Ja en die check je élke vrijdagavond meerdere malen, na weer wat gesar, dus je weet dan ook dat dit je állereerste is sinds je bent begonnen met je vervelende posts over en tegen mij. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Laat me gewoon met rust. Klaar.quote:
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer met jou te maken willen hebben?quote:
Mensuh die maar drie dagen werken en veel powernaps hebben komen minder snel in aanmerking voor digitale onderscheidingenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op 5![]()
iedereen krijgt er maar notes bij enzo
Volgens mij is het andersom!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer met jou te maken willen hebben?
Ben jij onschendbaar omdat je blauw bent ofzo?
ja ik heb een zwakke kant laten zien, je merkte dat ik het vervelend vond dat je mij een klagertje noemde omdat ik vond dat ik een zware week had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mensuh die maar drie dagen werken en veel powernaps hebben komen minder snel in aanmerking voor digitale onderscheidingen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:14 schreef Coos het volgende:
Ik heb pas 2 notes.![]()
Ik weet ook niet wat ik fout doe.
Veel verder dan dat kom je ook niet hè?quote:
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, gaat dat zo in het wereldje met mensen die niets meer me jou te maken willen hebben?
Ben jij onschendbaar omdat je blauw bent ofzo?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja ik heb een zwakke kant laten zien, je merkte dat ik het vervelend vond dat je mij een klagertje noemde omdat ik vond dat ik een zware week had.
Zuiger!
Jawel, Rijswijk vandaag Coos, net een tikkie verderquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Veel verder dan dat kom je ook niet hè?
Hebbie niet gezwaaid naar mij. Je moet bijna langs mijn huis gereden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, Rijswijk vandaag Coos, net een tikkie verder
Volgende week zwaai ik naar jou, dan moet ik in Den Haag/Leidschendam zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie niet gezwaaid naar mij. Je moet bijna langs mijn huis gereden zijn.
Zoals je weet laat ik jou al maanden met rust -wij waren ooit vrienden- terwijl ik alle redenen heb om jou tot op de grond af te fikken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.
Maar vragen om mij met rust te laten, is helemaal niet onredelijk.
Gooi het er maar uit Gert.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eerder schéndbaar als blauwe, dat weet je best. Ik moet me inhouden.
Maar vragen om mij met rust te laten, is helemaal niet onredelijk.
Wáár in Den Haag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgende week zwaai ik naar jou, dan moet ik in Den Haag/Leidschendam zijn
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Wáár in Den Haag?![]()
En wil je dan bínnen de lijntjes parkeren, en alléén op een parkeerplaats waar niet al een auto stáát?![]()
[ afbeelding ]
Dat wij ooit vrienden waren, is best verwonderlijk gezien de haat die je tegen me hebt ontwikkeld.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals je weet laat ik jou al maanden met rust -wij waren ooit vrienden- terwijl ik alle redenen heb om jou tot op de grond af te fikken.
Veel plezier verder als blauwe kneus die zich verder omhoog wil likken.
Waarom moet ik iemand negeren die antwoord geeft op iets dat ik postquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wij ooit vrienden waren, is best verwonderlijk gezien de haat die je tegen me hebt ontwikkeld.
Ook dit is een note hoor, je hoeft het niet op te zoeken.
Laat me met rust. Negeer me.
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach niet, anders zet ik 'm bij jou in de voortuin
O,,,,iemand heeft mij ooit eens gedreigd dat te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
valsquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zuig nu helemaal niet bij jou gekkie, dat vul je in
![]()
Maar goed, ik heb die naam nu eenmaal, dus ik begrijp het wel
Volgens mij is het dichter bij Coos dan hij in de gaten heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
Lies er staat toch Neem Mij Niet Serieus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
Ik ga hier niet op in, maar jij bent blijkbaar de woordvoerder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg mannen, óf knokken met grof geweld óf gewoon relaxed. Dit lijkt op een kleuterschoolpleinbitchfight, dat kán beter, aldus:
[ afbeelding ]
Viel wel mee imoquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.
Je snapt er nog steeds geen reet van, maar wees gerust.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:40 schreef Gert het volgende:
Wil je me nú dan met rust laten? Alsjeblieft?
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Viel wel mee imo
[RLS SC 362] St. Nicolaas FTW
Ik kreeg pas een slecht humeur toen je mij een klagertje noemde omdat hele volkstammen dat deden.
Ik heb 'm al uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?
Ik zag het staan.quote:
kijk maar eens boven je.quote:
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?
Dat zou APK nooit zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag het staan.
Er stond kneus.![]()
Trek nog zo'n pak Aldi meuk open joh.
Ach, maakt verder niet zoveel uit.quote:
Jezus, wat blijft dat bij je haken zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.
Ik vond het een zware week, en dat zei ik. voor mij was het dus niet o niets.
3 werkdagen van 11 uur ervaar ik als zwaar.
En dan mij een klagertje noemen en de volgende dag zeuren over 3 kwartier file.
Dat doen hele volkstammen dagelijk!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan mij een klagertje noemen en de volgende dag zeuren over 3 kwartier file.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, maakt verder niet zoveel uit.
Behalve dat ik Gert geen notes kan geven.
Onder een deken van liefdequote:Op zaterdag 14 november 2009 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, wat blijft dat bij je haken zegJe was gewoon aan het klagen, punt
![]()
En ik vond het wel aardig om je dat op dat moment even te laten weten. Maar laat het eens los en denk eens niet dat ik dat altijd doe![]()
Of denk je ook dat ik mijn teksten van vanavond allemaal meen
Nope, met file kom je nergensquote:
Klopt, 2 over 3 nu. Dus maar eens naar bed, om nog een paar uur daglicht te zien morgen.quote:
Val neer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, met file kom je nergens
Edit: 't was drie uur file, zo ongeveer de complete werkdag van Liesje![]()
Ja ja, loop maar weer wegquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, 2 over 3 nu. Dus maar eens naar bed, om nog een paar uur daglicht te zien morgen.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:05 schreef APK het volgende:
Voor de lieve vrede verander ik dit ook in helemaal niks.
Vrede, vrede, tra-la-la-la-la-la!![]()
Doe ik het welquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?
Nou nou, wat was ik gemeenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik het wel
[RLS SC 363] Sushi op de muur en winterkost op het bord!!
Nou nou wat was ik aan het klagen
onder een deken van liefde/humor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nou, wat was ik gemeen![]()
Zie
Ja, slaap lekker, Coos ook, lurkers idem, ik ga ook langzaam nokkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
onder een deken van liefde/humor.![]()
slaap lekker allen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:20 schreef Coos het volgende:
Jullie lijken wel zo'n 35 jarig getrouwd stel.
Doen we.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen met een manuutje.![]()
Was tóch even gezellig.
Coos we moeten even een nieuwe afspraak maken na mijn tentamen en als ik een beetje bij ben met mijn huiswerk
En bedankt he! Of val ik opeens onder de slechten zijn niet alleen maar slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en de "goeden/leuken" niet alleen maar goed/leuk.
Hey lekker met melk en suiker graagquote:
Is dat vandaag, ooooooohquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:15 schreef Kally het volgende:
OMG De sint waait van zijn boot straks wat een kudtweer
Komt voor de bakkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat vandaag, oooooooh.
[..]
Komt voor de bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |