Maar Alicia is wel erg tofquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hier heb ik dan weer niet zoveel mee... 13-in-een-dozijn rap
Ik kan die vent niet meer zien of horen.... die is echt niet van deze wereldquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Dirk net bij P&W " Ik houd er niet van om met modder te gooien "
Krijg er ook niet echt een heel lekker gevoel bij. Als een toffe gast over proberen te komen maar ondertussen liegen en bedriegen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet meer zien of horen.... die is echt niet van deze wereld
Omdat de luistercijfers dan kelderen en dat vindt de politiek niet leuk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Slaap ze.
Waarom wordt er overdag niet vaker muziek gedraaid als tijdens de show van 3voor12 radio?
Je overschat het aantal liefhebbers. Echt. De radio overdag (en in het begin van de avond) is behang, simpel zat. Als je avontuurlijk gaat draaien, gaan een hoop radio's richting 538 en Sky, want dan stoort het. Dan kan je beter wat veiliger gaan draaien (overigens nog steeds gigantisch verschillend van een 538) en af en toe een pareltje er in mikken, dan hou je een flink marktaandeel, is de PO blij en kan je later op de avond wat meer doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al jaren af.... juist met deze muziek onderscheidt 3FM zich van de rest... maar als je ziet wat er overdag wordt gedraaid en welke MH eruit worden gekozen (meestal goeie platen maar gevalletje mosterd na de maaltijd) denk ik altijd dat ze bij 3FM niet groter willen worden
Wat hij zegt! 3FM heeft de taak om nieuwe muziek te draaien, maar moet daarnaast ook de jongerenzender van de NPO zijn, en dus een breed publiek aanspreken. Als je alleen maar gaat zitten freaken kom je qua luistercijfers toch al snel in de buurt van Kink en Radio 6.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je overschat het aantal liefhebbers. Echt. De radio overdag (en in het begin van de avond) is behang, simpel zat. Als je avontuurlijk gaat draaien, gaan een hoop radio's richting 538 en Sky, want dan stoort het. Dan kan je beter wat veiliger gaan draaien (overigens nog steeds gigantisch verschillend van een 538) en af en toe een pareltje er in mikken, dan hou je een flink marktaandeel, is de PO blij en kan je later op de avond wat meer doen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef Brennel het volgende:
![]()
* Brennel heeft al een boswandeling van 1,5 uur achter de rug.
Als ik zou willen zou ik hier een hele dag kunnen lopen zonder ook maar één keer hetzelfe stuk tegen te komen. Dat krijg je als je in een gigantisch bos aan de rand van de Veluwe woontquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Klinkt goed. Hier kan ik hooguit een rondje rond vliegveld Zaventem doen
.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:56 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel heeft al een boswandeling van 1,5 uur achter de rug.
lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:42 schreef Brennel het volgende:
Die arme vent die niet kan poepen... misschien moet ik 'm een vezelzakje van mij aanbieden.
*gniffel*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende zeikplaat van Milow alweer![]()
. En dat na dat 'toppertje' van KoL.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettende zeikplaat van Milow alweer![]()
. En dat na dat 'toppertje' van KoL.
hehequote:
Onbegrijpelijk idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh! Hoe kunnen ze die KoL nog durver te draaien...
jij kent het bos vast al op je duimpje , waar een ander denkt waar ben ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik hier een hele dag kunnen lopen zonder ook maar één keer hetzelfe stuk tegen te komen. Dat krijg je als je in een gigantisch bos aan de rand van de Veluwe woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |