Waarom moet ik iemand negeren die antwoord geeft op iets dat ik postquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wij ooit vrienden waren, is best verwonderlijk gezien de haat die je tegen me hebt ontwikkeld.
Ook dit is een note hoor, je hoeft het niet op te zoeken.
Laat me met rust. Negeer me.
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lach niet, anders zet ik 'm bij jou in de voortuin
O,,,,iemand heeft mij ooit eens gedreigd dat te doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
valsquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zuig nu helemaal niet bij jou gekkie, dat vul je in
![]()
Maar goed, ik heb die naam nu eenmaal, dus ik begrijp het wel
Volgens mij is het dichter bij Coos dan hij in de gaten heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft-ie niet. Gewoon door de pui rammen dus (en mij van tevoren even inseinen).
Lies er staat toch Neem Mij Niet Serieus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zuig je niet en interpreteer ik het verkeerd
Ik lees alleen maar 2x in een paar dagen dat ik "niet moet klagen want halve volkstammen doen wat ik doe "..
Ik ga hier niet op in, maar jij bent blijkbaar de woordvoerder.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:35 schreef APK het volgende:
'Haat' is overigens een groot woord hoor.
Wij denken dat je een beetje de weg kwijt bent.
Groeten van mij, CarO en karen.
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg mannen, óf knokken met grof geweld óf gewoon relaxed. Dit lijkt op een kleuterschoolpleinbitchfight, dat kán beter, aldus:
[ afbeelding ]
Viel wel mee imoquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 x, althans, van mij. En ook dat was plagerig omdat je zo'n slecht humeur had.
Je snapt er nog steeds geen reet van, maar wees gerust.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:40 schreef Gert het volgende:
Wil je me nú dan met rust laten? Alsjeblieft?
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Viel wel mee imo
[RLS SC 362] St. Nicolaas FTW
Ik kreeg pas een slecht humeur toen je mij een klagertje noemde omdat hele volkstammen dat deden.
Ik heb 'm al uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zit zeker al met je broek op je enkels?
Ik zag het staan.quote:
kijk maar eens boven je.quote:
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mijn tekst niet eens terugvinden. Je was ook aan het klagen, achteraf ook nog om niets, want je was opeens vrij dacht ik?
Dat zou APK nooit zeggenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag het staan.
Er stond kneus.![]()
Trek nog zo'n pak Aldi meuk open joh.
Ach, maakt verder niet zoveel uit.quote:
Jezus, wat blijft dat bij je haken zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid werk en of jij dat als zwaar ervaart.
Ik vond het een zware week, en dat zei ik. voor mij was het dus niet o niets.
3 werkdagen van 11 uur ervaar ik als zwaar.
En dan mij een klagertje noemen en de volgende dag zeuren over 3 kwartier file.
Dat doen hele volkstammen dagelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |