Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, ... kijk, Garisson, die is nieuw en wil in de posse... hij is nu al toffer dan Ll
Het is gewoon je en jij, en zeker géén meneer hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Morretje het volgende:
Hehe, gaat het dan nu wel weer ergens over enzo?
Nee is goed zo dan joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vèhèt, ik ben toffer dan LI.![]()
Wie is LI?
Garisson is Greys Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben jijj Mr of Mrs Garisson?
*Teveel South park kijkt.
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ah, meneer JJH. Uw reputatie is u vooruitgesneld.
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
Christeneziele, al die heisa om de lapo en dan is dit het nieuwe topic? Waar ging dat nou om?
Ja want de rest van jullie mag dat nog nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Ja dan weet ik nog niks. Legio fokkers voldoen aan die typering.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
Anderhalf uur, das niks joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Bamba het volgende:
Het laatste topic ging wel extreem hard ja
laat maar aanpassen door een modje hoor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de TT is nogal teleurstellend zullen we maar zeggen![]()
Ze is nieuw, ze moet nog even inkomen hopen we....
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Die knakkert met meer ego dan dat ie lang is.
De TT is nu wel erg R&P.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, ik wilde m om rellen te voorkomen he...![]()
als die anderen de lapo hadden gehad, nou, oeh, berg je dan maar...
Ik zou willen dat ze me bij de Gall&Gall eens vroegen om m'n legitmatie, maar ik zie er te oud uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want de rest van jullie mag dat nog niet
ik zal het nooit meer doen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je JJH, hij spreekt ons aan met meneer... en hij haalt bier
Nee, want Greys heeft tieten, en Garisson niet, volgens mij.quote:
Bejje jaloers?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |