Voor jouw beeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal die ene blote piem0l?
Heb ik nog wat belangrijks gemist in die 5 topics van gister?
quote:
In een hele andere dimensie volgens mijquote:
Grapjasquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, geloof t of niet, ik ga es ff iets doen hier
Nou niks matje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou we hebben MrS wel weer genoeg doorgezaagd, niet? We zijn ook maf ook dat we elkaar op het matje roepen voor onze keuzes
Ja maar hij is toch niet verplicht dat hier neer te plempen? Ik ben zelf ook terughoudend in privé informatie hier dus ik begrijp 'm wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Het is toch logisch dat je je afvraagt waarom die omslag als het gister jubeljubel en 'ze is best wel erg leuk' is, en nu ineens 'nadat hij er over heeft nagedacht'(moet je sowieso niet teveel doen na zo'n eerste date) het toch maar niet doorzet
Dagcijfers # 191quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggguhh. Ik slaap nog half.
![]()
Wel lekker geslapen trouwens.
Waar kan je dat zien btw, wat de top 100 van posters is op een dag, zoals op pagina 1 van dit topic?![]()
Ik snap je vraag, maar tis zoals het isquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Het is toch logisch dat je je afvraagt waarom die omslag als het gister jubeljubel en 'ze is best wel erg leuk' is, en nu ineens 'nadat hij er over heeft nagedacht'(moet je sowieso niet teveel doen na zo'n eerste date) het toch maar niet doorzet
Ik ben aan het on movenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap je vraag, maar tis zoals het is![]()
Let's move on
Dankuuuuquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier een tranendal. Het regent dat het zeikt en ik moet nog heel veel doen . Ik was om 7 uur al wakker (en om 4 uur en om 6 uur) maar ben weer gaan slapen en werd net ongesteld wakker
Gister een heel leuk kort rokje gekocht. Past het niet. Blijkbaar ben ik van maat 36 naar 38 gegaan in den heupjes (boven pas 36 nog steeds ruim)
Maar we gaan straks naar dat familieweekend en ik moet nog vanalles pakken.
Vrijdag de 1de moet een goeie dag zijn. Mijn tederbeminde is nu op sollicitatiegesprek voor het soort werk waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
Die gaat hij natuurlijk binnenhalen![]()
![]()
misschien was gister de alcohol nog te veel aanwezig in zijn bloed ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad, dat je er na een nachtje slapen ineens heel nuchter over nadenkt en je moet toegeven dat 'het' er niet in zit. En *oma vertelt* op jouw leeftijd maakt het dan misschien niet uit om er nog wat weken of maanden mee door te kloten terwijl je al weet dat het 'm niet gaat worden, maar 'later' word je daar toch iets selectiever meequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks matje.
on moven? on aan het moven?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook zo vaak gehad, dat je er na een nachtje slapen ineens heel nuchter over nadenkt en je moet toegeven dat 'het' er niet in zit. En *oma vertelt* op jouw leeftijd maakt het dan misschien niet uit om er nog wat weken of maanden mee door te kloten terwijl je al weet dat het 'm niet gaat worden, maar 'later' word je daar toch iets selectiever mee
Vanwaar die 'quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben daar op mijn 25ste na een nare ervaring ook selectiever mee geworden hoor. Het heeft totaal geen zin om aan te modderen in een relatie die geen toekomst heeft. Die tijd kan je steken in iemand waar je wel helemaal voor wilt gaan.
Samequote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Tis hier een tranendal. Het regent dat het zeikt en ik moet nog heel veel doen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |