Grote waffel, klein kussen om achter te schuilenquote:
Zeg jij nu grote waffel tegen mijquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grote waffel, klein kussen om achter te schuilen
nee zelf de exorxist kijk ik niet alleen dat draaien van haar hoofd vond ik niet eng maar dat ze dan met andere stem gaat praten nee niks voor mij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, jij moet die film niet kijken.
Met mij met mijquote:
Ik al weken nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil vanavond even helemaal niets horen over Michael Jackson
waarom niet Daissy jij gaat er toch heen dacht ikquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil vanavond even helemaal niets horen over Michael Jackson
Welke kleuren allemaal?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
want ik heb al paar keer meegemaakt dat er meer is tussen hemel en aarde en ben er gewoon bang van, nou bang ik schijt gewoon 7 kleuren stront
Alle kleuren van de regenboogquote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
want ik heb al paar keer meegemaakt dat er meer is tussen hemel en aarde en ben er gewoon bang van, nou bang ik schijt gewoon 7 kleuren stront
wil jij geen leuke gezellige kater, grijs en ohhhhhhhh zo lief, hij is wel homo maar dat is toch niet erg hequote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker niet met een terror Jaap in huis
Laat deze dan maar zitten inderdaad, want hij is best heavy .....quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef Toverheks het volgende:
Ik zou er vanavond heen jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom niet Daissy jij gaat er toch heen dacht ik
Ik heb twee katten, twee rode een broer en zus, ik pasquote:Op zondag 8 november 2009 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil jij geen leuke gezellige kater, grijs en ohhhhhhhh zo lief, hij is wel homo maar dat is toch niet erg he
meestal rood,groen,paars,bruin,zwart,geel,roze.quote:
Slaap lekker buufquote:Op zondag 8 november 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er vanavond heen ja![]()
Tijd om te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |