Ik was serieus.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Daar kan ik dan wel weer om lachen
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
Php
Nu neem ik je helemaal niet meer serieus.![]()
Hmm, ik weet niet precies. Ik denk rond 10/11 uurquote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
Ok, dat was php's foto. Nieuw onderwerp.
Waar waren we?
Oja, Luur, morgenochtend, hoe laat ga je?
WOORDENTOVENAAR.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.
je hebt pm.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef Chai het volgende:
Php, waarom vertrouw jij hun wel en mij niet?
10 uur.quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet precies. Ik denk rond 10/11 uur. Jij?
Je bent een typische vmbo-er. Hou je mond.quote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
hecht ik net zoveel aandeel aan als fortis.
Ja idd, hij ziet er dik en autistisch uit, dat zou toch kunnen kloppen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is hij het niet dan volgens jou?
Is dit phpmystyle?quote:
Wat, dat je je niet aan je eigen afspraken houdt? Dat je niet gelooft dat ik dat ben op die foto? Valt het tegen dat ik niet net zo spuugkankerlelijk als jij ben?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
??>????
Niemand zegt dat Biels lelijk is want hij is ook niet lelijk. Maar het punt van TS is dat Biels altijd dikke verhalen heeft over meisjes hosselen atletisch zijn en super groot en gespierd. Het tegendeel is bewezen.
Maar dat is mijn mening
Oeh sexyquote:Op zondag 8 november 2009 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10 uur.Ofja, trein van 10 over 2.
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanquote:
Haha ben ik lelijk>?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat, dat je je niet aan je eigen afspraken houdt? Dat je niet gelooft dat ik dat ben op die foto? Valt het tegen dat ik niet net zo spuugkankerlelijk als jij ben?
NOES!quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanMaar goed otis kan ban tegemoet zien wegens pm posten.
Oke. Ik vind het vooral jammer dat ik je geloofde en vertrouwde maar dat toch vergeefs bleek te zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanMaar goed otis kan ban tegemoet zien wegens pm posten.
Ja, Tilburg - Breda enz.quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh sexy. Ik ga kijken of ik dat haal
. Want je hebt toch de trein naar Den haag, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |