Over iets anders gaan beginnen omdat je geen punt kunt makenquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Laten we er maar over ophouden, Otis is aan het puberen omdat Ajax heeft verloren.
Ik heb het helemaal niet over die wedstrijd hoor, waarom begin je daar nu ineens over?quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
Nee, je doet echt kinderachtig omdat voor de gelegenheid iemand anders jou eens een verloren wedstrijd inwrijft.
Omdat je daardoor een hetze tegen me hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over die wedstrijd hoor, waarom begin je daar nu ineens over?
Welnee joh. Hoe kom je daar bij? Omdat ik het niet met je eens bent over de vraag of een meisje al dan niet mooi is? Het spijt me als ik je het gevoel heb gegeven dat ik het op jou persoonlijk gemunt hadquote:Op zondag 8 november 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je daardoor een hetze tegen me hebt.
Ik had ook niet verwacht dat je zou bekennenquote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welnee joh. Hoe kom je daar bij? Omdat ik het niet met je eens bent over de vraag of een meisje al dan niet mooi is? Het spijt me als ik je het gevoel heb gegeven dat ik het op jou persoonlijk gemunt had.
Wil je soms zeggen dat dit geen kwaliteit is?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
En ik mag niks zeggen over de kwaliteit op Fok!.
Van de bovenste plank, ja.quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat dit geen kwaliteit is?
Omdat die niet te vinden is op het moment.quote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo gaat het nu opeens weer over kwaliteit?
Ik gaf eventjes antwoord op een vraag die Allure_ stelde. Wat vind jij van deze zaak?quote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
Hoezo gaat het nu opeens weer over kwaliteit?
Vindt jij.quote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik gaf eventjes antwoord op een vraag die Allure_ stelde. Wat vindt jij van deze zaak?
Op het moment?quote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat die niet te vinden is op het moment.
NEE!quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Broekpaling het volgende:
1 moment alstublieft.
Een wat ?quote:
Euh? Er zit een oor aan een mok en dat is het zo ongeveer.quote:Op zondag 8 november 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist overigens niet dat een mok links en rechtshandig kon zijn.
Ja doei.quote:
Ja, bij kruidvat (quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh? Er zit een oor aan een mok en dat is het zo ongeveer.
En je hebt niet eens om het verschil gevraagd?quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij kruidvat (x 4) kan je links -en rechtshandige mokken bestellen
Jaquote:
Webshop..quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je hebt niet eens om het verschil gevraagd?
Oh.quote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Webshop..
wie gaat er nou naar buiten.
Omg man!!!1 Das gewoon mijn geboortedag!quote:De uitzending van zondag 8 november zal volledig in het teken staan van de moord op Anouschka Weezenbeek. De 15-jarige Anouschka uit het Brabantse Budel verdween op 22 januari 1990 nadat ze op de fiets een brief ging posten. Drie weken later werd haar lichaam door een schipper gevonden in de Zuid Willemsvaart, een paar honderd meter van de plek waar ze verdween.
Hihi, oud wijf.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg man!!!1 Das gewoon mijn geboortedag!
Ja, idd.quote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar zijn de kwaliteitsusers heen?
OMGOMGquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
watquote:
Mijn OTIS HEEFT ME NODIG radar ging af :$quote:
je rader heeft je niet bedrogenquote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn OTIS HEEFT ME NODIG radar ging af :$
Na deze post dacht ik:quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent blond en hebt een flinke bos hout voor de deur, genoeg reden voor fans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Die wordt ook niet gepost. Reden te meer om jou geen foto te sturen.quote:
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gevonden, knakker![]()
!
[ afbeelding ]
Woon je in Kampen, jongen?
Yeah rightquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Die posts waren allebei van Skylark hoorquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Jawel, ik krijg hem toch php?quote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die posts waren allebei van Skylark hoor
En volgens mij krijgt niemand hem meer
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.quote:
Reïncarnatiequote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ok geen foto vandaag. Wegens bashen.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:
[..]
Je bedoelt hopelijk mn moeder?quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
Ik stel me wel kandidaatquote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
Spannend.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
WAJOOOO. IS MAARTJE VIER JAAR TE LAAT GEBOREN? MIETERSE SHIT MAN.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuks een duif gekopt met de auto gister.
ZIE OPMERKING CHAI!quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het maar niet de ziekte van kaal erft.
JA RAAR HE.quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WAJOOOO. IS MAARTJE VIER JAAR TE LAAT GEBOREN? MIETERSE SHIT MAN.
Tenzij bashen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Gaat phpmystyle z'n foto binnen nu en een halfjaar posten?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zij wel.quote:Op zondag 8 november 2009 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA RAAR HE.
ZE HAD DAN OOK VET VEEL HAAR!
De zus van Maartje zag me naakt vandaag.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Gaat phpmystyle z'n foto binnen nu en een halfjaar posten?Ja. Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De oude poll:quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Gaat phpmystyle z'n foto binnen nu en een halfjaar posten?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De zus van Maartje zag me naakt vandaag.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De zus van Maartje zag me naakt vandaag.
Ja.quote:
Eerst liep ik gewoon de badkamer uit en toen zei Maartje "JA M'N BROERTJES EN ZUS!". Toen ging ik snel terug. Even later stond ik in de slaapkamer en zag ik opeens het oog van dr zus door de deur naar mij gluren.quote:
DAT IK NIET ZO HEUL KAAL BEN!quote:
En jij schreeuwt HOI en geeft een knuffel?quote:Op zondag 8 november 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eerst liep ik gewoon de badkamer uit en toen zei Maartje "JA M'N BROERTJES EN ZUS!". Toen ging ik snel terug. Even later stond ik in de slaapkamer en zag ik opeens het oog van dr zus door de deur naar mij gluren.
Dat mocht niet van Maartje.quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij schreeuwt HOI en geeft een knuffel?
Hoe teh fuck herkenden jullie elkaar?quote:Op zondag 8 november 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT IK NIET ZO HEUL KAAL BEN!
Ze zaten gewoon de rij voor ons in de bios.
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, even voor alle duidelijkheid. Skylark zijn foto klopt niet. Note: luister er ook niet na.
Wie toch een foto meent te moeten hebben en er niets mee gaat doen, gewoon voor de lol dus. Kan een pm naar mij sturen met een eigen foto en motivatie waarom hij die wil hebben. Dan stuur ik er een terug.
Ave![]()
Skylark hoeft niet te pm'en.
Lijkt wel of je een SBS6 programma beschrijft.quote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Zo ging het niet!
Jij liep zo de badkamer uit en toen moest ik ineens heel hard lachen omdat ik dacht dat mn broertje der ergens rondliep!
Toen ging jij zo kijken en naar mn kamer maar dan zonder de deur dicht te doen, toen kwam mn zus en moest ik weer lachen want ik was bang dat je uit mn kamer zou springen half naakt..
Toen wist ik nog niet dat mn zus zo stiekem mn kamer had ingekeken en mn schatje had gezien
Chai vroeg aan mijquote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe teh fuck herkenden jullie elkaar?
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?quote:Op zondag 8 november 2009 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Zo ging het niet!
Jij liep zo de badkamer uit en toen moest ik ineens heel hard lachen omdat ik dacht dat mn broertje der ergens rondliep!
Toen ging jij zo kijken en naar mn kamer maar dan zonder de deur dicht te doen, toen kwam mn zus en moest ik weer lachen want ik was bang dat je uit mn kamer zou springen half naakt..
Toen wist ik nog niet dat mn zus zo stiekem mn kamer had ingekeken en mn schatje had gezien
Haha, wat zei je? IK ZIT HIEHOOR!quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Chai vroeg aan mij
Heeft die gast genoeg inham voor ZH?:
Dus ik keek
en toen zag ik maartje en martijn die elkaar oraal aant uitwonen waren :}
Je moet weten dat ik de eerste keer de deur erg snel opendeed, haar ouders waren immers niet thuis. Aan de rest van de familie dacht ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je een SBS6 programma beschrijft.
Minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?
Niet om m'n kleine piemol toch?
Ja omdat ik zo aan het lachen wasquote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Chai vroeg aan mij
Heeft die gast genoeg inham voor ZH?:
Dus ik keek
en toen zag ik maartje en martijn die elkaar oraal aant uitwonen waren :}
[..]
Ja maar je zus lachte toch ook? Waarom?
Niet om m'n kleine piemol toch?
Zullen we het niet over de piemel van Zotheid hebben? Danku.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo aan het lachen was
Of ik weet niet..
En nee want je hebt geen kleine piemel
Dat hoorde ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, wat zei je? IK ZIT HIEHOOR!
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.quote:
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.
Sorry hoor, maar dit topic is té incrowd zodat de rest niet mee kan praten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zit jij te zeiken de laatste tijd zeg
Als jullie dan voortaan je voetbal geouweneel in VBL doen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.
Kop dicht, kutuser.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga huilen met je skylark, otis2 en wie dan ook topic een tijdje terug.
Alsof we zo vaak over voetbal praten hierquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als jullie dan voortaan je voetbal geouweneel in VBL doen.
Ach man, het is echt niet zo veel erger dan de gemiddelde conversaties tussen jou en allure. Of van die gesprekken die je hier hebt met bijv otis waarna je zegt "stuur me de pics eens op msn"quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof we zo vaak over voetbal praten hier.
O ja?quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit topic is té incrowd zodat de rest niet mee kan praten.
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjequote:
Dat gebeurt ook niet vaak, dat we het over FM hebben. En als het al zo is is het maar een kwartier ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjemaar ik heb het ook vaak genoeg over onderwerpen die andere
vinden
Dat krijg je nou eenmaal als er verschillende mensen in een SC posten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjemaar ik heb het ook vaak genoeg over onderwerpen die andere
vinden
Idd, van die mensen die het alleen maar over hun dagelijks leven kunnen hebben, terwijl ze weten dat er maar 3 mensen ofzo kunnen meepratenquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als er verschillende mensen in een SC posten.
Jammer dat van sommige mensen de ego een beetje door het dak heen knalt.
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd, van die mensen die het alleen maar over hun dagelijks leven kunnen hebben, terwijl ze weten dat er maar 3 mensen ofzo kunnen meepraten. Egoïsten.
Nee, dat valt best mee.quote:
Okequote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo aan het lachen was
Of ik weet niet..
En nee want je hebt geen kleine piemel
Meestal.quote:
IK HEB PICS!quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we het niet over de piemel van Zotheid hebben? Danku.
Ik wacht eerst reactie japsnars af.quote:
Wat hou je je weer niet aan je eigen gestelde afspraken? Kankerlijer. Zwakkeling.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wacht eerst reactie japsnars af.
DANK JE!quote:
FIjn dat je het meldt.quote:
Fallout 3quote:
Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.quote:
Usenet is gesloten?quote:
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.![]()
En dan is erotisch nog een vrij plastische benaming.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Erotisch getinte gesprekken tussen mij en Skylark. zijn nog altijd interessanter dan Zotheid die zijn kroost meeneemt naar de bioscoop.
Hij mag mijn vermoedens onjuist bewijzen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Laat maar, ik hoef hem al niet meer. Nu ben ik nog in volle overtuiging dat je lelijk bent.
Het is te merken.quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.quote:
Torrentsquote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.
Hoe werkt usenet, ik gebruik torrents.
Wanneer ga je terug naar Tilliequote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als torrents alleen je bent niet afhankelijk van seeders.quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werkenquote:
Usenet is makkelijker en completer imo. En geen gezeik met die trackers.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werken. En nog gaan ze like 50kb/s.
Een weekend in Brabant.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een weekend in Brabant.
Voor ik het weet zeg ik straks ook houdoe!
Nahh, je kakaccent raak je vast niet zo gauw kwijt toch.quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een weekend in Brabant.
Voor ik het weet zeg ik straks ook houdoe!
Dat is de heule andere kant he!quote:
Zo erg was dat toch niet?quote:Op zondag 8 november 2009 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nahh, je kakaccent raak je vast niet zo gauw kwijt toch.
Misschien zitten we wel tegenover elkaar in de trein.quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, ik ook.
Nouja, 1 station verder dan.
"Okay, dan moet ik eens misschien een goede guide gaan zoeken"quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Usenet is makkelijker en completer imo. En geen gezeik met die trackers.
Ze hebben er zelfs stroom!quote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Dat vage broaboant.
quote:
Ik geloof het niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Skylark en biels hebben ook nu.
quote:
Je kan de rambam krijgen, ik heb je gegeven wat je wilde.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik deed een "Ha!".
Hoi.quote:
Dit ben je echt? 100% eerlijk?quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan de rambam krijgen, ik heb je gegeven wat je wilde.
Ghihiquote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien zitten we wel tegenover elkaar in de trein.![]()
Ja, vandaag genomen met een sony, en nu ben ik het echt zatlquote:
Nee, tegen php.quote:
Stuur mij.quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, vandaag genomen met een sony, en nu ben ik het echt zatl
Ik heb vandaag foto gemaakt en dan nog zeiken.
Je hebt er 1 man.quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé php, je snapt natuurlijk wel dat ik dit niet zomaar kan laten gebeuren hè. Je zegt dat je een foto stuurt als ik een foto van mij stuur. Dan doe ik dat en dan wil je dat ik nog even geduld heb, en je wil weten waar die foto vandaan komt en of ik het wel echt ben.
Dus ik slinger paint aan.
Vind ik ook.quote:
Kijk in de data van de foto. (hoewel dat ook nog fout kan zijn)quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, vandaag genomen met een sony, en nu ben ik het echt zatl
Ik heb vandaag foto gemaakt en dan nog zeiken.
Ok 1 reden?quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, tegen php.Hij stuurt fake-foto's.
Eerst vertellen dat je niet lelijk bent en dan hiermee komen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef zarGon het volgende:
Wat is er zo onbetrouwbaar aan die foto?
Je hebt genoeg getrolled jongen, ik ga hier niet op in.quote:
Na een half uur. Dit gaat natuurlijk niet zomaar. Oh en btw, waarom moet ik jou wel geloven dat jij het bent terwijl je tegen mij zo wantrouwend bent?quote:
De exif data ziet er prima uit, niet bewerkt met photoshop of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Kijk in de data van de foto. (hoewel dat ook nog fout kan zijn)
En het cameratype komt overeen met de camera op de fotoquote:Date/Time Original : 2009:11:08 21:56:27
quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
WAAROM KRIJG IK NIKS?! Ik ben de enige vrouw hier, die uberhaupt een jongen kan beoordelen!
Prima, doe er een briefje bij.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nog 1 foto, dat is dan het ultieme bewijs. Anders kan ik het echt niet meer bewijzen, dan houdt het echt op,
Ik wil de foto zelfs signeren, of iets in de data zetten dat onomstotelijk bewijst dat ik het ben.
Is van m'n vaders werk, een oude. 2.0 of 3.0 pixelquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De exif data ziet er prima uit, niet bewerkt met photoshop of iets dergelijks.
Het enige aparte is dat de foto een half uur in de toekomst is gemaakt (hij staat dus denk ik nog op zomertijd):
[..]
En het cameratype komt overeen met de camera op de foto
Eerst foto van jouquote:
Jij geloofde mij nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst foto van jou![]()
Daarbij niemand gelooft me
Ik ben geen gevangene.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Chai het volgende:
Php, waarom heb je niet gewoon een foto gemaakt met een briefje met username er bij? Dan hoeft niemand er aan te twijfelen.. Als je toch een foto maakt is dat toch kleine moeite..
quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Otis2.0 het volgende:
php, zou je niet eens wat aan sport gaan doen?
Ik was serieus.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik dan wel weer om lachen
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
Php
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.![]()
Hmm, ik weet niet precies. Ik denk rond 10/11 uurquote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
Ok, dat was php's foto. Nieuw onderwerp.
Waar waren we?
Oja, Luur, morgenochtend, hoe laat ga je?
WOORDENTOVENAAR.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.
je hebt pm.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Chai het volgende:
Php, waarom vertrouw jij hun wel en mij niet?
10 uur.quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet precies. Ik denk rond 10/11 uur. Jij?
Je bent een typische vmbo-er. Hou je mond.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.
Ja idd, hij ziet er dik en autistisch uit, dat zou toch kunnen kloppen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is hij het niet dan volgens jou?
Is dit phpmystyle?quote:
Wat, dat je je niet aan je eigen afspraken houdt? Dat je niet gelooft dat ik dat ben op die foto? Valt het tegen dat ik niet net zo spuugkankerlelijk als jij ben?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
??>????
Niemand zegt dat Biels lelijk is want hij is ook niet lelijk. Maar het punt van TS is dat Biels altijd dikke verhalen heeft over meisjes hosselen atletisch zijn en super groot en gespierd. Het tegendeel is bewezen.
Maar dat is mijn mening
Oeh sexyquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10 uur.Ofja, trein van 10 over 2.
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanquote:
Haha ben ik lelijk>?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat, dat je je niet aan je eigen afspraken houdt? Dat je niet gelooft dat ik dat ben op die foto? Valt het tegen dat ik niet net zo spuugkankerlelijk als jij ben?
NOES!quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanMaar goed otis kan ban tegemoet zien wegens pm posten.
Oke. Ik vind het vooral jammer dat ik je geloofde en vertrouwde maar dat toch vergeefs bleek te zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanMaar goed otis kan ban tegemoet zien wegens pm posten.
Ja, Tilburg - Breda enz.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh sexy. Ik ga kijken of ik dat haal
. Want je hebt toch de trein naar Den haag, he?
Ja want via msn gaat het natuurlijk niet rond. Wie zegt dat dit een PM was?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Echt een casanova kan ik je niet noemen nee. Maar zeg eens, waarom geloofde je niet dat ik dat was op die foto? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.quote:
Die trein zit natuurlijk kenker volquote:
Iedereen wilde opeens foto, en logisch.quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt een casanova kan ik je niet noemen nee. Maar zeg eens, waarom geloofde je niet dat ik dat was op die foto? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik bash je niet hoor. Maar vertel nou eens, waarom geloofde je me niet? Beetje jammer vind ik dat.quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen wilde opeens foto, en logisch.
Jij probeert mij te bashen. Terwijl ik dit echt ben
Ja, waarschijnlijk niet eens een zitplaatsquote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die trein zit natuurlijk kenker vol. Nouja, als ik die haal gaan we meeten
. Ik herken je wel denk ik
.
Boeit dat nog. Het is interessanter om te weten waarom jij mijn foto post ware het niet dat ik je nadrukkelijk heb gevraagd dat niet te doen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bash je niet hoor. Maar vertel nou eens, waarom geloofde je me niet? Beetje jammer vind ik dat.
Mm.. ik vind Zotje met zijn kroost naar de bios toch beter dan dit.quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die trein zit natuurlijk kenker vol. Nouja, als ik die haal gaan we meeten
. Ik herken je wel denk ik
.
Nee, je doet maar gewoon je haar netjes voor mequote:Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk niet eens een zitplaats. Ok, dan doe ik een capuchon en pet op
.
Als jij nou even je vriendje gaat opvoedenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.. ik vind Zotje met zijn kroost naar de bios toch beter dan dit.
Je hebt me nergens gevraagd om hem niet in de SC te posten hoor? Ik PM'de jou een foto van me omdat jij zei dat je er dan één terug zou sturen. Maar nee, in plaats daarvan begon je te piepen dat je niet geloofde dat het echt een foto van mij wasquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeit dat nog. Het is interessanter om te weten waarom jij mijn foto post ware het niet dat ik je nadrukkelijk heb gevraagd dat niet te doen.
Ik heb hield me aan de afspraak zondag.
Ok, stel ik je meteen voor aan m'n vrienden. "Hoi jongens, dit meisje is... ehh.. Allure. Ik ken haar via een internetforum."quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je doet maar gewoon je haar netjes voor me. Anders ga ik gewoon door te trein schreeuwen
.
Whehequote:
Wil jij mijn foto's hier even weghalen? Ik ben het echt, kan je ook aan de data zien. Maargoed een aantal FOK!kers zijn erg hard leersquote:
Je wist het, en als je het niet wist dan hoor ik op de uni en jij op het vmbo en zelfs minder.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt me nergens gevraagd om hem niet in de SC te posten hoor? Ik PM'de jou een foto van me omdat jij zei dat je er dan één terug zou sturen. Maar nee, in plaats daarvan begon je te piepen dat je niet geloofde dat het echt een foto van mij was. En daarna reageer je niet meer op m'n PMs en ineens krijg ik op msn deze link toegestuurd. Tsja, dan kan je erop wachten natuurlijk he. Mafkees.
Mensen die hem serieus nemen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij nou even je vriendje gaat opvoeden.
Hmm, dan ga ik gewoon bij je zitten. Beginnen we een gesprek alsof we elkaar nog niet kennen. En dan vinden je vrienden jou een ware player.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok, stel ik je meteen voor aan m'n vrienden. "Hoi jongens, dit meisje is... ehh.. Allure. Ik ken haar via een internetforum."
Ik wist van niks. Ik had slechts begrepen dat jij een foto zou sturen als ik dat ook zou doen. Jammer dat het niet zo ging. Erg jammer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je wist het, en als je het niet wist dan hoor ik op de uni en jij op het vmbo en zelfs minder.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij nou even je vriendje gaat opvoeden.
PM de urls maar.quote:Op zondag 8 november 2009 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil jij mijn foto's hier even weghalen? Ik ben het echt, kan je ook aan de data zien. Maargoed een aantal FOK!kers zijn erg hard leers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |