1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
*trots rondkijkt*quote:
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef MrSubtle het volgende:
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...
EN OM HET AF TE MAKEN HEEFT ZE NIKS GEKOCHT AAN HET EINDE VAN DE DAG
quote:
Maar zo ging het helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Doen, gelijk ruilen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Ze hebben geen levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Het is gewoon je en jij, en zeker géén meneer hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Morretje het volgende:
Hehe, gaat het dan nu wel weer ergens over enzo?
Nee is goed zo dan joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.![]()
Wie is LI?
Garisson is Greys Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?
*Teveel South park kijkt.
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ja want de rest van jullie mag dat nog nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Ja dan weet ik nog niks. Legio fokkers voldoen aan die typering.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
Anderhalf uur, das niks joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Bamba het volgende:
Het laatste topic ging wel extreem hard ja
laat maar aanpassen door een modje hoor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggen![]()
Ze is nieuw, ze moet nog even inkomen hopen we....
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
De TT is nu wel erg R&P.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...![]()
als die anderen de lapo hadden gehad, nou, oeh, berg je dan maar...
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want de rest van jullie mag dat nog niet
ik zal het nooit meer doen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.quote:
Bejje jaloers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |