WHOthefeck is JJH!quote:
Ik heb dat adres een keer van MM gekregen en een keer van Qwea zelf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet het goeie adres hebt
Dat heeft hier een dubbele, nee DRIEdubbele betekenis.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Enfermera het volgende:
Kijk, dat bedoel ik. Als je hier ooit je tieten neerzet komt dat elk topic, nee, elke pagina terug.![]()
Mijn hond ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, als de hond van mn tante bij ons logeerde en t regende bleef ze in de schuur staan van:ik ga echt die regen niet in hoor, veel plezier in je eentje!
Echt wel. Oh-oh Pmde het net nog. Adres klopt 100%quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet het goeie adres hebt
Wordt het ook een full HD plasma apparaat van meer dan een meter diagonaal? Mijn laptop kreeg ik van de baas, maar Asus is volgens mij prima. ZIe, je hebt mij helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Samsung, daar zou ik wellicht wat mee kunnen maar mijn gedachten gaan toch richting Philips op dit moment.
En qua laptop een Asus.
Hoezo, kán praten? Heeft het hem getraumatiseerd of heeft hij tot nu toe door een rietje moeten eten?quote:Als je wil weten hoe ik ben als je met me shopt moet je MrS. maar eens vragen.
Als hij er al over kan praten.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft hier een dubbele, nee DRIEdubbele betekenis.
Een JJH is:
- JJH de user alhier
- JJH-de-FOK!-eega-van-Cat22
- 'Een JJHtje' is als je vier posts achter elkaar neerknalt hier zonder dat er iemand tussenkomt
ja, zij ook ja... en ik was (ok, ok, met paraplu en laarzen) helemaal blij om in de regen te wandelen (was zomer...)quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn hond ookmaar dat is een meisjeshondje die worden liever niet vies
hahah, dat wist ik ook niet!quote:
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn hond ookmaar dat is een meisjeshondje die worden liever niet vies
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?
Das echt zo een smeerkees
Ik heb niet zoveel eisen. FullHD lcd van 81 centimeter is voor mij prima.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wordt het ook een full HD plasma apparaat van meer dan een meter diagonaal?
quote:Mijn laptop kreeg ik van de baas, maar Asus is volgens mij prima. ZIe, je hebt mij helemaal niet nodig.
Doe die eerste maar.quote:[..]
Hoezo, kán praten? Heeft het hem getraumatiseerd of heeft hij tot nu toe door een rietje moeten eten?
I second thatquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
ik snap echt NIET dat de post van oh-oh niet aankomt
ik zie een verband...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?
Das echt zo een smeerkees
Een JJHtje is moeilijk hoor!quote:
Hoi Maes. Spreek je dat uit als Maas of Mees? Of Mais? En laat ze eerst maar eens bewijzen dat het uberhaupt feiten zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
Hoi Garisson72, ik ben Maes ik loop achter de feiten aan![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh is gewoon de nieuwe ymme!
quote:
Ik zal ff een FA PM'en of ze een ban mag tot de post er wél is...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
" ja nee ik heb het echt op de bus gedaan"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |