Jij bent gewoon dirty mindedquote:Op zondag 8 november 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze zin.
. Wist zij veel wat ik dat jaar allemaal had uitgefroten, dat was tussen mij en Zwarte Piet
quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Ik heb die link zelf niet eens aangeklikt, vond het al zo'n belachelijk vehaal.
Ze waren echt, hoop ik danquote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
waren die wel echt dan? Of waren het sinterklaastetten?
Maar soms is dat, dat een decolete je erg af kan leiden.
quote:
Ok, jij moet die film niet kijken.quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
nou ik dus wel, en kwam je op joetoep maar er stonden ook geestenfilmpjes enzo, ja ach ik ben grote meid en denk, ff kijken heb er 4 gezien was zo eng, 1e stak gewoon de weg over whaaaaaaaa echt allemaal geesten dingen is niks voor mij.
heb het keukenlicht vannacht aangelaten, waarom vraag ik me ook af want mijn slaapkamer deur moet dicht voor terror jaap (mijn kater) maar heb dus slecht geslapen.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dirty minded![]()
Zwarte Piet weet alles, dat bedoelde Jian.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik dus wel, en kwam je op joetoep maar er stonden ook geestenfilmpjes enzo, ja ach ik ben grote meid en denk, ff kijken heb er 4 gezien was zo eng, 1e stak gewoon de weg over whaaaaaaaa echt allemaal geesten dingen is niks voor mij.
heb het keukenlicht vannacht aangelaten, waarom vraag ik me ook af want mijn slaapkamer deur moet dicht voor terror jaap (mijn kater) maar heb dus slecht geslapen.
whehequote:
Zeker niet met een terror Jaap in huisquote:Op zondag 8 november 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moppie je hoeft heul niet bang te zijn
Ik wil die film ook zienquote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, jij moet die film niet kijken.
Ik wil vanavond even helemaal niets horen over Michael Jacksonquote:Op zondag 8 november 2009 22:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
nee ,een letter van Blanket,gemaakt door zoon van..zoon vanMJ
Grote waffel, klein kussen om achter te schuilenquote:
Zeg jij nu grote waffel tegen mijquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grote waffel, klein kussen om achter te schuilen
nee zelf de exorxist kijk ik niet alleen dat draaien van haar hoofd vond ik niet eng maar dat ze dan met andere stem gaat praten nee niks voor mij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, jij moet die film niet kijken.
Met mij met mijquote:
Ik al weken nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil vanavond even helemaal niets horen over Michael Jackson
waarom niet Daissy jij gaat er toch heen dacht ikquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil vanavond even helemaal niets horen over Michael Jackson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |