog maar 8 maanden dus
Even voor de duidelijkheid, het gaat niet over de winnaar van DGK hier he?quote:Op zondag 8 november 2009 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou terror jaap is van een broer en zus, daarom die kronkel bij hem maar hij is ook wel lief hoor.
hij valt me soms aan als een hond, loopt af en toe op 2 achterpoten door de huiskamer, graaft ook mijn laminaat wil ie in graven, is zwaar smoor verliefd op hans en begint om half 10 al te janken voor zijn slaapkamerdeur, s`morgen bijt hij in mijn voet want dan moet ik mee naar de keuken voor eten geven echt beetje kierewiet is hij wel
De DVDrip is prima kwaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |