Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha tja ach kan hier nu wel iets op zeggen dat hij naar zijn vader kan maar ach laat maar
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja achquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'
Met plakje gebraden kipfilet,een beetje ketjap,sambal en gebakken uitjes is het wel lekkerquote:
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja ach
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts wasquote:
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?
Ghehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Tja dat krijg je van het vele sportenquote:
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dollequote:
Geen zorgen, ik doe niet aan onzinpostsquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Ik laat mijn grapjes achterwegequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniek
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dolle
Dan doe maar rustig aan voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben gewoon moe nu
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.quote:
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik ben moe...ik ga lekker slapen....allemaal trusten voor straks
![]()
Of ze zoeken het allemaal zelf uit en als je erover wilt vertellen zeggen ze dat ze het allemaal al wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denken
Geen idee hoe ik het op zou lossen, maar neem aan gewoon antwoord te zullen gaan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |