quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef Qwea het volgende:
*met ontzettend veel tegenzin ontbijt naar binnen werkt.
Now we're talking! Very gangsta!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vooruit dan...
[ afbeelding ]
ja, heb ik die gemist?quote:
Ik zal m'n PMbox anders wel even inmasseren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
![]()
ik heb wel ergens een foto van mn decollete, maar die zet ik echt niet online!
ooh kom op, die kun je niet gemist hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, heb ik die gemist?![]()
ik zal eens zoeken...
Ja dát zou ik dan weer wanhopig vinden overkomen, als ik dat zou doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
Ja, hallo, blader maar 3 topiocs terug, daar staan mijn tieten
verdrongen dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh kom op, die kun je niet gemist hebben
ja, drie geloof ik. Vraag greys even, die heeft vast wel een lijstjequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dát zou ik dan weer wanhopig vinden overkomen, als ik dat zou doen.
Drie zeg je?
theequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verdrongen dan?![]()
thee misschien?
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
ja, drie geloof ik. Vraag greys even, die heeft vast wel een lijstje
Wie A zegt enzulksquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb wel een halfnaaktfoto van mezelf, die was wel stoer.
Geinspireerd op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan wel een broek aan, zonder ging me iets te ver.
Heb jij beesten dan wel plantenzooi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?
Ik heb overigens het idee dat dit SC nauwelijks nog iets met Flora & Fauna te maken heeft, of wel? Er wordt niet eens gevráágd of ik beesten danwel plantenzooi heb!
Het is bij de beesten af! Dat is het!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Greys is van de lijstjes? Doe eens een lijstje, Greys?
Ik heb overigens het idee dat dit SC nauwelijks nog iets met Flora & Fauna te maken heeft, of wel? Er wordt niet eens gevráágd of ik beesten danwel plantenzooi heb!
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:10 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb wel een halfnaaktfoto van mezelf, die was wel stoer.
Geinspireerd op deze foto:
[ afbeelding ]
Maar ik heb dan wel een broek aan, zonder ging me iets te ver.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo, blader maar 3 topiocs heel veel terug, daar staan mijn tieten
Ik heb 2 katten, Tom en Cartman. Britten zijn het. Vader en zoon ook nog, respectievelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef Enfermera het volgende:
Heb jij beesten dan wel plantenzooi?
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Greys het volgende:
Doorlopen? Ik probeer nou net mensen te laten blijven staan!
Not helping!![]()
(Mogguh Elies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, Tom en Cartman. Britten zijn het. Vader en zoon ook nog, respectievelijk.
Daarnaast heb ik één plant, die nog slechts leeft bij de gratie van mijn koffie-gedrag: hij staat zegmaar onder de koffiezetter, en het water dat ik niet voor koffie gebruik krijgt hij. Zou ik nooit koffie zetten, dan kreeg hij niks. Dit om mijn mate van groenevingerigheid te illustreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |