1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Mooi woord.
quote:
nee, dat is geen dubbelzinnigheid, kssssjquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga m'n dooie dolfijn in de wax zetten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:41 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 12 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 241 oh-oh
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Die oh-ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:48 schreef JJH het volgende:
Ik keek nog even naar de dagcijfers.
[..]
WAT?????????????quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiihihi, oh-oh fier bovenaan in de top-100
Maar ze is gestopt met roken, dus dan mag het.
MrS, ik hoop dat je gesmst hebt of ze stevige muren thuis heeft![]()
Oh-oh, volgens mij komt Popstars vanavond niet maarDomino Day
Dus alle tijd om mijn boeiende lectuur te lezen!
Ja ik hoop t ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Maar je mocht het hoor oh-oh, je had afleiding nodig
Ik hoop zo dat de post arriveert vandaag bij je
Oh ja shit!quote:
Ow, coooolquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:Tis trouwens vrijdag de 13e vandaag he
quote:
Ja leuk hequote:
Het is....quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
Pfff stil hier niemand wat te vertellen?
Ik ben inmiddels in hoofdstuk 11..
Ik had al plenty verteldquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
Pfff stil hier niemand wat te vertellen?
Ik ben inmiddels in hoofdstuk 11..
quote:
Ik vertel echt alles behalve dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doe je naam dan nog eens vertellen!!!
Heeeeeeyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Rachida, je hoeft je er niet voor te schamen toch?
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Doet er nog iemand mee met deze FOK! prijsvraag
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nah die heeft mijn meneer niet nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
You dirty woman!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Maes het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben gisteravond naar de Full Monty geweest en de blote piem0l van 6 mannen gezien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MrS, mijn collega meneer en ik hebben ook zeker niet op de eerste date gezoend hoor!
Het blijft een collega en dan ben je wat voorzichtiger. Hoewel mijn meneer wat te voorzichtig wasMaar het is allemaal goed gekomen
Nouquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!
Whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
Waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee eerst nog minstens maandelang inhoudsloze keiharde brute sex en dan kun je es kijken of je dr een leuk gesprek mee kan voeren zo af en toequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Je vond haar toch leuk, en zij jou ook wel. het is maar een eerste date geweest hé. En dan komt een tweede, je hoeft niet meteen te trouwen ofzo.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nouhihih eigenlijk
![]()
als jedat
zou hihihi
willen doen
![]()
![]()
![]()
Neuh nooit klachten gehad en ook niks te klagen. Vond het wel humor dat het zo op de FP staat, dat ze sextoys als prijzen hadden is niet nieuw, maar dit wel. Benieuwd wie hem wint![]()
Ik mot zo'n ding niet. Dan word ik aangeklaagd voor mishandeling als ik dan sex heb met iemand. Alstie nóg groter wordquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee doen, mag ik je adres???
Brief dat dan even aan mij door ik wil dan ook wel meedoen........quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee doen, mag ik je adres???
Past ie wel in die pomp dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mot zo'n ding niet. Dan word ik aangeklaagd voor mishandeling als ik dan sex heb met iemand. Alstie nóg groter word[/macho]
Hij heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminstequote:
Die kan in ieder geval haar prioriteiten stellenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee eerst nog minstens maandelang inhoudsloze keiharde brute sex en dan kun je es kijken of je dr een leuk gesprek mee kan voeren zo af en toe
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval haar prioriteiten stellen:
[..]
Nou dit klinkt eerder als een tikje vrouwelijke draaikonterij en moeilijkdoenerij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.
Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.
Een OEMPF is wel essentiëel jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar.
Maar misschien is het gewoon heel simpel en was er gewoon geen 'OEMPF'?
Maar wáááárom twijfel je dan als er niks mis is met haar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Nou er is niets "mis met haar"tis een leuke meid, maar ik heb - nadat ik er wat meer over nadacht - toch mijn twijfels... shit happens
Je kunt ook te lang nadenken en het kapot denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Nou er is niets "mis met haar"tis een leuke meid, maar ik heb - nadat ik er wat meer over nadacht - toch mijn twijfels... shit happens
Waar?quote:
Hadden ze allemaal die ene blote piem0l?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Maes het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben gisteravond naar de Full Monty geweest en de blote piem0l van 6 mannen gezien
Oh brute tegendemuurduwerij!!!!!!!quote:
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:55 schreef nieslief het volgende:
Whihihihihihi ze zijn nu borsten aan het vergelijken.....
Ik heb gisteravond niet meer gekeken, was een beetje laat thuisquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Hey Maes, als het goed is heb jij mail gehad nu toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond niet meer gekeken, was een beetje laat thuisen op mijn werk kan ik mijn thuismail niet openen wachtwoord vergeten
Hoofdstuk 21 ofzo.quote:
Voor jouw beeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal die ene blote piem0l?
Heb ik nog wat belangrijks gemist in die 5 topics van gister?
quote:
In een hele andere dimensie volgens mijquote:
Grapjasquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, geloof t of niet, ik ga es ff iets doen hier
Nou niks matje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou we hebben MrS wel weer genoeg doorgezaagd, niet? We zijn ook maf ook dat we elkaar op het matje roepen voor onze keuzes
Ja maar hij is toch niet verplicht dat hier neer te plempen? Ik ben zelf ook terughoudend in privé informatie hier dus ik begrijp 'm wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Het is toch logisch dat je je afvraagt waarom die omslag als het gister jubeljubel en 'ze is best wel erg leuk' is, en nu ineens 'nadat hij er over heeft nagedacht'(moet je sowieso niet teveel doen na zo'n eerste date) het toch maar niet doorzet
Dagcijfers # 191quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggguhh. Ik slaap nog half.
![]()
Wel lekker geslapen trouwens.
Waar kan je dat zien btw, wat de top 100 van posters is op een dag, zoals op pagina 1 van dit topic?![]()
Ik snap je vraag, maar tis zoals het isquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Het is toch logisch dat je je afvraagt waarom die omslag als het gister jubeljubel en 'ze is best wel erg leuk' is, en nu ineens 'nadat hij er over heeft nagedacht'(moet je sowieso niet teveel doen na zo'n eerste date) het toch maar niet doorzet
Ik ben aan het on movenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, maar tis zoals het is![]()
Let's move on
Dankuuuuquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier een tranendal. Het regent dat het zeikt en ik moet nog heel veel doen . Ik was om 7 uur al wakker (en om 4 uur en om 6 uur) maar ben weer gaan slapen en werd net ongesteld wakker
Gister een heel leuk kort rokje gekocht. Past het niet. Blijkbaar ben ik van maat 36 naar 38 gegaan in den heupjes (boven pas 36 nog steeds ruim)
Maar we gaan straks naar dat familieweekend en ik moet nog vanalles pakken.
Vrijdag de 1de moet een goeie dag zijn. Mijn tederbeminde is nu op sollicitatiegesprek voor het soort werk waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
Die gaat hij natuurlijk binnenhalen![]()
![]()
misschien was gister de alcohol nog te veel aanwezig in zijn bloed ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad, dat je er na een nachtje slapen ineens heel nuchter over nadenkt en je moet toegeven dat 'het' er niet in zit. En *oma vertelt* op jouw leeftijd maakt het dan misschien niet uit om er nog wat weken of maanden mee door te kloten terwijl je al weet dat het 'm niet gaat worden, maar 'later' word je daar toch iets selectiever meequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
on moven? on aan het moven?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad, dat je er na een nachtje slapen ineens heel nuchter over nadenkt en je moet toegeven dat 'het' er niet in zit. En *oma vertelt* op jouw leeftijd maakt het dan misschien niet uit om er nog wat weken of maanden mee door te kloten terwijl je al weet dat het 'm niet gaat worden, maar 'later' word je daar toch iets selectiever mee
Vanwaar die 'quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 25ste na een nare ervaring ook selectiever mee geworden hoor. Het heeft totaal geen zin om aan te modderen in een relatie die geen toekomst heeft. Die tijd kan je steken in iemand waar je wel helemaal voor wilt gaan.
Samequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier een tranendal. Het regent dat het zeikt en ik moet nog heel veel doen .
Daar kwam ik dus mooi op mn 15de achterquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 25ste na een nare ervaring ook selectiever mee geworden hoor. Het heeft totaal geen zin om aan te modderen in een relatie die geen toekomst heeft. Die tijd kan je steken in iemand waar je wel helemaal voor wilt gaan.
Ruim op tijd in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus mooi op mn 15de achter
Wakker. En depri want het fucking regentquote:
Zekerquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ruim op tijd in ieder gevalBeter dan daar pas op je 35ste achter komen toch?
ik ook... maar mn vleesetende plantjes niet... dus ik twijfel een beetje...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same
Ik deed mn ogen open :
"Wtf? Tis nog donker? Huh?!"
*op klok kijkt. 10:20*
"Wtf?"
*gordijnen opengooit*
" Godverdomme"
ik haat regen
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZekerIk weet iig dat ik zulke fouten nooooooohooooooit meer ga maken. En inmiddels al bijna 5 jaar in een relatie die wel werkt.
Nou ja, overdag dan... want 's nachts hebben we ruzie![]()
hij snurkte godverdomme alweer
En baloe ook![]()
![]()
Kapperquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef Morretje het volgende:
Ik haaaaat regen ook heeel erg.. dan begin ik op moppersmurf te lijken.Verder ben ik wel
eigenlijk, voel me goed en fit voor het eerst sinds tijden.
Oh, en ik ga vanmiddag naar de kapper, maar ik weet niet wat ik wil, wel dat ik iets anders wil. M'n haar groeit snel nu, en wordt zwaar en al het model is er uit na een paar weken..
Hij wel, ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?
Het werkt vast omdat hij werken is en ze 'm dan niet zietquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?
Omdat je zo aandringt dan..quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morrie heeft een pracht van een echoDoe eens showen Mor!
Snurken is echt heul stom!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan..nee hoor, graag natuurlijk: KIJK!
Hij doet het ook op zn zijquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Snurken is echt heul stom!![]()
Verdorie, ga dan es niet op je rug liggen!
Boodschappenlijstjes maken wij tegenwoordig met z'n 2en, want ik vergeet ook van alles nu..quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt een kneus in boodschappenlijstjes makenik schrijf op wat ik denk nodig te hebben, en dan kom ik thuis en blijk ik de helft niet opgeschreven te hebben
Owwwwquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wel, ik nietIk bedoelde alstie thuis is, slimmerd
Dan slaapt ie niet, en snurkt ie ook niet
Ik ga zo van die neusvleugel dingen kopen
Ik hoop dat het morgen regent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Haten jullie regen? Ja, ik opzich ook wel, maar ik zit toch de hele dag binnen vandaag dus het kan me echt niet boeien![]()
quote:
eh... ik weet niet of het ook bij honden helpt hoor...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwww
Zou dat helpen, die neusvleugel dingen? Ik háát snurkenMijn hond snurkt.
Dat is het ook. Een naar woord. Daarom gebruiken we het ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
ik kwak nooit tegen de muur, liever in de gootsteen of zo. Minder zooi.
Hallo kliekje. Naar woord vind ik dat trouwens. Kliekje.
hoi!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
.
Hallo kliekje. Naar woord vind ik dat trouwens. Kliekje.
1. Hoe kom je hier terecht?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Dames, zorg eens dat Garisson zich welkom voelt.
Kleed hem even uit. Met vragen, bedoel ik dan!
Hij komt ons hanentekort aanvullen.
Ik heb het in mijn fobo allemaal klip en klaar gemaakt middels de zogenaamde progress bars.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef tombolafan het volgende:
hoi!![]()
kleur haar?
kleur ogen?
schoenmaat?
Je moet het wel zelf willen hè.quote:zo goed greys?
Baloe ook! En fucking 3x piepslapen om 16u.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwww
Zou dat helpen, die neusvleugel dingen? Ik háát snurkenMijn hond snurkt.
True, true.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad, dat je er na een nachtje slapen ineens heel nuchter over nadenkt en je moet toegeven dat 'het' er niet in zit. En *oma vertelt* op jouw leeftijd maakt het dan misschien niet uit om er nog wat weken of maanden mee door te kloten terwijl je al weet dat het 'm niet gaat worden, maar 'later' word je daar toch iets selectiever mee
True, true.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet 'alarmfase 2' nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie houden wel van nare woorden hier?
'Huidmondje' is ook een naar woord, qua bijdrage dan.
Nou, ik had hem denk ook beter kunnen maken met MM, jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes maken wij tegenwoordig met z'n 2en, want ik vergeet ook van alles nu..En dat gaat ook niet meer over zeggen ze..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi Garisson,
Vertel eens...
Hoe oud ben je, waar woon je, wat doe je, heb je een relatie, hoe lang is je neushaar, wie is je favoriete Spice Girl?
foto van je piemel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn fobo allemaal klip en klaar gemaakt middels de zogenaamde progress bars.
[..]
Je moet het wel zelf willen hè.
Niks mis met je collega doen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, true.
Zelf ben ik ook het wat selectievere typje, en zou ik nooit van die probleemgevalletjes of collega's ofzo doen.
Ik ben ontboden door Greys. Gelokt met de belofte van tieten. Opstellen in rijen van 3, dus graag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:50 schreef Morretje het volgende:
1. Hoe kom je hier terecht?
Niet on a daily basis, maar dat is weleens voorgevallen ja.quote:2. Doe jij ook vrouwen tegen de muur aan smijten om te pakken te nemen?![]()
quote:3. Hou je van Bouguetreeksboekjes?
Doorlopen? Ik probeer nou net mensen te laten blijven staan!quote:
ik zal een blik werpenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn fobo allemaal klip en klaar gemaakt middels de zogenaamde progress bars.
[..]
wil ik ook wel, maar zo kom ik minder nieuwsgierig overquote:Je moet het wel zelf willen hè.
Met het gedeelte dat jij nooit probleemgevalletjes 'zou doen' heb ik nog een beetje moeite.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was het wel geloofwaardig, daar gaat het om!
37 (vandáár dat 72 in de username!), Arnhem, slap hangen & lullig kijken, neen, zeer kort want ik trek ze eruit met een pincet terwijl ik DWDD kijk, ik ken alleen dat Spice Channel op de kabel. Van horen zeggen dan hè.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi Garisson,
Vertel eens...
Hoe oud ben je, waar woon je, wat doe je, heb je een relatie, hoe lang is je neushaar, wie is je favoriete Spice Girl?
Je weet niet wat ik er allemaal voor heb moeten doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
en een man die braaf op komt draven als ie gesommeerd wordt:
I'll say it again: de belofte van tieten. C'mon people.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
en een man die braaf op komt draven als ie gesommeerd wordt:
oeh! vertel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik er allemaal voor heb moeten doen
Haha iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen regent.
Dan ga ik met mijn plu en mijn abonnement naar Blijdorp en dan is er niemand
Eerst tieten. Ze zijn mij toegezegd. Die tieten.quote:
mmm, wat ik tot nu toe langs heb zien komen is dit:quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I'll say it again: de belofte van tieten. C'mon people.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar doe je het niet voor zeker?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja daar heb ik ook nog wel moeite meequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Met het gedeelte dat jij nooit probleemgevalletjes 'zou doen' heb ik nog een beetje moeite.
Qua geloofwaardigheid dus
dat is inderdaad een goed plan! dat kan ik volgende week ook wel doen, maar dan naar Artis...quote:
ligt er natuurlijk een beetje aan wat je onder probleemgevalletjes verstaat...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook nog wel moeite mee![]()
![]()
En ik sluit me aan bij Garrison, tieten = tieten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef tombolafan het volgende:
mmm, wat ik tot nu toe langs heb zien komen is dit:Het decolleté belooft wel wat moois, maar van ascii-porno word ik niet geil nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar doe je het niet voor zeker?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Vooruit dan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst tieten. Ze zijn mij toegezegd. Die tieten.
Ja, hallo, blader maar 3 topiocs terug, daar staan mijn tietenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst tieten. Ze zijn mij toegezegd. Die tieten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het decolleté belooft wel wat moois, maar van ascii-porno word ik niet geil nee.
Mijne staat ook onlinequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel ergens een foto van mn decollete, maar die zet ik echt niet online!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef Qwea het volgende:
*met ontzettend veel tegenzin ontbijt naar binnen werkt.
Now we're talking! Very gangsta!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vooruit dan...
[ afbeelding ]
ja, heb ik die gemist?quote:
Ik zal m'n PMbox anders wel even inmasseren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
![]()
ik heb wel ergens een foto van mn decollete, maar die zet ik echt niet online!
ooh kom op, die kun je niet gemist hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, heb ik die gemist?![]()
ik zal eens zoeken...
Ja dát zou ik dan weer wanhopig vinden overkomen, als ik dat zou doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
Ja, hallo, blader maar 3 topiocs terug, daar staan mijn tieten
verdrongen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh kom op, die kun je niet gemist hebben
ja, drie geloof ik. Vraag greys even, die heeft vast wel een lijstjequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dát zou ik dan weer wanhopig vinden overkomen, als ik dat zou doen.
Drie zeg je?
theequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verdrongen dan?![]()
thee misschien?
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
ja, drie geloof ik. Vraag greys even, die heeft vast wel een lijstje
Wie A zegt enzulksquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb wel een halfnaaktfoto van mezelf, die was wel stoer.
Geinspireerd op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan wel een broek aan, zonder ging me iets te ver.
Heb jij beesten dan wel plantenzooi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?
Ik heb overigens het idee dat dit SC nauwelijks nog iets met Flora & Fauna te maken heeft, of wel? Er wordt niet eens gevráágd of ik beesten danwel plantenzooi heb!
Het is bij de beesten af! Dat is het!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?
Ik heb overigens het idee dat dit SC nauwelijks nog iets met Flora & Fauna te maken heeft, of wel? Er wordt niet eens gevráágd of ik beesten danwel plantenzooi heb!
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb wel een halfnaaktfoto van mezelf, die was wel stoer.
Geinspireerd op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan wel een broek aan, zonder ging me iets te ver.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo, blader maar 3 topiocs heel veel terug, daar staan mijn tieten
Ik heb 2 katten, Tom en Cartman. Britten zijn het. Vader en zoon ook nog, respectievelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Enfermera het volgende:
Heb jij beesten dan wel plantenzooi?
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Doorlopen? Ik probeer nou net mensen te laten blijven staan!
Not helping!![]()
(Mogguh Elies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, Tom en Cartman. Britten zijn het. Vader en zoon ook nog, respectievelijk.
Daarnaast heb ik één plant, die nog slechts leeft bij de gratie van mijn koffie-gedrag: hij staat zegmaar onder de koffiezetter, en het water dat ik niet voor koffie gebruik krijgt hij. Zou ik nooit koffie zetten, dan kreeg hij niks. Dit om mijn mate van groenevingerigheid te illustreren.
Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Garisson, hoe bevalt je nieuwe tv?
Misschien kan jij Cat22 (die komt nog, die heb je nog niet 'ontmoet' hier vanmorgen) nog wat tips geven, want ze weet nog steeds niet welke ze moet kopen geloof ik (of wel, inmiddels?). Ondanks de hulp van een van de hanen van hier die met haar is gaan shoppenMet wie ga jij binnenkort shoppen?
Hey Elies, vergeet je de ons beloofde jaren 80 foto's niet?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef tombolafan het volgende:
De foto van Qwea staat 7 topics terug... ik kan m hier posten:SRSLY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook gemist dan![]()
ja hoor, je walst hier binnen en verwacht meteen dat we alles op tafel gooien voor je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Enfermera het volgende:
Omg echtLOL! Hm, een plant die van koffie houdt
![]()
![]()
Haha
Per PM is ook goedquote:
Hij heeft het over het water van OVER is van koffie zetten, niet de koffie zelfquote:Nice!Oh leuk joh
Omg echtLOL! Hm, een plant die van koffie houdt
![]()
![]()
Haha
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.
Het wáter voor de koffie alleen.
Eens op internet, altijd op internet. Wat denk jij nou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef tombolafan het volgende:
ja hoor, je walst hier binnen en verwacht meteen dat we alles op tafel gooien voor je?
tja, als je even 1 dag niet komt...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SRSLY?
Die heb ik ook gemist dan
Ohhh zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.
Het wáter voor de koffie alleen.
Achgos. Slachtoffer? Wat zielig nou voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!
Hij staat iig vaak wel garant voor uiteenlopende reacties.quote:
je hebt er toch al een paar te zien gekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!
Echt ik heb tranen in mijn ogen wat prachtigquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan..nee hoor, graag natuurlijk: KIJK!
dat vroeg ik me ook al af...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Waar heeft onze brave Greys jou eigenlijk vandaan getrokken?
Klopt. Ik hou er ook over op. Voor je het weet heerst hier het beeld van een tietengeile wanhopige Garisson met de broek op de knieën, terwijl ik uiteraard slechts wat aan het fokken was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
je hebt er toch al een paar te zien gekregen?
Ja hoi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.
Met wie ik binnenkort ga shoppen? Ik hou niet zo van shoppen, maar anders zou het misschien wel met jou zijn.
eh tja, dat is nu wel het beeld wat ik van je heb ja...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou er ook over op. Voor je het weet heerst hier het beeld van een tietengeile wanhopige Garisson met de broek op de knieën, terwijl ik uiteraard slechts wat aan het fokken was.
Ik vond hem ook zo mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt ik heb tranen in mijn ogen wat prachtig
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.
Belachelijk groot? Zit je dan niet van links naar rechts je hoofd te bewegen om de ondertitels te lezen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.
Met wie ik binnenkort ga shoppen? Ik hou niet zo van shoppen, maar anders zou het misschien wel met jou zijn.
Ik kom niet alleen in F&Fquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja, je was mijn FOK! eega in R&P. Zo ging dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef tombolafan het volgende:
De foto van Qwea staat 7 topics terug... ik kan m hier posten:ooh het zal me aan mn kont jeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Aangenaam. Qua merk tv en laptop ben ik Samsung en HP. Dat definieert mijn persoon eigenlijk best aardig, kom ik nu achter!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoi.
Cat22, 3 katten, tv- en laptoploos.![]()
En wie ben jij? Qua merk tv en laptop dan.![]()
Woon je in de buurt en ga je mee shoppen?
Is Garrisson jouw Jquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je was mijn FOK! eega in R&P. Zo ging dat!
Dan hebbu pechquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe es nieuwe. Die is al oud, daar ben ik al op uitgefapt
Disturbing information this is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo hard kan het gaan. Ik ben pas net hier, ben gewoon mezelf, mindin' my bee's wax, en daar ga ik alweer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef tombolafan het volgende:
eh tja, dat is nu wel het beeld wat ik van je heb ja...
Samsung, daar zou ik wellicht wat mee kunnen maar mijn gedachten gaan toch richting Philips op dit moment.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aangenaam. Qua merk tv en laptop ben ik Samsung en HP. Dat definieert mijn persoon eigenlijk best aardig, kom ik nu achter!
Ik woon in Arnhem, maar kan verplaatsen. Het lijkt wel een contactadvertentie. En ik wil eerst weten hoe jij bent als je shopt.
Zie je pm, stinksnol.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAA kuthoerrrrrrrr, of je post had dan????????
Oja, ik was je eega. Dat had ik kennelijk toch geblockt dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Dat kan toch echt gewoon niet????????quote:
Ik zweer hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan toch echt gewoon niet????????
Ik gok dat je niet het goeie adres hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan toch echt gewoon niet????????
ok, dan zet ik m hier:quote:
quote:
Ik moest met baloe naar buitenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
Hoi Garisson72, ik ben Maes ik loop achter de feiten aan![]()
Ik heb net 65 cadeautjes gekocht voor het sinterklaasfeest van de personeelsvereniging op mijn werk. Toen nog naar de Aldi voor strooigoed, het was een leuk uitje
Nou, daar ben ik lekker mee danquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja, ik was je eega. Dat had ik kennelijk toch geblockt dan.
hahaha, als de hond van mn tante bij ons logeerde en t regende bleef ze in de schuur staan van:quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest met baloe naar buitenin de stinkende stromende kutregen.
Maar ik had een pluBloe is nat
O en het personeel in de Bart Smit in de Oosterhof in Rotterdam is niet aardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
Ik heb net 65 cadeautjes gekocht voor het sinterklaasfeest van de personeelsvereniging op mijn werk. Toen nog naar de Aldi voor strooigoed, het was een leuk uitje
WHOthefeck is JJH!quote:
Ik heb dat adres een keer van MM gekregen en een keer van Qwea zelf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet het goeie adres hebt
Dat heeft hier een dubbele, nee DRIEdubbele betekenis.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Enfermera het volgende:
Kijk, dat bedoel ik. Als je hier ooit je tieten neerzet komt dat elk topic, nee, elke pagina terug.![]()
Mijn hond ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, als de hond van mn tante bij ons logeerde en t regende bleef ze in de schuur staan van:ik ga echt die regen niet in hoor, veel plezier in je eentje!
Echt wel. Oh-oh Pmde het net nog. Adres klopt 100%quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet het goeie adres hebt
Wordt het ook een full HD plasma apparaat van meer dan een meter diagonaal? Mijn laptop kreeg ik van de baas, maar Asus is volgens mij prima. ZIe, je hebt mij helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Samsung, daar zou ik wellicht wat mee kunnen maar mijn gedachten gaan toch richting Philips op dit moment.
En qua laptop een Asus.
Hoezo, kán praten? Heeft het hem getraumatiseerd of heeft hij tot nu toe door een rietje moeten eten?quote:Als je wil weten hoe ik ben als je met me shopt moet je MrS. maar eens vragen.
Als hij er al over kan praten.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft hier een dubbele, nee DRIEdubbele betekenis.
Een JJH is:
- JJH de user alhier
- JJH-de-FOK!-eega-van-Cat22
- 'Een JJHtje' is als je vier posts achter elkaar neerknalt hier zonder dat er iemand tussenkomt
ja, zij ook ja... en ik was (ok, ok, met paraplu en laarzen) helemaal blij om in de regen te wandelen (was zomer...)quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn hond ookmaar dat is een meisjeshondje die worden liever niet vies
hahah, dat wist ik ook niet!quote:
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn hond ookmaar dat is een meisjeshondje die worden liever niet vies
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?
Das echt zo een smeerkees
Ik heb niet zoveel eisen. FullHD lcd van 81 centimeter is voor mij prima.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wordt het ook een full HD plasma apparaat van meer dan een meter diagonaal?
quote:Mijn laptop kreeg ik van de baas, maar Asus is volgens mij prima. ZIe, je hebt mij helemaal niet nodig.
Doe die eerste maar.quote:[..]
Hoezo, kán praten? Heeft het hem getraumatiseerd of heeft hij tot nu toe door een rietje moeten eten?
I second thatquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
ik snap echt NIET dat de post van oh-oh niet aankomt
ik zie een verband...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat ff uitleggen aan Kees dan?
Das echt zo een smeerkees
Een JJHtje is moeilijk hoor!quote:
Hoi Maes. Spreek je dat uit als Maas of Mees? Of Mais? En laat ze eerst maar eens bewijzen dat het uberhaupt feiten zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:37 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh is gewoon de nieuwe ymme!
quote:
Ik zal ff een FA PM'en of ze een ban mag tot de post er wél is...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!
" ja nee ik heb het echt op de bus gedaan"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |