Morgen pas? ik eet ze al wekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:01 schreef Timo20 het volgende:
Sinterklaas!!!![]()
vanaf morgen de pepernoten weer!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel komt sinterklaas ook in belgie ?
Volgens mij wel. Paar weken geleden stonden al pepernoten op tafelquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen na onze intocht op Eenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dan zou ik ze met Sinterklaas compleet moe zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen pas? ik eet ze al weken
Ja, hier welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie hebben die ITHINKILIKEIT ding wel opgenomen heh
Ga morgen richting Durbuy, geloof dat sinterklaas in Antwerpen aankomt, ligt totaal niet in de buurtquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Paar weken geleden stonden al pepernoten op tafel.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Belgische_varianten
Nope, ik was om 19.00 klaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], hoefde je niet een keer te werken op vrijdagavond
Durbuy is wel heul gaafquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga morgen richting Durbuy, geloof dat sinterklaas in Antwerpen aankomt, ligt totaal niet in de buurt
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:05 schreef Vlindur het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben er weer! Mijn vriend ligt in bad en kan dus nu niet zeuren dat ik 101 kijk![]()
Dank je wel Domien, voor het duidelijke verhaal. Maar ik zou het ook echt wel leuk vinden als jullie het 'ons' als luisteraar eens zouden vragen.En je bent nog steeds lief
![]()
Ik heb heel raar geluid trouwens over de tv. Ik weet niet hoe het normaal klinkt, want ik kijk dus nooit
datquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.
Nee, "ons" als fokkers met een echte meningquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.
je vergeet paulquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, "ons" als fokkers met een echte mening
kerst 2015quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar is FOK!Radio voor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
oke , als ik mij even buiten beschouwing hou en mijn afdeling als representatief neem, 14 man vrouw tussen de 25-50 dan wijken de afgelopen 2 mh niet af van die van onsquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
Jij mag in meervoud sprekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Vlindur het volgende:
TheVoicelift![]()
[..]
Ik vind mezelf anders prima
Oh jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij mag in meervoud spreken
je moet ze zien, niet horenquote:
Ik moest net lachen , mijn vrouw keek raar opquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Asjeblieft zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:
!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |