Is dat vandaag, ooooooohquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:15 schreef Kally het volgende:
OMG De sint waait van zijn boot straks wat een kudtweer
Komt voor de bakkerquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat vandaag, oooooooh.
[..]
Komt voor de bakker.
Ja zal je altijd zienquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:44 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik slaap bjna nooit uit, maar het was zulk hondeweer dat ik deze keer lekker wel bleef liggen. Word ik om kwart over 9 uit mijn bed gebeld door de pakjesbezorger
Dat had hij gisteren en eergisteren al gedaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, da's beter dan dat ie het pakje weer meegenomen had toch?!![]()
En goeiemorgen en doei. Volgende lichting.![]()
Das waar...de volgende keer maar afmaken dan hé?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie bedenkt 't dan ook om meteen na 't zoenen te gaan slapen.
Ik tot half vijfquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:22 schreef Laysa het volgende:Gatsie ik heb tot half 3 wakker gelegen.......Goedenmorgen
Owh....das kut hé? je wilt wel slapen en dan ben je ook heel moe, maar op de een of andere manier gebeurd er dan niets....quote:
teveel adrenalinequote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owh....das kut hé? je wilt wel slapen en dan ben je ook heel moe, maar op de een of andere manier gebeurd er dan niets....
Haiii
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
teveel adrenaline
Jij met je gezoen ook![]()
![]()
Zie vorige postquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
straks weer alles door mn lijf laten gieren....jij gaat ook zweten?
LOL, voelde jij je ook al aangesproken?!quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
En bedankt he! Of val ik opeens onder de slechten zijn niet alleen maar slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |