dit is fcking baggerquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef themauster het volgende:
Ik vind dit ook best wel een tof plaatje
Psies.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat bij de grote uitgaven het wel te merken is dat het crisis is
deze mensen krijgen nu geen lening er meer voor.
vandaar haar tweetsquote:
Ik schaam mij, zelfs mijn vrouw wilde daarop in gaan, heb haar even lesje voorwaarden lezen en rekensommetje gegeven, toen schrok zequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies.
Vandaar ook het toenemende aantal winkels dat acties heeft waarbij je uitgesteld kunt betalen zonder rente.
hadden ze het beter niet op andere plek kunnen doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:24 schreef gerbenp het volgende:
Heb hier ook een stijve arm van de Mexicaanse Griep spuit, ja..
Voor grote bedragen met relatief laag bedrag administratiekosten is 't wel interessantquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik schaam mij, zelfs mijn vrouw wilde daarop in gaan, heb haar even lesje voorwaarden lezen en rekensommetje gegeven, toen schrok ze
Het klikt ook wel heel goed tussen haar en Gerard. Volgens mij kunnen ze een uitzending vullen over wat ze allemaal hebben meegemaakt op AVRO-feestjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Totaal mee eens, en nog erg grappig ook.
die ene met hildernissenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het klikt ook wel heel goed tussen haar en Gerard. Volgens mij kunnen ze een uitzending vullen over wat ze allemaal hebben meegemaakt op AVRO-feestjes.
zit vaak een addertje onder het gras van comfortcard of andere griezelige organisatie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor grote bedragen met relatief laag bedrag administratiekosten is 't wel interessant. Maar voor kleine dingen zeker niet nee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |