quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan kan je idd beter bij elkaar blijven, terwijl hij het eigenlijk niet meer ziet zitten maar daar uit zichzelf niet over begint.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Ik vraag toch ook niet van jou om opeens je naam te wijzigen in MrsJJH ofzo? Ik dacht dat wel allebei wel ruimdenkend genoeg waren om allebei onze eigen naam te houden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!![]()
Ik denk dat je luchtwegverwijder bedoelt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.Deal!
Kijk Garisson, zo goed begrijpen wij elkaar!
Ik zag mijn 2 posts onder elkaar en toen kreeg ik meteen die buitenkansglans natuurlijk. maar het mocht niet zo zijn.quote:
Hij word meegetrokken door de rest in deze poel des verderfs.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
Ja, gewoon het verkeerde nummer ook nog doen he?![]()
En Garisson post gewoon nog meer dan ik zelf hier hedenochtend![]()
Als je het noooooooit meer doet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben echt niet helder.
Vergeef je 't me?![]()
quote:
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:14 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens.Deal!
Kijk Garisson, zo goed begrijpen wij elkaar!
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademenquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OkeJa, snap ik.. Enige voordeel van roken is dat het stressreducerend is, je moet het idd wel mentaal aan kunnen
Heb je wel voorlichting gehad btw over hoe je die ventolin moet gebruiken? Want dat soort medicatie wordt vaak verkeerd gebruikt (ook door verkeerde uitleg van arts/apotheek)
Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!![]()
Ik denk dat je luchtwegverwijder bedoelt.
[..]
Opruimen isen roken ook.
![]()
Ups en downs horen erbij. Sterkte morgen. Zal toch weer een moeilijke 'eerste keer' zijn zo zonder je vader. Je kunt altijd je verhaal hier kwijt.
Ik denk dat het op t moment sowieso te druk is. En je hoort er natuurlijk pas echt bij als je het met de eerste 4 posts in een nieuw topic flikt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zag mijn 2 posts onder elkaar en toen kreeg ik meteen die buitenkansglans natuurlijk. maar het mocht niet zo zijn.
Ja ik word gewoon meegezogen in deze neerwaartse spiraal van Verelendung.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
En Garisson post gewoon nog meer dan ik zelf hier hedenochtend![]()
De sensatiemakers komen dadelijk weer terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.
Oh fak, we zitten gewoon al op blz. 3 weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, laat je lagoons eens zien lieverd
ja, dom dom dom dom dom...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij word meegetrokken door de rest in deze poel des verderfs.
We maken een leuke indruk zie ik al!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik word gewoon meegezogen in deze neerwaartse spiraal van Verelendung.
Wij zijn nou eenmaal zoetig. En ga niet als een newbie in onze relatie stoken. Ga Greys maar bepotelen ofzo, but stay away from us!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeg, ik kom hier wel voor de sensatie hè. Doe eens niet zo zoetig.
Da's wel goed ja, lekker actief zijn. Want anders wordt het misschien ook zo gedwongen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademen
[..]
Ik zie het nu pasMijn luchtwegen, wat doe je?
En ja, eerste keer. We gaan iets doen, Artis of een museum ofzo, zodat je niet een beetje sneu met zn allen daar zit te zitten.
En thanks
Ik kan er voorlopig alleen maar van dromen, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat het op t moment sowieso te druk is. En je hoort er natuurlijk pas echt bij als je het met de eerste 4 posts in een nieuw topic flikt.
Het nummer klopt toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dom dom dom dom dom...![]()
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
volgende is 332
lapo-hunt!
Vooruit dan maarquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft het voorgedaan hoe het moet. Dingetje erin, op knopjes drukken, diep inademen, even wachten en weer uitademen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |