quote:
Mja, ik heb wel meer mensen gehad die met: 'Wat een vervelend nieuws' reageerden. Jeuk aan je voet is vervelend denk ik danquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En het is gewoon JJH hoor. Niks geen MrC22 of wat dan ook.
[..]
Wat een fijne, tactvolle huisarts.
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef JJH het volgende:
Dat zou ik niet weten. Ik heb net geconstateerd dat ik geen vrouw ben.
Dat maakt hij dus waar. Sneu is het als je receptje mislukt, of je nieuwe trui in de was verneukt raaktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel meer mensen gehad die met: 'Wat een vervelend nieuws' reageerden. Jeuk aan je voet is vervelend denk ik dan
Dit is de eerste keer dat ik die huisarts sprak, ik vond het ook een beetje een creep, maar ja.
Post? Welke post?....quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.
O ja?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nog een puntje heb waar even over gepraat moet worden.
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Wat gaat dit topic achterlijk snel
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Ja sukkel, ik hoorde heus wel dat je sneu zei
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! (quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
As you were.
[..]
Wat een eik0l!![]()
En jij niet lekker qua gezondheid... Beterschap.![]()
Hoe ist verder?
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat een kneus van een arts zeg![]()
Hopelijk werkt de Ventolin ook voor je hoestbuien! Bij Robin werkte dat als een tierelier!
k heb dat ook gehad vorig jaar, werd alleen maar benauwder door dat spul en ging meer hoesten, ben er weer mee gestoptquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Wat gaat dit topic achterlijk snel
Ik heb net Ventolin vd dokter gekregen, omdat ik bronchitis heb. Hij vroeg naar mn klachten (enorme hoestbuien) en of ik buiten die hoestbuien benauwd ben (nee) en nu zie ik dat dat Ventolin juist is tegen benauwdheid.. Nou ja, ik ben benieuwd
En ik vertelde even kort over mn vader en hij reageerde met: "Oh wat sneu.. uuuhm wat VERSCHRIKKELIJK!"
Ja sukkel, ik hoorde heus wel dat je sneu zei
Ja.quote:
Ja, ik kijk het gewoon even aan maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.Als 't niet werkt wel teruggaan he
ho ho, niet gemist hoor, gewoon genegeerd...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat was ook aan de vrouwen eigenlijk, maar het komt hen begrijpelijkerwijs beter uit deze post nou nét even gemist te hebben. Figures.
Hehe, niet echt...Maar hopelijk werkt het wel en anders idd meteen teruggaan!quote:Ik hoop het!
sub]Het feit dat ik erbij rook, helpt niet[/sub]
Eh..quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! () Ze is jarig dan.
[..]
Ik hoop het!
Dat gaat dan geen leuke dag worden denk ik. Probeer er alsnog een fijne dag van te maken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verder gaat het wel redelijk nu. Ups en downs. Jammer genoeg moet ik zo mn hele huis opruimen en schoonmaken, want mn moeder komt morgen! () Ze is jarig dan.
[..]
Ik hoop het!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb dat ook gehad vorig jaar, werd alleen maar benauwder door dat spul en ging meer hoesten, ben er weer mee gestopt
Ja, weet ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 13:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh..Over dat laatste; dan kan je net zo goed die ventolin niet gebruiken, het zou idd een stuk beter helpen als je stopt met roken.. Volgensmij zijn je klachten dan binnen no time weg
Dan kan je idd beter bij elkaar blijven, terwijl hij het eigenlijk niet meer ziet zitten maar daar uit zichzelf niet over begint.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
ho ho, niet gemist hoor, gewoon genegeerd...
Ik wil namelijk nooit over de relatie praten, ken 3 stellen die uit elkaar gegaan zijn omdat de vrouw zei: we moeten praten, ik heb het idee dat er iets met je is, en dan zei hij; t is dat je het zegt, maar ik zie het niet meer zitten...
Trubbels in perredaajs!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
Ik vraag toch ook niet van jou om opeens je naam te wijzigen in MrsJJH ofzo? Ik dacht dat wel allebei wel ruimdenkend genoeg waren om allebei onze eigen naam te houden.
Okequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja, weet ik ook.
Ik stop als ik wat lekkerder in mn vel zit. (Niet qua gezondheid, maar qua mentale staat)
Dat is wel heel grondig het probleem aanpakken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh. Dat is een beetje raar dan dat ie dat voorschrijft.. Het is inderdaad een luchtwegverwijderaar.Als 't niet werkt wel teruggaan he
Opruimen isquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |