Ik ook niet, had iets met 'weekend' verwacht.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:55 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, de topictitel is toch niet wat ik eigenlijk had gedacht
quote:@RoelJewel We kregen er een zak geld voor, dus ja. Dan moeten we wel! Toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/5682465793
[..].
Ik hoor liever Di-rect dan Coldplayquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Het probleem is de naam Di-rect volgens mij... Als er Coldplay had gestaan was het goed geweest... Niet dat ik het een megahit waardige plaat vind, maar slecht vind ik 'm niet. Ben eens benieuwd naar de rest van hun nieuwe stijl want ze hebben heel wat goed te maken
Slecht voorbeeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
Het probleem is de naam Di-rect volgens mij... Als er Coldplay had gestaan was het goed geweest... N
Hai haiquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor liever Di-rect dan Coldplay
True, ik hoor ook liever nieuwe artiesten als megahit. Alhoewel ik niet helemaal die Temper Trap hype snap.... Of het is wat Ekdom al zegt dat die stuiver nog moet vallen bij mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld![]()
Ik vind nog steeds dat een MH van een mogelijk doorbrekende artiest moet zijn, en niet van een band die al jaren bezig isVeel te makkelijk scoren zo.
En nog wel een paar jocks bij 3FM. Anders heb je geen meerderheid want de Megahit is democratisch gekozen!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Connie en Sandra zullen wel weer de MH hebben gekozen, i think.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Het is de Megahit, niet de Misschien-wordt-dit-wat-plaat.
Zo staat het op Wiki, en hoe onbetrouwbaar dat ook is, dat zou ik een stuk beter vinden passen bij 3FM dan altijd maar die veilige keuzes die je bij elk station hoortquote:De 3FM Megahit is een singlerelease met mogelijke hitpotentie, die gedurende een week in elk programma van het Nederlandse radiostation 3FM is te horen.
Tsja. Schaf de term Megahit dan ajb af. Denk dat de luisteraars van 3FM (en dat is een aanname van mijn kant) toch echt een ander beeld hebben bij waar een Megahit aan moet voldoen. Promoten, ondersteunen van nieuwe muziek gemaakt door onbekende bands. En dus niet het promoten van bands die allang zijn doorgebroken..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:11 schreef Sersjee het volgende:
Het is de Megahit, niet de Misschien-wordt-dit-wat-plaat.
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja. Schaf de term Megahit dan ajb af. Denk dat de luisteraars van 3FM (en dat is een aanname van mijn kant) toch echt een ander beeld hebben bij waar een Megahit aan moet voldoen. Promoten, ondersteunen van nieuwe muziek en onbekende bands.
Oh, tijd om te zappen dus!quote:
Leuk Sersjee om jou visie over de Megahit te lezen, maar ik kijk er zelf wel wat anders tegenaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.
Even hoe ik het in (hele) grote lijnen zie: het onbekende spul komt op 3 via o.a. 3voor12 en de Freaknacht. Als het aanslaat kan het door naar de dagprogrammering. Mik je meteen allerhande nieuw en onbekend spul overdag de ether in, dan zullen de luistercijfers hoogstwaarschijnlijk gaan duikelen. Dat heb ik hier al vaker uitgelegd. Zie ook de post van Sirolf.
Daar kunnen we het mee eens zijn, daar kunnen we het niet mee eens zijn, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. Take it or leave it!
O, en ik vind die nieuwe Di-rect zo slecht nog niet. Ik snap wel waarom George Michael z'n 2e soloplaat Listen without prejudice heeft genoemd.
Goed weekend Vlindur. Tot volgende week!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, tijd om te zappen dus!![]()
Mensen, fijn weekend en tot volgende week!
ik kan je in grote lijnen volgen, alleen moeten alle zenders dan op autopiloot gaan draaien en zou het erg zijn als 3fm publiek verliest en er nieuw publiek voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit met jouw aanname. Wij hier zijn geen realistische dwarsdoorsnede van het luisterpubliek, vergeet dat niet. Hier zitten de die-hards, de radiorukkers.
Even hoe ik het in (hele) grote lijnen zie: het onbekende spul komt op 3 via o.a. 3voor12 en de Freaknacht. Als het aanslaat kan het door naar de dagprogrammering. Mik je meteen allerhande nieuw en onbekend spul overdag de ether in, dan zullen de luistercijfers hoogstwaarschijnlijk gaan duikelen. Dat heb ik hier al vaker uitgelegd. Zie ook de post van Sirolf.
Daar kunnen we het mee eens zijn, daar kunnen we het niet mee eens zijn, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. Take it or leave it!
O, en ik vind die nieuwe Di-rect zo slecht nog niet. Ik snap wel waarom George Michael z'n 2e soloplaat Listen without prejudice heeft genoemd.
Wij zijn eigenwijze radioluisteraars, ik weet hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan je in grote lijnen volgen, alleen moeten alle zenders dan op autopiloot gaan draaien en zou het erg zijn als 3fm publiek verliest en er nieuw publiek voor terug krijgt.
ik denk dat veel radioluisteraars zitten te snakken naar een grotere muziek keuze om naar te luisteren, als zelfs mijn zoontje van 3 , roept papa deze is al geweest. Laat staan wat wij als volwassenen denken bij de zoveelste keer het zelfde nummer.
Nee, heeft te maken met de programma-info. In Flash werkt XML net iets anders dan PHP. In ieder geval, de é in Corné zorgt voor die problemen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
Recent gedraaid op 3FM werkt niet heel tof. Plaatje in de OP is ook een beetje in de war. Dallet problemen??
Ah, helder! maar het lijkt nu beter te gaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, heeft te maken met de programma-info. In Flash werkt XML net iets anders dan PHP. In ieder geval, de é in Corné zorgt voor die problemen.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Volgens de afdeling vormgeving gaat er vanavond iets spectaculairs UIT HET RAAAAAMMMMM! En natuurlijk de première van Fake Bakker - I Think I Hè?
Smakelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, helder! maar het lijkt nu beter te gaan. Zo, pizza time. Laters
.
Idd, erg flauw, maar ja, het kan niet elke week raak zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:09 schreef themauster het volgende:
zal wel verzuurd wezen maar ik vind de uuropener dus helemaal niet grappig
Nou niet weggeven wat we maandag in de show hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:18 schreef on_air het volgende:
Tietenkontbier.
Ik luister verder in de auto.
quote:
Bedankt voor je moedige uitleg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga iets doen waar ik ongetwijfeld spijt van krijg, maar ik vind jullie te aardig het niet te doen. Laat ik nu eens once and for all uitleggen hoe de Megahit bij 3FM gekozen word.
Allereerst: ik word echt zo ongelooflijk chagrijnig van dat commentaar hier iedere week. God, wat is het makkelijk, een beetje vanaf de zijlijn schreeuwen. Totaal ondoordacht gebrabbel vind ik het. En ik ben niet de enige, weet ik. Kap er mee, het lost niets op en wij gaan jullie er niet aardiger van vinden. Integendeel.
...
Kusje,
Domien
Dus hij gaat eruitquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Facilitair en de beveiliging zijn er niet blij mee...
Dat hopen wij al wekenlang.... Dat volgende week beter...quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor nu een heel goed weekend en het spijt mij als de Megahit jullie niet kan bekoren. Volgende week beter!
Kusje,
Domien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |