Nee, "ons" als fokkers met een echte meningquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze de luisteraars gaan vragen wat MH moet worden dan denk ik dat de nr.1 van de Top50 MH wordt.
je vergeet paulquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, "ons" als fokkers met een echte mening
kerst 2015quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Paul![]()
![]()
Wanneer mag die weer terug komen eigenlijk?
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar is FOK!Radio voor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
oke , als ik mij even buiten beschouwing hou en mijn afdeling als representatief neem, 14 man vrouw tussen de 25-50 dan wijken de afgelopen 2 mh niet af van die van onsquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wij (en gelijkdenkenden die niet op FOK! komen) zijn allesbehalve representatief voor de doelgroep.
Jij mag in meervoud sprekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef Vlindur het volgende:
TheVoicelift![]()
[..]
Ik vind mezelf anders prima
Oh jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij mag in meervoud spreken
je moet ze zien, niet horenquote:
Ik moest net lachen , mijn vrouw keek raar opquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Asjeblieft zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:
!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |