quote:Ja hoor ze zijn weer lekker bezig bij Ekstra Weekend! http://yfrog.com/7125pj
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Timo20 het volgende:!!! Fokke & Sukke bij DWDD
![]()
![]()
![]()
"Fokke en Sukke vermoeden een complot:
Vandaag is de recessie voorbij, morgen komt Sinterklaas binnen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.
bart smit heeft de openingstijden al vast verruimd laatste week voor december, de hele week tot 22:00 en met 15 % korting.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De timing kon niet beter zijn. Vooral omdat de consument nog niet in de gaten heeft dat de recessie voorbij is. Die gaat de komende tijd weer flink inkopen doen.
Ze volgt wel Gerard en Giel, maar Michiel nog niet. Tijd om haar daar zo eens even over aan de tand te voelen.quote:
Totdat de overheid moet bezuinigenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).
Dat laatste snap ik niet zo. Alsof mensen niet kopen als die 15% korting niet gegeven wordt. Gamma heeft ook van die dagen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bart smit heeft de openingstijden al vast verruimd laatste week voor december, de hele week tot 22:00 en met 15 % korting.
Ja precies. Ik ben echt niet minder gaan uit gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste consumenten hebben in de portemonnee niet eens iets van de crisis gemerkt. Misschien is het voor de consument zelfs wel beter geworden (zeer lage inflatie).
Klopt, maar als iedereen op tv roept dat het crisis is en dat je vooral in paniek moet raken dan volgen de schapen wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Juist meer, denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben echt niet minder gaan uit geven
Jup en dat is dan ook gebeurd. Heeft ook de crisis nog wat erger gemaakt. Grote aankopen als auto's en witgoed uitstellen etc...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klopt, maar als iedereen op tv roept dat het crisis is en dat je vooral in paniek moet raken dan volgen de schapen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |