1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
*trots rondkijkt*quote:
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef MrSubtle het volgende:
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...
EN OM HET AF TE MAKEN HEEFT ZE NIKS GEKOCHT AAN HET EINDE VAN DE DAG
quote:
Maar zo ging het helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Doen, gelijk ruilen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Ze hebben geen levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Het is gewoon je en jij, en zeker géén meneer hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Morretje het volgende:
Hehe, gaat het dan nu wel weer ergens over enzo?
Nee is goed zo dan joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.![]()
Wie is LI?
Garisson is Greys Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?
*Teveel South park kijkt.
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ja want de rest van jullie mag dat nog nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Ja dan weet ik nog niks. Legio fokkers voldoen aan die typering.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
Anderhalf uur, das niks joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Bamba het volgende:
Het laatste topic ging wel extreem hard ja
laat maar aanpassen door een modje hoor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggen![]()
Ze is nieuw, ze moet nog even inkomen hopen we....
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
De TT is nu wel erg R&P.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...![]()
als die anderen de lapo hadden gehad, nou, oeh, berg je dan maar...
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want de rest van jullie mag dat nog niet
ik zal het nooit meer doen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.quote:
Bejje jaloers?quote:
Was het anderhalf uur? Dan gingen de laatste pagina's snel, de eerste 5 pagina's heb ik maar niet gelezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Anderhalf uur, das niks joh.
dat deden ze bij mij toen ik 24 was nog eens... bent u wel 18...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uit
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een JJHtje is moeilijk hoor!
* trots is op JJ
H
*
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maari k moet vannacht nog rijden. Kan ie hem in de koelkast laten liggen?
[..]
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef JJH het volgende:
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.
Een niesjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ho, wacht!
Heb jij dan ook tieten!? Want dan moeten we het nog eens serieus over onze relatie hebben.
Kijkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ho, wacht!
Heb jij dan ook tieten!? Want dan moeten we het nog eens serieus over onze relatie hebben.
ze bedoelt dat Garisson de JJH van Greys is...quote:
Dat heet 'verkouden'quote:
Greys, laat je lagoons eens zien lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.
Ach, die jongen is net uit bed...Hij is nog niet goed wakker...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
JJH, skat.....
Wat jij en ik hebben, dat hebben Garisson en Greys ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gedoucht, me aangekleed en opgemaakt enzo, en ik voel me nu alweer kutLijk wel een oud wijf
Waarom dequote:
Ik heb haar in het echt gezien, en j ekunt wel stellen dat ze tieten heeft ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom de?
Wil je graag tieten? Want ook dan moeten we het over onze relatie gaan hebben.
Haaahaaaa haaaatsjoe.quote:
Nou, voor een dagje ofzo lijkt me dat best geinig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom de?
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
JJH, skat.....
Wat jij en ik hebben, dat hebben Garisson en Greys ook.
Join tha club dear.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gedoucht, me aangekleed en opgemaakt enzo, en ik voel me nu alweer kutLijk wel een oud wijf
Wij gaan trouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?
Dat moet ik wel weten voor ik bovenstaande beaam.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
Wat lees ik nou hebben we een nieuwe voor de [ afbeelding ]
haren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?
Dat moet ik wel weten voor ik bovenstaande beaam.
Waarom moeten vrouwen het toch altijd bij het minste of geringste over de relatie hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verderquote:
Dat zou ik niet weten. Ik heb net geconstateerd dat ik geen vrouw ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen het toch altijd bij het minste of geringste over de relatie hebben?
Drank en veel blote wijven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verder
quote:
Eej newbie! Nu moet je gaan opletten he.quote:
PM kan naar mij hoor. Ik houd zijn agenda bij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verder
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Eej newbie! Nu moet je gaan opletten he.
80% vrouw en toch over tieten praten... wat een invloed hebben die mannen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pfff, hebben we het nou nog steeds over tieten??![]()
Maar dan nog. Lief zijn tegen mijn meisje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ga op jacht voor de volgende lapo!
(de g staat doorgestreept he...)
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
eitje...
en sorry cat 22, mr_cat22
zal niet meer gebeuren...![]()
Wat een fijne, tactvolle huisarts.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Wat gaat dit topic achterlijk snel
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Ja sukkel, ik hoorde heus wel dat je sneu zei
Daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
80% vrouw en toch over tieten praten... wat een invloed hebben die mannen...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien, en j ekunt wel stellen dat ze tieten heeft ja.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
eitje...
en sorry cat 22, mr_cat22
zal niet meer gebeuren...![]()
Wat een eik0l!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Even in de herhaling.......quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
Maar even wat anders he dat geknutsel van mij in de wiki van de Natte Dozen Club is dat nou goed gegaan of niet??
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nog niet nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.
Wat een kneus van een arts zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Mja, ik heb wel meer mensen gehad die met: 'Wat een vervelend nieuws' reageerden. Jeuk aan je voet is vervelend denk ik danquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.
[..]
Wat een fijne, tactvolle huisarts.
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef JJH het volgende:
Dat zou ik niet weten. Ik heb net geconstateerd dat ik geen vrouw ben.
Dat maakt hij dus waar. Sneu is het als je receptje mislukt, of je nieuwe trui in de was verneukt raaktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel meer mensen gehad die met: 'Wat een vervelend nieuws' reageerden. Jeuk aan je voet is vervelend denk ik dan
Dit is de eerste keer dat ik die huisarts sprak, ik vond het ook een beetje een creep, maar ja.
Post? Welke post?....quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.
O ja?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog een puntje heb waar even over gepraat moet worden.
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! (quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
As you were.
[..]
Wat een eik0l!![]()
En jij niet lekker qua gezondheid... Beterschap.![]()
Hoe ist verder?
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een kneus van een arts zeg![]()
Hopelijk werkt de Ventolin ook voor je hoestbuien! Bij Robin werkte dat als een tierelier!
k heb dat ook gehad vorig jaar, werd alleen maar benauwder door dat spul en ging meer hoesten, ben er weer mee gestoptquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ja.quote:
Ja, ik kijk het gewoon even aan maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.Als 't niet werkt wel teruggaan he
ho ho, niet gemist hoor, gewoon genegeerd...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.
Hehe, niet echt...Maar hopelijk werkt het wel en anders idd meteen teruggaan!quote:Ik hoop het!
sub]Het feit dat ik erbij rook, helpt niet[/sub]
Eh..quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! () Ze is jarig dan.
[..]
Ik hoop het!
Dat gaat dan geen leuke dag worden denk ik. Probeer er alsnog een fijne dag van te maken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! () Ze is jarig dan.
[..]
Ik hoop het!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb dat ook gehad vorig jaar, werd alleen maar benauwder door dat spul en ging meer hoesten, ben er weer mee gestopt
Ja, weet ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh..Over dat laatste; dan kan je net zo goed die ventolin niet gebruiken, het zou idd een stuk beter helpen als je stopt met roken.. Volgensmij zijn je klachten dan binnen no time weg
Dan kan je idd beter bij elkaar blijven, terwijl hij het eigenlijk niet meer ziet zitten maar daar uit zichzelf niet over begint.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
ho ho, niet gemist hoor, gewoon genegeerd...
Ik wil namelijk nooit over de relatie praten, ken 3 stellen die uit elkaar gegaan zijn omdat de vrouw zei: we moeten praten, ik heb het idee dat er iets met je is, en dan zei hij; t is dat je het zegt, maar ik zie het niet meer zitten...
Trubbels in perredaajs!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik vraag toch ook niet van jou om opeens je naam te wijzigen in MrsJJH ofzo? Ik dacht dat wel allebei wel ruimdenkend genoeg waren om allebei onze eigen naam te houden.
Okequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, weet ik ook.
Ik stop als ik wat lekkerder in mn vel zit. (Niet qua gezondheid, maar qua mentale staat)
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.Als 't niet werkt wel teruggaan he
Opruimen isquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter bij elkaar blijven, terwijl hij het eigenlijk niet meer ziet zitten maar daar uit zichzelf niet over begint.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Ik vraag toch ook niet van jou om opeens je naam te wijzigen in MrsJJH ofzo? Ik dacht dat wel allebei wel ruimdenkend genoeg waren om allebei onze eigen naam te houden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!![]()
Ik denk dat je luchtwegverwijder bedoelt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.Deal!
Kijk Garisson, zo goed begrijpen wij elkaar!
Ik zag mijn 2 posts onder elkaar en toen kreeg ik meteen die buitenkansglans natuurlijk. maar het mocht niet zo zijn.quote:
Hij word meegetrokken door de rest in deze poel des verderfs.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ja, gewoon het verkeerde nummer ook nog doen he?![]()
En Garisson post gewoon nog meer dan ik zelf hier hedenochtend![]()
Als je het noooooooit meer doet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben echt niet helder.
Vergeef je 't me?![]()
quote:
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens.Deal!
Kijk Garisson, zo goed begrijpen wij elkaar!
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademenquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeJa, snap ik.. Enige voordeel van roken is dat het stressreducerend is, je moet het idd wel mentaal aan kunnen
Heb je wel voorlichting gehad btw over hoe je die ventolin moet gebruiken? Want dat soort medicatie wordt vaak verkeerd gebruikt (ook door verkeerde uitleg van arts/apotheek)
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!![]()
Ik denk dat je luchtwegverwijder bedoelt.
[..]
Opruimen isen roken ook.
![]()
Ups en downs horen erbij. Sterkte morgen. Zal toch weer een moeilijke 'eerste keer' zijn zo zonder je vader. Je kunt altijd je verhaal hier kwijt.
Ik denk dat het op t moment sowieso te druk is. En je hoort er natuurlijk pas echt bij als je het met de eerste 4 posts in een nieuw topic flikt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zag mijn 2 posts onder elkaar en toen kreeg ik meteen die buitenkansglans natuurlijk. maar het mocht niet zo zijn.
Ja ik word gewoon meegezogen in deze neerwaartse spiraal van Verelendung.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
En Garisson post gewoon nog meer dan ik zelf hier hedenochtend![]()
De sensatiemakers komen dadelijk weer terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.
Oh fak, we zitten gewoon al op blz. 3 weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, laat je lagoons eens zien lieverd
ja, dom dom dom dom dom...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij word meegetrokken door de rest in deze poel des verderfs.
We maken een leuke indruk zie ik al!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon meegezogen in deze neerwaartse spiraal van Verelendung.
Wij zijn nou eenmaal zoetig. En ga niet als een newbie in onze relatie stoken. Ga Greys maar bepotelen ofzo, but stay away from us!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.
Da's wel goed ja, lekker actief zijn. Want anders wordt het misschien ook zo gedwongen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademen
[..]
Ik zie het nu pasMijn luchtwegen, wat doe je?
En ja, eerste keer. We gaan iets doen, Artis of een museum ofzo, zodat je niet een beetje sneu met zn allen daar zit te zitten.
En thanks
Ik kan er voorlopig alleen maar van dromen, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat het op t moment sowieso te druk is. En je hoort er natuurlijk pas echt bij als je het met de eerste 4 posts in een nieuw topic flikt.
Het nummer klopt toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dom dom dom dom dom...![]()
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
lapo-hunt!
Vooruit dan maarquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademen
Jij hebt je kans bij mij gehad.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fak, we zitten gewoon al op blz. 3 weer![]()
Ik had er even 2 gemist![]()
/vlotje
Maar ehm. Die foto heb ik weggegooid. Geloof ik
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
Maar ehm. Die foto heb ik weggegooid. Geloof ik
We gaan pas in het voorjaar trouwen, dus je hebt nog tijd zat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Cat en JJH, kan ik die bruismeisjesjurk nu al tegemoet gaan zien?
Die ene uit My Best Friends Wedding? Die staat me, ik weet het zeker!
En ik verheug me daar nu al maanden op hier, maar het schiet niet erg op met jullie
Ik denk dat wij het prima kunnen vinden samen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan er voorlopig alleen maar van dromen, vrees ik.
En je scoort punten omdat je je 'hoord' zelf verbetert, wat aantoont dat je het net zo belangrijk vindt als ik.
Wanneer dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Yup. Die JJH of nog beter dat Niesje kun je vandaag wel vergeten denk ik. Probeer het rond middernacht nog maar een keertje....quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je scoort punten omdat je je 'hoord' zelf verbetert, wat aantoont dat je het net zo belangrijk vindt als ik.
Meteen die territoriumdrift weer!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef JJH het volgende:
Wij zijn nou eenmaal zoetig. En ga niet als een newbie in onze relatie stoken. Ga Greys maar bepotelen ofzo, but stay away from us!
Ook present. Als ik helder ben dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het prima kunnen vinden samen.![]()
*ook taalnazi is*
Had je dat gezien?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
* ik meld me!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook present. Als ik helder ben dan.![]()
Oh, er was dus 2 keer 321? Ik kan deze wel even aanpassenquote:
Ben je ons alweer vergeten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer dan?![]()
En dit was een algemene, voor een ieder die zich rot voelt, of gewoon een kusjekroel wou
Just take it nice and easy babe.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, er was dus 2 keer 321? Ik kan deze wel even aanpassen
oh, dat zal ik ook vast wel hebben... ik ga dan ineens de makkelijkste dingen foud doen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
Bij mij faalt het taalnazisme wel eens. Vooral als ik te snel wil.
Ik ga dan ook niet heel hard present roepen, want dat gaat onherroepelijk tegen me gebruikt worden.
NOEOEOEOEOES!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat zal ik ook vast wel hebben... ik ga dan ineens de makkelijkste dingen foud doen...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je ons alweer vergeten?![]()
[..]
Just take it nice and easy babe.![]()
Ik heb onze voorlopige huwelijksplanning nog eens opgezocht (even scrollen).
*zwijmel*
Ik was mijn tik op de vingers al aan het tikken, en toen zag ik dat je het in die tussentijd al had gewijzigd. Waarvoor props.quote:
Ik ben ook wel eens verbeterd om een fout die ik helemaal niet zag zelf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
k vind die topics met die taalfouten altijd leuk om te lezen, maar zie soms de fouten helemaal niet
Ach, hier vergeven we je dat wel hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
Ik ga dan ook niet heel hard present roepen, want dat gaat onherroepelijk tegen me gebruikt worden.
Ninjaedit beats ninjabashquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was mijn tik op de vingers al aan het tikken, en toen zag ik dat je het in die tussentijd al had gewijzigd. Waarvoor props.
Nee, nog niet, dus je bent welkom om mee te denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
maarre, er is dus nog geen jurk???
Nope, ik denk dat de bruidsmeisjes haar niet voldoende steunen in haar keus op dat gebied.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
maarre, er is dus nog geen jurk???
hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, dus je bent welkom om mee te denken.
Wel graag iets in groen, gezien het groene karakter van de SC en vooral de asielactie. Want zo hebben wij elkaar ontmoet.![]()
Ik ga mijn bad vol laten lopen, dan krijg ik nog íets gedaan vandaag.
Ben je dan vrij vandaag!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, dus je bent welkom om mee te denken.
Wel graag iets in groen, gezien het groene karakter van de SC en vooral de asielactie. Want zo hebben wij elkaar ontmoet.![]()
Ik ga mijn bad vol laten lopen, dan krijg ik nog íets gedaan vandaag.
Ik betrap mezelf (en dat vind ik écht erg) steeds vaker op de d/t-fout, terwijl ik het heel goed weet. Tot nu toe altijd bijtijds kunnen verbeteren, maar ik vrees de dag dat het een keer misgaat...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
i second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf (en dat vind ik écht erg) steeds vaker op de d/t-fout, terwijl ik het heel goed weet. Tot nu toe altijd bijtijds kunnen verbeteren, maar ik vrees de dag dat het een keer misgaat...
Ik wijt het aan al die fouten van anderen, waardoor je het té vaak verkeerd ziet staan, waardoor je het uiteindelijk steeds normaler gaat vinden. Het is de schuld van die analfabeten, en dáárom moeten we er ook met Spartaanse hardheid tegen blijven ageren!
Ja, die had ik al gezien en vind ik mooi.quote:
Altijd! Ik werk maar 24 uur.quote:
Ik ben het helemaal met je je eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf (en dat vind ik écht erg) steeds vaker op de d/t-fout, terwijl ik het heel goed weet. Tot nu toe altijd bijtijds kunnen verbeteren, maar ik vrees de dag dat het een keer misgaat...
Ik wijt het aan al die fouten van anderen, waardoor je het té vaak verkeerd ziet staan, waardoor je het uiteindelijk steeds normaler gaat vinden. Het is de schuld van die analfabeten, en dáárom moeten we er ook met Spartaanse hardheid tegen blijven ageren!
Nou.... neuh. *ril*quote:
Eten en drinken ze goed? Gebruiken ze de kattebak nog goed? Zijn ze even lui of levendig als normaal?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
Trouwens, nu ik hier toch ben: mijn katten hoor ik de laatste tijd steeds vaker niesen en rochelen. Is dat alarmerend?
Bij je particuliere rekening kun je je pincode niet veranderen. Of je moet je pas als vermist opgeven en een nieuwe aanvragen, krijg je een verse code erbij. De code van mijn CC (ook rabo) kan ik wel aanpassen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Ynske het volgende:
hmmm weten jullie nog dat ik mn pincode niet meer wist van de zakelijke rekening
kun je dat ding ook laten veranderen?
tis nl een pincode met juist de 4 getallen die ik altijd omdraai
Doe mij die mevrouw dan maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
deze dan? die is meer asiel-actie-kleur
tis een zakelijke rekening, moet maar eens gaan googlen danquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij je particuliere rekening kun je je pincode niet veranderen. Of je moet je pas als vermist opgeven en een nieuwe aanvragen, krijg je een verse code erbij. De code van mijn CC (ook rabo) kan ik wel aanpassen.
ik dacht van wel toch? kan van de bank afhangen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef Ynske het volgende:
hmmm weten jullie nog dat ik mn pincode niet meer wist van de zakelijke rekening
kun je dat ding ook laten veranderen?
tis nl een pincode met juist de 4 getallen die ik altijd omdraai
ingquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik dacht van wel toch? kan van de bank afhangen...
Dat lichte groene kleur vond ik mooier. En ik ben een beetje allergisch voor die pareltjes in het topje. De stof en hoe die valt vind ik wel erg mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
deze dan? die is meer asiel-actie-kleur
tadaa!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis een zakelijke rekening, moet maar eens gaan googlen dan
ja!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lichte groene kleur vond ik mooier. En ik ben een beetje allergisch voor die pareltjes in het topje. De stof en hoe die valt vind ik wel erg mooi.
Goed bezig!![]()
Wil je ook bruidsmeisje worden?
scheelt typenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tadaa!
flauw, maar ik had dit nog nooit gedaan...
Deal!quote:
ik zag het laatst, en ik vond t zo leuk!quote:
Ja, dat is allemaal zoals het altijd was. Alleen sinds het kouder is, hebben ze dat, allebei. En alleen als ze hebben geslapen en dan overeind komen (doorgaans om elkaar de kop in te slaan).quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Eten en drinken ze goed? Gebruiken ze de kattebak nog goed? Zijn ze even lui of levendig als normaal?
Dan zou ik me niet meteen zorgen maken. Misschien dat de lucht in huis wat droger is of zo? Kun je verhelpen door waterbakjes aan de verwarming te hangen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal zoals het altijd was. Alleen sinds het kouder is, hebben ze dat, allebei. En alleen als ze hebben geslapen en dan overeind komen (doorgaans om elkaar de kop in te slaan).
das dingetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik wil deze bruidsmeisjesjurk, staat die wel in het groen?
[ afbeelding ]
Neeneenee, jij had je erbij neergelegd dat je de jurk van mijn keuze ging aandoen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Ik wil deze bruidsmeisjesjurk, staat die wel in het groen?
[ afbeelding ]
Waar is jouw voorstelrondje te vinden eigenlijk?quote:
Ja dat is ook waar, de lucht is veel droger nu. Dat zal 't wel zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik me niet meteen zorgen maken. Misschien dat de lucht in huis wat droger is of zo? Kun je verhelpen door waterbakjes aan de verwarming te hangen.
mmmm, deze?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lichte groene kleur vond ik mooier. En ik ben een beetje allergisch voor die pareltjes in het topje. De stof en hoe die valt vind ik wel erg mooi.
Wen er maar vast aan, 80% vrouw hé, de leading topics zijn Bouquet-romannetjes, vrouwenseries, kleding en lekkere mannenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
Okay, als we hier plaatjes van jurRUKjes gaan uitwisselen dan zwaai ik af.
Waar gaan we heen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmm, ook ergens 10 topics geleden... zal eens zoekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar is jouw voorstelrondje te vinden eigenlijk?
Beesten? Woonplaats? Leeftijd? Burgelijke staat? Hobbys? Etc. etc.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, 80% vrouw hé, de leading topics zijn Bouquet-romannetjes, vrouwenseries, kleding en lekkere mannen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef JJH het volgende:
Als dit topic zo vol is ga ik eerst nog even de stad in. Ziet er uit als lekker weer buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Okay, laat jij jouw groene jurkje ook maar even zien dan.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, laat jij jouw groene jurkje ook maar even zien dan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Garisson72 het volgende:
Hij begrijpt nog niet dat het juist de bedoeling was dat jullie mannen daar wat tegenwicht in gaan gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, 80% vrouw hé, de leading topics zijn Bouquet-romannetjes, vrouwenseries, kleding en lekkere mannen
eh, of dat was in mn hoofd ergens...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, ook ergens 10 topics geleden... zal eens zoeken
Zeker wetennnnnnquote:
ZH/NH/ZLD?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, of dat was in mn hoofd ergens...![]()
Beesten? 2 konijnen, 2 logeerkatten, 11 vleesetende planten
Woonplaats? aan zee
Leeftijd? 27
Burgelijke staat? single
anders nog iets?
Dat is een bepaalde "fok" vervoeging, staat voor geen meter inderdaad.quote:
Ja ik ben niet zo van de verheerlijking van film- en muzieksterren en aanverwant gejubel. Wèl weer van de porno-equivalenten dan, maar die kunnen hier weer niet door de beugel.quote:
Je vergeet Friesland en Groningen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZH/NH/ZLD?
hobbiessssssssss, werk?
gevindert is er ook zoeenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde "fok" vervoeging, staat voor geen meter inderdaad.
Ik gebruik hem ook nergens anders.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van de verheerlijking van film- en muzieksterren en aanverwant gejubel. Wèl weer van de porno-equivalenten dan, maar die kunnen hier weer niet door de beugel.
Wel van Bar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo van de verheerlijking van film- en muzieksterren en aanverwant gejubel. Wèl weer van de porno-equivalenten dan, maar die kunnen hier weer niet door de beugel.
Wacht inderdaad maar eens tot na 23:30, maar vaak ook al eerder. Er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk jij
Ik laat je nog maar even in die waan
hobbies; eh tja, de afgezaagde dingen als tv/film kijken, lezen, vliegen voeren aan de vleesetende planten, live muziek luisteren...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZH/NH/ZLD?![]()
hobbiessssssssss, werk?
En wat denk je dan van de nummer laatst op de lijst!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Over pron gesproken, verheug je je al op je post oh-oh?
Ik moet nu al lachen als ik denk aan het feit dat je mijn krabbels in het boekje gaat lezen.
Ik doe hem nog even hoor: whoehoehoeeeeehoeeeeeeee!
Dat is ook een beter tijdstip. Dan ben ik weer thuis, waar ik alle benodigdheden voorhanden heb. En geen nosy klega's hijgend in de nek, dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef JJH het volgende:
Wacht inderdaad maar eens tot na 23:30, maar vaak ook al eerder. Er gaat een wereld voor je open!
nou vooruit, slap excuus maar toch... doe dan opgraaft...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde "fok" vervoeging, staat voor geen meter inderdaad.
Ik gebruik hem ook nergens anders.
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat denk je dan van de nummer laatst op de lijst!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Over pron gesproken, verheug je je al op je post oh-oh?
Ik moet nu al lachen als ik denk aan het feit dat je mijn krabbels in het boekje gaat lezen.
Ik doe hem nog even hoor: whoehoehoeeeeehoeeeeeeee!
Ieuwwwwwquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?
Die ken ik niet, maar die is ongezien eng. Die post immers alleen in OUD.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ynske het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/164686
Van mij altijd hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
![]()
We kunnen het trouwens heul niet in bad lezen allemaal want dan kun je geen aantekeningen maken.
Dus als dr vlekken op zitten, nie geleuven dat ze van t badderen komen
*handenwringquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Oh ja Gar, da's ook nog iets dat je moet weten.
Na 23.30 uur verandert het onderwerp hier vaak. En als ik je moet inschatten: in jouw voordeel!
Ik heb niet eens een badquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
![]()
We kunnen het trouwens heul niet in bad lezen allemaal want dan kun je geen aantekeningen maken.
Dus als dr vlekken op zitten, nie geleuven dat ze van t badderen komen
Want?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat als MM thuiskomt... ik op mn lazer krijg![]()
waarschijnlijk is al t snoep opquote:
Vooropgesteld dat dat Bar niet is, weet ik nu nog niks. Wel prettige dame overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, is een lieve meidquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het probleem nou weer met de user Bar? Ik mis ook van alles hier.
Das wel Barquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat dat Bar niet is, weet ik nu nog niks. Wel prettige dame overigens.
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten inquote:
ik plug helemaal niemandquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel Bar
Ynske zit haar OUD-matties te pluggen, maar die ken ik heul niet.
Mijn Bar is de eckte Bar
do tell!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel Bar
[b]Mijn Bar [/b]is de eckte Bar
Dan heb je óf een mini-koelkast, of echt achterlijk veel vreten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten in![]()
![]()
20!En ik maak vanaaf nasi, en toen bedacht ik me, dat als ik over heb (altijd eigk) ik het van het weekend moet opvreten, want het past niet in de vriezer
Ik heb een bak ijs moeten wegflikkeren vanwege ruimte gebrek
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig niet, arme dijken![]()
We wonen wel op de bodem van de zeebeetje de nieuwe snorkels !
Ik ben sceptisch. Heb het idee dat ik in de maling word genomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das wel Bar
Mijn Bar is de eckte Bar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
En het is een meer. Vandaar de naam Ijsselmeer ook.
Dat probleem heb ik gelukkig nog nooit gehad!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten in![]()
![]()
20!En ik maak vanaaf nasi, en toen bedacht ik me, dat als ik over heb (altijd eigk) ik het van het weekend moet opvreten, want het past niet in de vriezer
Ik heb een bak ijs moeten wegflikkeren vanwege ruimte gebrek
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch. Heb het idee dat ik in de maling word genomen.
Maar qua playing along: jouw Bar? Dat is je vriendin?
ik doelde meer op het "mijn bar". zoals ook garisson wil weten.quote:
Ja wat is het dan wel!quote:
Jep, pre afsluitdijktijd. Maar nu is de dijk er en die was er eerder als de polder. Dus Almere heeft nooit aan zee gelegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger zuiderzee he...
en daarvoor al mere
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
En het is een meer. Vandaar de naam Ijsselmeer ook.
Ze is F&F approvedquote:Refaeli volunteers for Project Sunshine, a non-profit organization providing free services and programs for children facing life-threatening illnesses. She has also volunteered for organization Ahava, which has been caring for pets abandoned in Northern Israel during the 2006 Israel-Lebanon conflict
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oopsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je óf een mini-koelkast, of echt achterlijk veel vreten.
Zo'n doos met 20 kroketten is zo groot toch niet
Ik zou nu een heel fout Cartman SouthPark uitspraak kunnen doen. Maar die laat ik maar even achterwegequote:
weet ik... ik bedoelde alleen dat het vroeger al mere heette (maar ik lees net dat dat al een meer was en bij de zuiderzee is gekomen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, pre afsluitdijktijd. Maar nu is de dijk er en die was er eerder als de polder. Dus Almere heeft nooit aan zee gelegen.
Ik hoor het al, jij bent écht van het gezonde etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oops) 3 zakken patat
, een bakje met bloemkool van eergisteren, de complete onderste lade ligt vol met magnums (hoi Mike
) , er ligt een zak spinazie in, festini ijsjes, 2 hamburgers, en dat was het geloof ik
Ik heb nog nooit mijn vriezer zo achterlijk vol gehad. Van die vriezer alleen al kun je 1,5e week eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |