Ja, je was mijn FOK! eega in R&P. Zo ging dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef tombolafan het volgende:
De foto van Qwea staat 7 topics terug... ik kan m hier posten:ooh het zal me aan mn kont jeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Aangenaam. Qua merk tv en laptop ben ik Samsung en HP. Dat definieert mijn persoon eigenlijk best aardig, kom ik nu achter!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoi.
Cat22, 3 katten, tv- en laptoploos.![]()
En wie ben jij? Qua merk tv en laptop dan.![]()
Woon je in de buurt en ga je mee shoppen?
Is Garrisson jouw Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je was mijn FOK! eega in R&P. Zo ging dat!
Dan hebbu pechquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe es nieuwe. Die is al oud, daar ben ik al op uitgefapt
Disturbing information this is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo hard kan het gaan. Ik ben pas net hier, ben gewoon mezelf, mindin' my bee's wax, en daar ga ik alweer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
eh tja, dat is nu wel het beeld wat ik van je heb ja...
Samsung, daar zou ik wellicht wat mee kunnen maar mijn gedachten gaan toch richting Philips op dit moment.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aangenaam. Qua merk tv en laptop ben ik Samsung en HP. Dat definieert mijn persoon eigenlijk best aardig, kom ik nu achter!
Ik woon in Arnhem, maar kan verplaatsen. Het lijkt wel een contactadvertentie. En ik wil eerst weten hoe jij bent als je shopt.
Zie je pm, stinksnol.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAA kuthoerrrrrrrr, of je post had dan????????
Oja, ik was je eega. Dat had ik kennelijk toch geblockt dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Dat kan toch echt gewoon niet????????quote:
Ik zweer hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan toch echt gewoon niet????????
Ik gok dat je niet het goeie adres hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan toch echt gewoon niet????????
ok, dan zet ik m hier:quote:
quote:
Ik moest met baloe naar buitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
Hoi Garisson72, ik ben Maes ik loop achter de feiten aan![]()
Ik heb net 65 cadeautjes gekocht voor het sinterklaasfeest van de personeelsvereniging op mijn werk. Toen nog naar de Aldi voor strooigoed, het was een leuk uitje
Nou, daar ben ik lekker mee danquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja, ik was je eega. Dat had ik kennelijk toch geblockt dan.
hahaha, als de hond van mn tante bij ons logeerde en t regende bleef ze in de schuur staan van:quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest met baloe naar buitenin de stinkende stromende kutregen.
Maar ik had een pluBloe is nat
O en het personeel in de Bart Smit in de Oosterhof in Rotterdam is niet aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
Hoi Garisson72, ik ben Maes ik loop achter de feiten aan![]()
Ik heb net 65 cadeautjes gekocht voor het sinterklaasfeest van de personeelsvereniging op mijn werk. Toen nog naar de Aldi voor strooigoed, het was een leuk uitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |