Foto?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fak, we zitten gewoon al op blz. 3 weer![]()
Ik had er even 2 gemist![]()
/vlotje
Maar ehm. Die foto heb ik weggegooid. Geloof ik
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
Maar ehm. Die foto heb ik weggegooid. Geloof ik
We gaan pas in het voorjaar trouwen, dus je hebt nog tijd zat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Cat en JJH, kan ik die bruismeisjesjurk nu al tegemoet gaan zien?
Die ene uit My Best Friends Wedding? Die staat me, ik weet het zeker!
En ik verheug me daar nu al maanden op hier, maar het schiet niet erg op met jullie
Ik denk dat wij het prima kunnen vinden samen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan er voorlopig alleen maar van dromen, vrees ik.
En je scoort punten omdat je je 'hoord' zelf verbetert, wat aantoont dat je het net zo belangrijk vindt als ik.
Wanneer dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef tombolafan het volgende:
en dan doe ik nog het verkeerde nummer...![]()
toch?
3,2,1 en 321 na elkaar, de vorige was nummerloos, die daarvoor 328...![]()
ik ben het kwijt... dit moet 331 zijn zeker? of is ie goed zo? IK WORD GEK!
Yup. Die JJH of nog beter dat Niesje kun je vandaag wel vergeten denk ik. Probeer het rond middernacht nog maar een keertje....quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En je scoort punten omdat je je 'hoord' zelf verbetert, wat aantoont dat je het net zo belangrijk vindt als ik.
Meteen die territoriumdrift weer!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef JJH het volgende:
Wij zijn nou eenmaal zoetig. En ga niet als een newbie in onze relatie stoken. Ga Greys maar bepotelen ofzo, but stay away from us!
Ook present. Als ik helder ben dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het prima kunnen vinden samen.![]()
*ook taalnazi is*
Had je dat gezien?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
* ik meld me!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook present. Als ik helder ben dan.![]()
Oh, er was dus 2 keer 321? Ik kan deze wel even aanpassenquote:
Ben je ons alweer vergeten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer dan?![]()
En dit was een algemene, voor een ieder die zich rot voelt, of gewoon een kusjekroel wou
Just take it nice and easy babe.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, er was dus 2 keer 321? Ik kan deze wel even aanpassen
oh, dat zal ik ook vast wel hebben... ik ga dan ineens de makkelijkste dingen foud doen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
Bij mij faalt het taalnazisme wel eens. Vooral als ik te snel wil.
Ik ga dan ook niet heel hard present roepen, want dat gaat onherroepelijk tegen me gebruikt worden.
NOEOEOEOEOES!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat zal ik ook vast wel hebben... ik ga dan ineens de makkelijkste dingen foud doen...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je ons alweer vergeten?![]()
[..]
Just take it nice and easy babe.![]()
Ik heb onze voorlopige huwelijksplanning nog eens opgezocht (even scrollen).
*zwijmel*
Ik was mijn tik op de vingers al aan het tikken, en toen zag ik dat je het in die tussentijd al had gewijzigd. Waarvoor props.quote:
Ik ben ook wel eens verbeterd om een fout die ik helemaal niet zag zelf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
k vind die topics met die taalfouten altijd leuk om te lezen, maar zie soms de fouten helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |