1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
*trots rondkijkt*quote:
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef MrSubtle het volgende:
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...
EN OM HET AF TE MAKEN HEEFT ZE NIKS GEKOCHT AAN HET EINDE VAN DE DAG
quote:
Maar zo ging het helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ow, dan mag ik niks zeggen. Ik heb ook net een nieuwe tv, maar ben ook 4x voor die schermenwand gaan staan om te twijfelen en te wikwegen en te draaikonten. Maar dat is dan ook wel wat anders dan een paar schoenen.
Doen, gelijk ruilen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Ze hebben geen levenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Het is gewoon je en jij, en zeker géén meneer hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Morretje het volgende:
Hehe, gaat het dan nu wel weer ergens over enzo?
Nee is goed zo dan joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.![]()
Wie is LI?
Garisson is Greys Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?
*Teveel South park kijkt.
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ja want de rest van jullie mag dat nog nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Ja dan weet ik nog niks. Legio fokkers voldoen aan die typering.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
Anderhalf uur, das niks joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Bamba het volgende:
Het laatste topic ging wel extreem hard ja
laat maar aanpassen door een modje hoor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggen![]()
Ze is nieuw, ze moet nog even inkomen hopen we....
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
De TT is nu wel erg R&P.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...![]()
als die anderen de lapo hadden gehad, nou, oeh, berg je dan maar...
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want de rest van jullie mag dat nog niet
ik zal het nooit meer doen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.quote:
Bejje jaloers?quote:
Was het anderhalf uur? Dan gingen de laatste pagina's snel, de eerste 5 pagina's heb ik maar niet gelezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Anderhalf uur, das niks joh.
dat deden ze bij mij toen ik 24 was nog eens... bent u wel 18...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uit
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een JJHtje is moeilijk hoor!
* trots is op JJ
H
*
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maari k moet vannacht nog rijden. Kan ie hem in de koelkast laten liggen?
[..]
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef JJH het volgende:
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.
Een niesjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsssssk ik had er al eens 6 op een rij.......
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ho, wacht!
Heb jij dan ook tieten!? Want dan moeten we het nog eens serieus over onze relatie hebben.
Kijkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ho, wacht!
Heb jij dan ook tieten!? Want dan moeten we het nog eens serieus over onze relatie hebben.
ze bedoelt dat Garisson de JJH van Greys is...quote:
Dat heet 'verkouden'quote:
Greys, laat je lagoons eens zien lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.
Ach, die jongen is net uit bed...Hij is nog niet goed wakker...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
JJH, skat.....
Wat jij en ik hebben, dat hebben Garisson en Greys ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gedoucht, me aangekleed en opgemaakt enzo, en ik voel me nu alweer kutLijk wel een oud wijf
Waarom dequote:
Ik heb haar in het echt gezien, en j ekunt wel stellen dat ze tieten heeft ja.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog ook nog steeds geen bewijs van gezien, overigens. Van Greys' tieten dan hè. Van de afwezigheid van mijn tieten zie ik bewijs as we speak.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom de?
Wil je graag tieten? Want ook dan moeten we het over onze relatie gaan hebben.
Haaahaaaa haaaatsjoe.quote:
Nou, voor een dagje ofzo lijkt me dat best geinig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom de?
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Cat22 het volgende:
JJH, skat.....
Wat jij en ik hebben, dat hebben Garisson en Greys ook.
Join tha club dear.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb gedoucht, me aangekleed en opgemaakt enzo, en ik voel me nu alweer kutLijk wel een oud wijf
Wij gaan trouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?
Dat moet ik wel weten voor ik bovenstaande beaam.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
Wat lees ik nou hebben we een nieuwe voor de [ afbeelding ]
haren?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JJH, in je eigen bewoordingen, ohne blad voor de mond: wat hebben jij en Cat22 dan?
Dat moet ik wel weten voor ik bovenstaande beaam.
Waarom moeten vrouwen het toch altijd bij het minste of geringste over de relatie hebben?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verderquote:
Dat zou ik niet weten. Ik heb net geconstateerd dat ik geen vrouw ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen het toch altijd bij het minste of geringste over de relatie hebben?
Drank en veel blote wijven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verder
quote:
Eej newbie! Nu moet je gaan opletten he.quote:
PM kan naar mij hoor. Ik houd zijn agenda bij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh fuck, daar moest ik jou nog over spreken ivm de vrijgezellenavond. Even in PM verder
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Eej newbie! Nu moet je gaan opletten he.
80% vrouw en toch over tieten praten... wat een invloed hebben die mannen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pfff, hebben we het nou nog steeds over tieten??![]()
Maar dan nog. Lief zijn tegen mijn meisje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik ga op jacht voor de volgende lapo!
(de g staat doorgestreept he...)
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
eitje...
en sorry cat 22, mr_cat22
zal niet meer gebeuren...![]()
Wat een fijne, tactvolle huisarts.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Wat gaat dit topic achterlijk snel
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Ja sukkel, ik hoorde heus wel dat je sneu zei
Daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
80% vrouw en toch over tieten praten... wat een invloed hebben die mannen...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik heb haar in het echt gezien, en j ekunt wel stellen dat ze tieten heeft ja.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef tombolafan het volgende:
eitje...
en sorry cat 22, mr_cat22
zal niet meer gebeuren...![]()
Wat een eik0l!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Even in de herhaling.......quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
Maar even wat anders he dat geknutsel van mij in de wiki van de Natte Dozen Club is dat nou goed gegaan of niet??
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nog niet nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.
Wat een kneus van een arts zegquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |