Ik ook niet, had iets met 'weekend' verwacht.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:55 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, de topictitel is toch niet wat ik eigenlijk had gedacht
quote:@RoelJewel We kregen er een zak geld voor, dus ja. Dan moeten we wel! Toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/5682465793
[..].
Ik hoor liever Di-rect dan Coldplayquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Het probleem is de naam Di-rect volgens mij... Als er Coldplay had gestaan was het goed geweest... Niet dat ik het een megahit waardige plaat vind, maar slecht vind ik 'm niet. Ben eens benieuwd naar de rest van hun nieuwe stijl want ze hebben heel wat goed te maken
Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Het probleem is de naam Di-rect volgens mij... Als er Coldplay had gestaan was het goed geweest... N
Hai haiquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor liever Di-rect dan Coldplay
True, ik hoor ook liever nieuwe artiesten als megahit. Alhoewel ik niet helemaal die Temper Trap hype snap.... Of het is wat Ekdom al zegt dat die stuiver nog moet vallen bij mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld![]()
Ik vind nog steeds dat een MH van een mogelijk doorbrekende artiest moet zijn, en niet van een band die al jaren bezig isVeel te makkelijk scoren zo.
En nog wel een paar jocks bij 3FM. Anders heb je geen meerderheid want de Megahit is democratisch gekozen!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Connie en Sandra zullen wel weer de MH hebben gekozen, i think.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Het is de Megahit, niet de Misschien-wordt-dit-wat-plaat.
Zo staat het op Wiki, en hoe onbetrouwbaar dat ook is, dat zou ik een stuk beter vinden passen bij 3FM dan altijd maar die veilige keuzes die je bij elk station hoortquote:De 3FM Megahit is een singlerelease met mogelijke hitpotentie, die gedurende een week in elk programma van het Nederlandse radiostation 3FM is te horen.
Tsja. Schaf de term Megahit dan ajb af. Denk dat de luisteraars van 3FM (en dat is een aanname van mijn kant) toch echt een ander beeld hebben bij waar een Megahit aan moet voldoen. Promoten, ondersteunen van nieuwe muziek gemaakt door onbekende bands. En dus niet het promoten van bands die allang zijn doorgebroken..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Het is de Megahit, niet de Misschien-wordt-dit-wat-plaat.
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja. Schaf de term Megahit dan ajb af. Denk dat de luisteraars van 3FM (en dat is een aanname van mijn kant) toch echt een ander beeld hebben bij waar een Megahit aan moet voldoen. Promoten, ondersteunen van nieuwe muziek en onbekende bands.
Oh, tijd om te zappen dus!quote:
Leuk Sersjee om jou visie over de Megahit te lezen, maar ik kijk er zelf wel wat anders tegenaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.
Even hoe ik het in (hele) grote lijnen zie: het onbekende spul komt op 3 via o.a. 3voor12 en de Freaknacht. Als het aanslaat kan het door naar de dagprogrammering. Mik je meteen allerhande nieuw en onbekend spul overdag de ether in, dan zullen de luistercijfers hoogstwaarschijnlijk gaan duikelen. Dat heb ik hier al vaker uitgelegd. Zie ook de post van Sirolf.
Daar kunnen we het mee eens zijn, daar kunnen we het niet mee eens zijn, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. Take it or leave it!
O, en ik vind die nieuwe Di-rect zo slecht nog niet. Ik snap wel waarom George Michael z'n 2e soloplaat Listen without prejudice heeft genoemd.
Goed weekend Vlindur. Tot volgende week!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, tijd om te zappen dus!![]()
Mensen, fijn weekend en tot volgende week!
ik kan je in grote lijnen volgen, alleen moeten alle zenders dan op autopiloot gaan draaien en zou het erg zijn als 3fm publiek verliest en er nieuw publiek voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.
Even hoe ik het in (hele) grote lijnen zie: het onbekende spul komt op 3 via o.a. 3voor12 en de Freaknacht. Als het aanslaat kan het door naar de dagprogrammering. Mik je meteen allerhande nieuw en onbekend spul overdag de ether in, dan zullen de luistercijfers hoogstwaarschijnlijk gaan duikelen. Dat heb ik hier al vaker uitgelegd. Zie ook de post van Sirolf.
Daar kunnen we het mee eens zijn, daar kunnen we het niet mee eens zijn, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. Take it or leave it!
O, en ik vind die nieuwe Di-rect zo slecht nog niet. Ik snap wel waarom George Michael z'n 2e soloplaat Listen without prejudice heeft genoemd.
Wij zijn eigenwijze radioluisteraars, ik weet hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan je in grote lijnen volgen, alleen moeten alle zenders dan op autopiloot gaan draaien en zou het erg zijn als 3fm publiek verliest en er nieuw publiek voor terug krijgt.
ik denk dat veel radioluisteraars zitten te snakken naar een grotere muziek keuze om naar te luisteren, als zelfs mijn zoontje van 3 , roept papa deze is al geweest. Laat staan wat wij als volwassenen denken bij de zoveelste keer het zelfde nummer.
Nee, heeft te maken met de programma-info. In Flash werkt XML net iets anders dan PHP. In ieder geval, de é in Corné zorgt voor die problemen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
Recent gedraaid op 3FM werkt niet heel tof. Plaatje in de OP is ook een beetje in de war. Dallet problemen??
Ah, helder! maar het lijkt nu beter te gaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met de programma-info. In Flash werkt XML net iets anders dan PHP. In ieder geval, de é in Corné zorgt voor die problemen.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Volgens de afdeling vormgeving gaat er vanavond iets spectaculairs UIT HET RAAAAAMMMMM! En natuurlijk de première van Fake Bakker - I Think I Hè?
Smakelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, helder! maar het lijkt nu beter te gaan. Zo, pizza time. Laters
.
Idd, erg flauw, maar ja, het kan niet elke week raak zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:09 schreef themauster het volgende:
zal wel verzuurd wezen maar ik vind de uuropener dus helemaal niet grappig
Nou niet weggeven wat we maandag in de show hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef on_air het volgende:
Tietenkontbier.
Ik luister verder in de auto.
quote:
Bedankt voor je moedige uitleg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga iets doen waar ik ongetwijfeld spijt van krijg, maar ik vind jullie te aardig het niet te doen. Laat ik nu eens once and for all uitleggen hoe de Megahit bij 3FM gekozen word.
Allereerst: ik word echt zo ongelooflijk chagrijnig van dat commentaar hier iedere week. God, wat is het makkelijk, een beetje vanaf de zijlijn schreeuwen. Totaal ondoordacht gebrabbel vind ik het. En ik ben niet de enige, weet ik. Kap er mee, het lost niets op en wij gaan jullie er niet aardiger van vinden. Integendeel.
...
Kusje,
Domien
Dus hij gaat eruitquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Facilitair en de beveiliging zijn er niet blij mee...
Dat hopen wij al wekenlang.... Dat volgende week beter...quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor nu een heel goed weekend en het spijt mij als de Megahit jullie niet kan bekoren. Volgende week beter!
Kusje,
Domien
Uit Het Raam wordt vandaag dus 3x zo leuk (1x extra voor iedereen die er niet blij mee isquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Facilitair en de beveiliging zijn er niet blij mee...
Bedankt voor je uitlegquote:
Nee, 'jullie' weet precies wie ik bedoelquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg![]()
1 ding... je hebt het steeds over jullie,
maar niet iedereen in het topic denkt er hetzelfde over
Kusje terug
Het verkiezen van de Megahit gaat volgens mij bijna altijd op basis van de officieele releasedatum. Als een plaat als eerste gedraaid wordt is 'ie regelmatig nog niet officieel uit op single. En verder worden er volgens mij ook weleens oudere platen als MH verkozen omdat er die week gewoonweg niets beters is. Waarom dan een slechtere plaat kiezen als een andere nog niet de credits heeft gekregen die 'ie zou moeten krijgen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat hopen wij al wekenlang.... Dat volgende week beter...
Maar hoe kan het in vredesnaam zo zijn dat jullie pas terug nog megahits hebben uitgekozen die al 2/3/4 maanden geleden voor het eerst zijn gedraaid? Af en toe verlang ik echt terug naar de slogan: "Altijd de eerste met nieuwe muziek".
Daarom vond ik ook de opmerking van Roel_Jewel een tijdje terug zo terecht: Ik denk dat de megahit van volgende week Gompie met Who The Fuck Is Alice? wordt...
Verder ben ik het wel eens dat de nieuwe Di-rect prima te pruimen is. Houd wel van die stijl en hoop ook dat ze die kant op gaan... Pas dan ga ik ze weer serieus nemen...
Als Gerard al die geluidjes gaat gebruiken bij de Kane plaat kan ik me niet indenken dat hij op die plaat heeft gestemd, evenals Stenders die zijn mening niet direct maar indirect liet horen...
Verder jij ook een prettig weekend en kusje terug! We houden nog steeds van je hoor
Vind die nieuwe wel lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ah, uit de tijd dat Lady Gaga nog het minst ruk klonk.
En dat noem jij goede singlesquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Numbie het volgende:
Met zoveel goeie nieuwe singles op de playlist van Anouk, Temper Trap, Muse en Jason Mraz gaan ze voor een plaat van Di-rect? Dat de MH politiek gevoelig lag wisten we wel, maar zo gevoelig en overduidelijk als dit... Gewoon genant is het.
Als Anouk, Muse of Jason Mraz MH was geworden had iedereen zitten zeuren van "alweer van [vul hier naam in]". En Temper Trap is net iets teveel een twijfelgeval of dat bij het grote publiek een hit gaat worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Numbie het volgende:
Met zoveel goeie nieuwe singles op de playlist van Anouk, Temper Trap, Muse en Jason Mraz gaan ze voor een plaat van Di-rect? Dat de MH politiek gevoelig lag wisten we wel, maar zo gevoelig en overduidelijk als dit... Gewoon genant is het.
Dat moet eens snel veranderen. Wat boeit die releasedatum tegenwoordig nog? Voor die tien mensen die nog naar een platenzaak rennen? Hele albums staan in iTunes, dus ook een plaat die 'op single uitkomt'. De belangrijkste kritiek op een aantal recente MH-keuzes vooral dat die platen al compleet kapot gedraaid zijn. Maak daar meteen MH van. Als er gewacht wordt totdat ie 'officieel uit is' wil het dus niet (perse) zeggen dat het dan de beste keuze is. Nee, dan wordt ie gekozen omdat ie dan uit is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het verkiezen van de Megahit gaat volgens mij bijna altijd op basis van de officieele releasedatum.
En ik vind de nieuwe single van Flinke Namen dus juist wél best leuk. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
Ik ben een eigenwijze radioluisteraar. Radio is meer voor mij dan behang, kan voor het behangvolk de megahit keuze wel volgen. Voor mij zelf alleen niet. Ik vind die plaat van Direct 3x niks. Ben al blij dat Flinke Namen geen megahit, die troep moet direct van 3fm verbannen worden.
Vind 'm ook wel goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik vind de nieuwe single van Flinke Namen dus juist wél best leuk. Smaken verschillen.
Volgens mij kun je het percentage luisteraars dat actief single- en album-releases (al dan niet op iTunes) in de gaten houdt op 1 hand tellen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat moet eens snel veranderen. Wat boeit die releasedatum tegenwoordig nog? Voor die tien mensen die nog naar een platenzaak rennen? Hele albums staan in iTunes, dus ook een plaat die 'op single uitkomt'. De belangrijkste kritiek op een aantal recente MH-keuzes vooral dat die platen al compleet kapot gedraaid zijn. Maak daar meteen MH van. Als er gewacht wordt totdat ie 'officieel uit is' wil het dus niet (perse) zeggen dat het dan de beste keuze is. Nee, dan wordt ie gekozen omdat ie dan uit is.
Di-rectquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:39 schreef Timo20 het volgende:
GVD, telefoon. Nou weet ik nog niet wat die gewraakte MH is![]()
enlighten me
Nou, dan heeft 't dus helemáál geen zin om daarop te wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het percentage luisteraars dat actief single- en album-releases (al dan niet op iTunes) in de gaten houdt op 1 hand tellen.
Je kunt me raar vinden, ik vind Nick&Simon eigenlijk wel leuke muziekquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De nieuwe Nick en Simon al gehoord? Wereldplaat !
Daarom wordt een plaat dus (meestal) pas MH als ie officieel gereleased is. Ongeacht hoe lang ie al op de radio gedraaid is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dan heeft 't dus helemáál geen zin om daarop te wachten. Mensen gaan niet weken wachten om naar iTunes of de minder legale downloadmanieren te rennen als ze een goeie plaat op de radio horen.
Irritant is dat zeg, zo'n 14k4 modem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Kutzeg. De bandbreedte voor mn download is ZOOO laag, dat ik geen 101 tv kan kijken. Moet het via "Smalle band" doen.
Dat heb ik met de 3J'squote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt me raar vinden, ik vind Nick&Simon eigenlijk wel leuke muziek
Die had van mij best MH gemogenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De nieuwe Nick en Simon al gehoord? Wereldplaat !
Da's het ergste. 't is ADSL van Telfort..quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Irritant is dat zeg, zo'n 14k4 modem.
Mwa, niet echt mijn ding maar heb ze 2 jaar terug in de Oosterpoort gezien tijdens een feestje van het werk en dat was gewoon hartstikke leuk! Live zijn ze best goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt me raar vinden, ik vind Nick&Simon eigenlijk wel leuke muziek
Het gaat volgens mij vooral om de onderbouwing. Mensen die alleen maar lopen te roepen dat het kut en slecht en klote is en dat er mensen worden omgekocht, daar hebben we niets aan. Met onderbouwing kan het gewoon lijkt me. Alternatieven bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Domien bedankt voor de moeite van het reageren. Maaruh, is het nou de bedoeling dat we alleen maar positief gaan praten over de Megahit keuze of is een beetje tegengas ook nog welkom? Begrijp best dat je van sommige reacties moe raakt/bent, maar hier moet wel ruimte blijven om kritisch te zijn.. Mits een beetje onderbouwd, denk ik dan..
Telfort heb ik inmiddels opgezegd ik heb er meer problemen mee dan profijt vanquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Da's het ergste. 't is ADSL van Telfort..
Domien zegt dus dat je de MH best ruk mag vinden, maar gezien de onderbouwingen die hier worden gegeven, hebben velen waarschijnlijk niet door hoe de verkiezing voor de MH werkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Domien bedankt voor de moeite van het reageren. Maaruh, is het nou de bedoeling dat we alleen maar positief gaan praten over de Megahit keuze of is een beetje tegengas ook nog welkom? Begrijp best dat je van sommige reacties moe raakt/bent, maar hier moet wel ruimte blijven om kritisch te zijn.. Mits een beetje onderbouwd, denk ik dan..
Heb `m van de week 1 keer gehoord maar vond `m niet heel erg verkeerd.quote:
Binnenkort komt er een complete Fake Blood - The John Bakker Sessions cd uitquote:
Klopt, dit is het product van vormgever Erik. Die had er gister al de grootste lol om op Twitter.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik snap nu ook waar Siegfried (dat was zn naam toch hier?) het over had op twitter.
Als dat geen bestseller wordt dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een complete Fake Blood - The John Bakker Sessions cd uit
Nieuw? Was ie vorige week ook alquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Goede keuze om The Molotovs te kiezen als nieuwe Freakandel speciaal
Morgen pas? ik eet ze al wekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef Timo20 het volgende:
Sinterklaas!!!![]()
vanaf morgen de pepernoten weer!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel komt sinterklaas ook in belgie ?
Volgens mij wel. Paar weken geleden stonden al pepernoten op tafelquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen na onze intocht op Eenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dan zou ik ze met Sinterklaas compleet moe zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen pas? ik eet ze al weken
Ja, hier welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie hebben die ITHINKILIKEIT ding wel opgenomen heh
Ga morgen richting Durbuy, geloof dat sinterklaas in Antwerpen aankomt, ligt totaal niet in de buurtquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Paar weken geleden stonden al pepernoten op tafel.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Belgische_varianten
Nope, ik was om 19.00 klaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], hoefde je niet een keer te werken op vrijdagavond
Durbuy is wel heul gaafquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga morgen richting Durbuy, geloof dat sinterklaas in Antwerpen aankomt, ligt totaal niet in de buurt
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben er weer! Mijn vriend ligt in bad en kan dus nu niet zeuren dat ik 101 kijk![]()
Dank je wel Domien, voor het duidelijke verhaal. Maar ik zou het ook echt wel leuk vinden als jullie het 'ons' als luisteraar eens zouden vragen.En je bent nog steeds lief
![]()
Ik heb heel raar geluid trouwens over de tv. Ik weet niet hoe het normaal klinkt, want ik kijk dus nooit
datquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.
Nee, "ons" als fokkers met een echte meningquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.
je vergeet paulquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, "ons" als fokkers met een echte mening
kerst 2015quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar is FOK!Radio voor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
oke , als ik mij even buiten beschouwing hou en mijn afdeling als representatief neem, 14 man vrouw tussen de 25-50 dan wijken de afgelopen 2 mh niet af van die van onsquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
Jij mag in meervoud sprekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Vlindur het volgende:
TheVoicelift![]()
[..]
Ik vind mezelf anders prima
Oh jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij mag in meervoud spreken
je moet ze zien, niet horenquote:
Ik moest net lachen , mijn vrouw keek raar opquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Asjeblieft zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:
!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ja hoor ze zijn weer lekker bezig bij Ekstra Weekend! http://yfrog.com/7125pj
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.
bart smit heeft de openingstijden al vast verruimd laatste week voor december, de hele week tot 22:00 en met 15 % korting.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.
Ze volgt wel Gerard en Giel, maar Michiel nog niet. Tijd om haar daar zo eens even over aan de tand te voelen.quote:
Totdat de overheid moet bezuinigenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).
Dat laatste snap ik niet zo. Alsof mensen niet kopen als die 15% korting niet gegeven wordt. Gamma heeft ook van die dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bart smit heeft de openingstijden al vast verruimd laatste week voor december, de hele week tot 22:00 en met 15 % korting.
Ja precies. Ik ben echt niet minder gaan uit gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).
Klopt, maar als iedereen op tv roept dat het crisis is en dat je vooral in paniek moet raken dan volgen de schapen wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Juist meer, denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben echt niet minder gaan uit geven
Jup en dat is dan ook gebeurd. Heeft ook de crisis nog wat erger gemaakt. Grote aankopen als auto's en witgoed uitstellen etc...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt, maar als iedereen op tv roept dat het crisis is en dat je vooral in paniek moet raken dan volgen de schapen wel.
dit is fcking baggerquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef themauster het volgende:
Ik vind dit ook best wel een tof plaatje
Psies.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat bij de grote uitgaven het wel te merken is dat het crisis is
deze mensen krijgen nu geen lening er meer voor.
vandaar haar tweetsquote:
Ik schaam mij, zelfs mijn vrouw wilde daarop in gaan, heb haar even lesje voorwaarden lezen en rekensommetje gegeven, toen schrok zequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Vandaar ook het toenemende aantal winkels dat acties heeft waarbij je uitgesteld kunt betalen zonder rente.
hadden ze het beter niet op andere plek kunnen doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef gerbenp het volgende:
Heb hier ook een stijve arm van de Mexicaanse Griep spuit, ja..
Voor grote bedragen met relatief laag bedrag administratiekosten is 't wel interessantquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik schaam mij, zelfs mijn vrouw wilde daarop in gaan, heb haar even lesje voorwaarden lezen en rekensommetje gegeven, toen schrok ze
Het klikt ook wel heel goed tussen haar en Gerard. Volgens mij kunnen ze een uitzending vullen over wat ze allemaal hebben meegemaakt op AVRO-feestjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Totaal mee eens, en nog erg grappig ook.
die ene met hildernissenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het klikt ook wel heel goed tussen haar en Gerard. Volgens mij kunnen ze een uitzending vullen over wat ze allemaal hebben meegemaakt op AVRO-feestjes.
zit vaak een addertje onder het gras van comfortcard of andere griezelige organisatie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor grote bedragen met relatief laag bedrag administratiekosten is 't wel interessant. Maar voor kleine dingen zeker niet nee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |