Daar kwam ik dus mooi op mn 15de achterquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 25ste na een nare ervaring ook selectiever mee geworden hoor. Het heeft totaal geen zin om aan te modderen in een relatie die geen toekomst heeft. Die tijd kan je steken in iemand waar je wel helemaal voor wilt gaan.
Ruim op tijd in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus mooi op mn 15de achter
Wakker. En depri want het fucking regentquote:
Zekerquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ruim op tijd in ieder gevalBeter dan daar pas op je 35ste achter komen toch?
ik ook... maar mn vleesetende plantjes niet... dus ik twijfel een beetje...quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same
Ik deed mn ogen open :
"Wtf? Tis nog donker? Huh?!"
*op klok kijkt. 10:20*
"Wtf?"
*gordijnen opengooit*
" Godverdomme"
ik haat regen
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZekerIk weet iig dat ik zulke fouten nooooooohooooooit meer ga maken. En inmiddels al bijna 5 jaar in een relatie die wel werkt.
Nou ja, overdag dan... want 's nachts hebben we ruzie![]()
hij snurkte godverdomme alweer
En baloe ook![]()
![]()
Kapperquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef Morretje het volgende:
Ik haaaaat regen ook heeel erg.. dan begin ik op moppersmurf te lijken.Verder ben ik wel
eigenlijk, voel me goed en fit voor het eerst sinds tijden.
Oh, en ik ga vanmiddag naar de kapper, maar ik weet niet wat ik wil, wel dat ik iets anders wil. M'n haar groeit snel nu, en wordt zwaar en al het model is er uit na een paar weken..
Hij wel, ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?
Het werkt vast omdat hij werken is en ze 'm dan niet zietquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Overdag? Werken jullie allebei niet dan?
Omdat je zo aandringt dan..quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morrie heeft een pracht van een echoDoe eens showen Mor!
Snurken is echt heul stom!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan..nee hoor, graag natuurlijk: KIJK!
Hij doet het ook op zn zijquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Snurken is echt heul stom!![]()
Verdorie, ga dan es niet op je rug liggen!
Boodschappenlijstjes maken wij tegenwoordig met z'n 2en, want ik vergeet ook van alles nu..quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt een kneus in boodschappenlijstjes makenik schrijf op wat ik denk nodig te hebben, en dan kom ik thuis en blijk ik de helft niet opgeschreven te hebben
Owwwwquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wel, ik nietIk bedoelde alstie thuis is, slimmerd
Dan slaapt ie niet, en snurkt ie ook niet
Ik ga zo van die neusvleugel dingen kopen
Ik hoop dat het morgen regent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:44 schreef Enfermera het volgende:
Haten jullie regen? Ja, ik opzich ook wel, maar ik zit toch de hele dag binnen vandaag dus het kan me echt niet boeien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |