Op een boterham smerenquote:
Cup a Soup danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Waarom verander je het nummerquote:
Dat stinkt echt, gatverquote:
Ja hallo ben alleen thuisquote:
quote:
O..is ook niet erg, vind het ook goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik deze laatste in m'n koppie had
En je hele kantoor gaat over z'n nekquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Dat is dan weer wel lekker![]()
Wij hebben een stuk of 7 smaken om te kiezen en op dit moment is de asperge- en kerriesoep mijn favoriet
Je kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen....met uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ecursus__.html?p=8,2
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling overquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Pindakaas![]()
Mijn lieftallige collega (tevens zus) heeft een pindakaas-manie, ze smeert een paar keer per dag een cracker met pindakaas en elke keer is het kantoor weer vergeven van de pindakaas-stank
Hoi Coos, ik voel me hier zo eenzaam tussen al die cup-a-soup hatersquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
![]()
Prei Creme, alle smaken zijn vernieuwd trouwensquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet alle CAS over 1 kam scheren he
Wij zijn heel sociaal, wij cup-a-soupen met zijn allen tegelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je hele kantoor gaat over z'n nek![]()
.
* Kam Pakt * Alle CASquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, niet alle CAS over 1 kam scheren he
Hondjes is goed bezig daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:![]()
Wij halen op vrijdag altijd vis maar eten het wel op in de kantine en gooien het afval daar weg voor de mensen die het goor vinden, is ook niet meer dan normaal lijkt mequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling over
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hondjes is goed bezig daar
Groep 6?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan dr niet vroeg genoeg mee beginnen....met uitleggen
Ja!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
![]()
Zeg daar zit mijn kind volgend jaar, ik wou nog even iets langer wachtenquote:
Dat vind ik dus gewoon asociaal gedragquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons zit er regelmatig eentje met vis. Tot zover gaat 't nog wel. Maar dan gooit hij het afval in de prullebak. 't Is godver na een paar uur niet te harden met die gek. En kantoortuin hè, 't meurt de hele afdeling over
Volgens Laysa kan je niet vroeg genoeg beginnen...met uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg daar zit mijn kind volgend jaar, ik wou nog even iets langer wachten
Maar dat gaat toch liggen stinken in de kantine? Vooral voor mensen die niet van vis houden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij halen op vrijdag altijd vis maar eten het wel op in de kantine en gooien het afval daar weg voor de mensen die het goor vinden, is ook niet meer dan normaal lijkt me
Ja vind het goed maar 9quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens Laysa kan je niet vroeg genoeg beginnen...met uitleggen
Die ken ik niet, maar die klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
CupaSoup broccoli met creme fraiche en ham
Nee die zakken worden na de lunch weggehaald en kantine moet je ruim zien haha, meer een hok waar je wat kan eten met altijd de deur open voor het buiten roken, maar na de lunch word de zak in de container buiten gegooidquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch liggen stinken in de kantine? Vooral voor mensen die niet van vis houden.
Ik was al heel wijs toen ik 9 wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vind het goed maar 9en hem dan naar een workshop sturen
Dat heeft dan wel weer iets studentikoos.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Kally het volgende:
Nee ook zo goor, koelkast op kantoor, (wij hebben avonddiensten dus eten mee) en dan de restjes in de koelkast laten staan en nooit meer naar kijken gatverdegatver, soms loopt het er vanzelf uit, dat stinkt pas
Ja hij ook dus krijg vanzelf wel vragen maar ik ga hem dus niet uitleggen volgend jaar hoe hij er een slinger aan moet gevenquote:
Ja need I say morequote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel weer iets studentikoos.
Jij krijgt vragen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij ook dus krijg vanzelf wel vragen maar ik ga hem dus niet uitleggen volgend jaar hoe hij er een slinger aan moet geven
Ik heb hier ook een koelkast staanquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef Kally het volgende:
Nee ook zo goor, koelkast op kantoor, (wij hebben avonddiensten dus eten mee) en dan de restjes in de koelkast laten staan en nooit meer naar kijken gatverdegatver, soms loopt het er vanzelf uit, dat stinkt pas
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Coos, ik voel me hier zo eenzaam tussen al die cup-a-soup haters![]()
Jij vindt cup-a-soup toch wel lekker?
Whaha tja ach kan hier nu wel iets op zeggen dat hij naar zijn vader kan maar ach laat maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij krijgt vragen?
Ik viel mijn moeder daar niet mee lastig hoor
Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Whaha tja ach kan hier nu wel iets op zeggen dat hij naar zijn vader kan maar ach laat maar
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja achquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niets wezen 'overleggen'
Met plakje gebraden kipfilet,een beetje ketjap,sambal en gebakken uitjes is het wel lekkerquote:
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als hij daar gaat vragen krijg ik een telefoontje dat ik het moet uitleggen dus ja ach
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts wasquote:
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniekquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Want, hij weet zelf niet hoe het werkt?
Ghehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Tja dat krijg je van het vele sportenquote:
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dollequote:
Geen zorgen, ik doe niet aan onzinpostsquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het één van je vele onzinposts was
Ik laat mijn grapjes achterwegequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazenNee dan raakt hij in paniek
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Je bent eerst wezen sporten en daarna heb je zitten stuiteren als een dolle
Dan doe maar rustig aan voor de rest van de avondquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben gewoon moe nu
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.quote:
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was het maar grappig, kweetnie soort gene erover ofzo, maar ja dat ligt aan zijn ouders, ik ben veel meer open daarin, zo ben ik ook opgevoed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik ben moe...ik ga lekker slapen....allemaal trusten voor straks
![]()
Of ze zoeken het allemaal zelf uit en als je erover wilt vertellen zeggen ze dat ze het allemaal al wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook niet echt open ofzo, al zouden jullie dat wel denken
Geen idee hoe ik het op zou lossen, maar neem aan gewoon antwoord te zullen gaan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |