En wat denk je dan van de nummer laatst op de lijst!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Over pron gesproken, verheug je je al op je post oh-oh?
Ik moet nu al lachen als ik denk aan het feit dat je mijn krabbels in het boekje gaat lezen.
Ik doe hem nog even hoor: whoehoehoeeeeehoeeeeeeee!
Dat is ook een beter tijdstip. Dan ben ik weer thuis, waar ik alle benodigdheden voorhanden heb. En geen nosy klega's hijgend in de nek, dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef JJH het volgende:
Wacht inderdaad maar eens tot na 23:30, maar vaak ook al eerder. Er gaat een wereld voor je open!
nou vooruit, slap excuus maar toch... doe dan opgraaft...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een bepaalde "fok" vervoeging, staat voor geen meter inderdaad.
Ik gebruik hem ook nergens anders.
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
En wat denk je dan van de nummer laatst op de lijst!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
Over pron gesproken, verheug je je al op je post oh-oh?
Ik moet nu al lachen als ik denk aan het feit dat je mijn krabbels in het boekje gaat lezen.
Ik doe hem nog even hoor: whoehoehoeeeeehoeeeeeeee!
Ieuwwwwwquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?
Die ken ik niet, maar die is ongezien eng. Die post immers alleen in OUD.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ynske het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/164686
Van mij altijd hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg het boekje, beduimeld en al, toch wel weer terug als jullie het allemaal gelezen hebben en bepoteld en bekrabbeld he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
![]()
We kunnen het trouwens heul niet in bad lezen allemaal want dan kun je geen aantekeningen maken.
Dus als dr vlekken op zitten, nie geleuven dat ze van t badderen komen
*handenwringquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Oh ja Gar, da's ook nog iets dat je moet weten.
Na 23.30 uur verandert het onderwerp hier vaak. En als ik je moet inschatten: in jouw voordeel!
Ik heb niet eens een badquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ieuwwwww![]()
![]()
We kunnen het trouwens heul niet in bad lezen allemaal want dan kun je geen aantekeningen maken.
Dus als dr vlekken op zitten, nie geleuven dat ze van t badderen komen
Want?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat als MM thuiskomt... ik op mn lazer krijg![]()
waarschijnlijk is al t snoep opquote:
Vooropgesteld dat dat Bar niet is, weet ik nu nog niks. Wel prettige dame overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, is een lieve meidquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het probleem nou weer met de user Bar? Ik mis ook van alles hier.
Das wel Barquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat dat Bar niet is, weet ik nu nog niks. Wel prettige dame overigens.
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten inquote:
ik plug helemaal niemandquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel Bar
Ynske zit haar OUD-matties te pluggen, maar die ken ik heul niet.
Mijn Bar is de eckte Bar
do tell!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel Bar
[b]Mijn Bar [/b]is de eckte Bar
Dan heb je óf een mini-koelkast, of echt achterlijk veel vreten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten in![]()
![]()
20!En ik maak vanaaf nasi, en toen bedacht ik me, dat als ik over heb (altijd eigk) ik het van het weekend moet opvreten, want het past niet in de vriezer
Ik heb een bak ijs moeten wegflikkeren vanwege ruimte gebrek
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig niet, arme dijken![]()
We wonen wel op de bodem van de zeebeetje de nieuwe snorkels !
Ik ben sceptisch. Heb het idee dat ik in de maling word genomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das wel Bar
Mijn Bar is de eckte Bar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
En het is een meer. Vandaar de naam Ijsselmeer ook.
Dat probleem heb ik gelukkig nog nooit gehad!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meegenomen... dat er echt NIKS meer in de vriezer past. Als je hem opentrekt, dondert praktisch alles eruit. Er liggen o,a 20 kroketten in![]()
![]()
20!En ik maak vanaaf nasi, en toen bedacht ik me, dat als ik over heb (altijd eigk) ik het van het weekend moet opvreten, want het past niet in de vriezer
Ik heb een bak ijs moeten wegflikkeren vanwege ruimte gebrek
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch. Heb het idee dat ik in de maling word genomen.
Maar qua playing along: jouw Bar? Dat is je vriendin?
ik doelde meer op het "mijn bar". zoals ook garisson wil weten.quote:
Ja wat is het dan wel!quote:
Jep, pre afsluitdijktijd. Maar nu is de dijk er en die was er eerder als de polder. Dus Almere heeft nooit aan zee gelegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger zuiderzee he...
en daarvoor al mere
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
En het is een meer. Vandaar de naam Ijsselmeer ook.
Ze is F&F approvedquote:Refaeli volunteers for Project Sunshine, a non-profit organization providing free services and programs for children facing life-threatening illnesses. She has also volunteered for organization Ahava, which has been caring for pets abandoned in Northern Israel during the 2006 Israel-Lebanon conflict
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oopsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je óf een mini-koelkast, of echt achterlijk veel vreten.
Zo'n doos met 20 kroketten is zo groot toch niet
Ik zou nu een heel fout Cartman SouthPark uitspraak kunnen doen. Maar die laat ik maar even achterwegequote:
weet ik... ik bedoelde alleen dat het vroeger al mere heette (maar ik lees net dat dat al een meer was en bij de zuiderzee is gekomen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, pre afsluitdijktijd. Maar nu is de dijk er en die was er eerder als de polder. Dus Almere heeft nooit aan zee gelegen.
Ik hoor het al, jij bent écht van het gezonde etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oops) 3 zakken patat
, een bakje met bloemkool van eergisteren, de complete onderste lade ligt vol met magnums (hoi Mike
) , er ligt een zak spinazie in, festini ijsjes, 2 hamburgers, en dat was het geloof ik
Ik heb nog nooit mijn vriezer zo achterlijk vol gehad. Van die vriezer alleen al kun je 1,5e week eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |