Ik heb 1 keer gehad dat ik "contact zocht", en dat was nog vrij onschuldig:quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omg....ooit stond ik met mn Ex in een cosmetica winkel op schiphol....Staat Marian Mudder zich daar uitgebreidt op te maken....Roept mn ex net iets te hard : Oh kijk dan ** daar is die rooie uit Baantjer![]()
![]()
Ja zelfs de molen doet het pfff wist niet eens dat die het nog deedquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:26 schreef Leandra het volgende:
Die Sinterklaasintocht is ook steeds meer een repetitie voor Koninginnedag hè...
Alleen het koekhappen voor de pieten ontbreekt nog
De Walvis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zelfs de molen doet het pfff wist niet eens dat die het nog deed
ach goshquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n stage heb ik een keer als zwarte piet al het personeel een 'sint-pakket' gegeven, moesten we meerdere vestigingen langs. Zit ik op de passagierstoel, voor een stoplicht, komt er een gezin naast ons staan met kinderen achterin. Kind kijkt onschuldig opzij en schrikt zich vervolgens compleet 't leplazerus. Zal die blik nooit vergeten
.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op m'n stage heb ik een keer als zwarte piet al het personeel een 'sint-pakket' gegeven, moesten we meerdere vestigingen langs. Zit ik op de passagierstoel, voor een stoplicht, komt er een gezin naast ons staan met kinderen achterin. Kind kijkt onschuldig opzij en schrikt zich vervolgens compleet 't leplazerus. Zal die blik nooit vergeten
.
Oei, dat was die van mij. Zo stonden wij bij een verkeerslicht en we kijken opzij en opeens zien we een zwarte Piet. All hell broke loose.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
O was dat de walvis haha , ja ik kom nooit in de stad van Schiedamquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
De Walvis?
Die doet het al jaren.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
En ik ben er niet eens geboren (maar heb er wel jarenlang rondgelopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O was dat de walvis haha , ja ik kom nooit in de stad van Schiedamgeboren en getogen moest me schamen
Haha ja ik weet het het is ergquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik ben er niet eens geboren (maar heb er wel jarenlang rondgelopen).
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check nu.nl, arm kind op de foto.
Zozo, en kan de Sint niet gewoon op zijn stoomboot overnachten? Dat doet maar duurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
Ziet er best mooi uit, Schiedam!
Ik ben er ook nog nooit geweest, althans: niet in het centrum.
Vandaag kwam hij óók aan in de Scheveninger haven, maar da's altijd erg druk.
Morgen dus met 't pukkie naar Kijkduin, daar overnacht de Sint in het Atlantic Hotel. Ja echt hoor!
"nog steeds hier wekelijks" "elke vrijdagavond weer"..quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet het wekelijkse venijn er weer even uit?
Ik laat jou totaal met rust, maar jij vindt het nodig om me nog steeds hier wekelijks aan te vallen. Elke vrijdagavond weer. Stop daar nou eens mee en laat mij ook met rust.
OMG LIesje, het is gewoon de zwager van je broer (of de broer van je schoonzus, kun je ook zeggen).... is er iets vreselijks in de familie gebeurd dat je hem niet kon aanspreken??quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag bij de AH iemand met wie ik erg goed bevriend was in Havo4. Heb hem daarna nog wel eens gezien op familiedingen want mijn broer trouwde met zijn zus. Maar al zéker 7 jaar niet gezien ofzo. Het overviel mij zo dat ik hem niet aan durfde te spreken, en nu heb ik spijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |