Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Garisson, hoe bevalt je nieuwe tv?
Misschien kan jij Cat22 (die komt nog, die heb je nog niet 'ontmoet' hier vanmorgen) nog wat tips geven, want ze weet nog steeds niet welke ze moet kopen geloof ik (of wel, inmiddels?). Ondanks de hulp van een van de hanen van hier die met haar is gaan shoppenMet wie ga jij binnenkort shoppen?
Hey Elies, vergeet je de ons beloofde jaren 80 foto's niet?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef tombolafan het volgende:
De foto van Qwea staat 7 topics terug... ik kan m hier posten:SRSLY?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ook gemist dan![]()
ja hoor, je walst hier binnen en verwacht meteen dat we alles op tafel gooien voor je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Enfermera het volgende:
Omg echtLOL! Hm, een plant die van koffie houdt
![]()
![]()
Haha
Per PM is ook goedquote:
Hij heeft het over het water van OVER is van koffie zetten, niet de koffie zelfquote:Nice!Oh leuk joh
Omg echtLOL! Hm, een plant die van koffie houdt
![]()
![]()
Haha
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.
Het wáter voor de koffie alleen.
Eens op internet, altijd op internet. Wat denk jij nou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weer zo'n belofte van een mooie foto die ergens zou moeten bestaan, maar het zien ervan komt er dan weer niet van. Cock-teasing women.
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef tombolafan het volgende:
ja hoor, je walst hier binnen en verwacht meteen dat we alles op tafel gooien voor je?
tja, als je even 1 dag niet komt...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SRSLY?
Die heb ik ook gemist dan
Ohhh zoquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Neehee, ik gooi geen koffie bij de plant, dat snap zelfs ik nog wel dattie daar niet heul veul beter van wordt.
Het wáter voor de koffie alleen.
Achgos. Slachtoffer? Wat zielig nou voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!
Hij staat iig vaak wel garant voor uiteenlopende reacties.quote:
je hebt er toch al een paar te zien gekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wals niet binnen, ik ben gelokt! Gesommeerd! Ontboden! Met de belófte van tieten!
Echt ik heb tranen in mijn ogen wat prachtigquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt dan..nee hoor, graag natuurlijk: KIJK!
dat vroeg ik me ook al af...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Waar heeft onze brave Greys jou eigenlijk vandaan getrokken?
Klopt. Ik hou er ook over op. Voor je het weet heerst hier het beeld van een tietengeile wanhopige Garisson met de broek op de knieën, terwijl ik uiteraard slechts wat aan het fokken was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
je hebt er toch al een paar te zien gekregen?
Ja hoi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.
Met wie ik binnenkort ga shoppen? Ik hou niet zo van shoppen, maar anders zou het misschien wel met jou zijn.
eh tja, dat is nu wel het beeld wat ik van je heb ja...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou er ook over op. Voor je het weet heerst hier het beeld van een tietengeile wanhopige Garisson met de broek op de knieën, terwijl ik uiteraard slechts wat aan het fokken was.
Ik vond hem ook zo mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt ik heb tranen in mijn ogen wat prachtig
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe ging dat ook weer. Greys help eens? Het begon met een fobo-bericht geloof ik. Toen PM. Zoiets.
Belachelijk groot? Zit je dan niet van links naar rechts je hoofd te bewegen om de ondertitels te lezen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja die bevalt als een bezetene! Beste aankoop sinds tijden. En hij is dan wel belachelijk groot, maar daar wen je ook aan.
Met wie ik binnenkort ga shoppen? Ik hou niet zo van shoppen, maar anders zou het misschien wel met jou zijn.
Ik kom niet alleen in F&Fquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |