Je hebt er 1 man.quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Hé php, je snapt natuurlijk wel dat ik dit niet zomaar kan laten gebeuren hè. Je zegt dat je een foto stuurt als ik een foto van mij stuur. Dan doe ik dat en dan wil je dat ik nog even geduld heb, en je wil weten waar die foto vandaan komt en of ik het wel echt ben.
Dus ik slinger paint aan.
Vind ik ook.quote:
Kijk in de data van de foto. (hoewel dat ook nog fout kan zijn)quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, vandaag genomen met een sony, en nu ben ik het echt zatl
Ik heb vandaag foto gemaakt en dan nog zeiken.
Ok 1 reden?quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, tegen php.Hij stuurt fake-foto's.
Eerst vertellen dat je niet lelijk bent en dan hiermee komen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef zarGon het volgende:
Wat is er zo onbetrouwbaar aan die foto?
Je hebt genoeg getrolled jongen, ik ga hier niet op in.quote:
Na een half uur. Dit gaat natuurlijk niet zomaar. Oh en btw, waarom moet ik jou wel geloven dat jij het bent terwijl je tegen mij zo wantrouwend bent?quote:
De exif data ziet er prima uit, niet bewerkt met photoshop of iets dergelijks.quote:Op zondag 8 november 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vind ik ook.
[..]
Kijk in de data van de foto. (hoewel dat ook nog fout kan zijn)
En het cameratype komt overeen met de camera op de fotoquote:Date/Time Original : 2009:11:08 21:56:27
quote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
WAAROM KRIJG IK NIKS?! Ik ben de enige vrouw hier, die uberhaupt een jongen kan beoordelen!
Prima, doe er een briefje bij.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb nog 1 foto, dat is dan het ultieme bewijs. Anders kan ik het echt niet meer bewijzen, dan houdt het echt op,
Ik wil de foto zelfs signeren, of iets in de data zetten dat onomstotelijk bewijst dat ik het ben.
Is van m'n vaders werk, een oude. 2.0 of 3.0 pixelquote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De exif data ziet er prima uit, niet bewerkt met photoshop of iets dergelijks.
Het enige aparte is dat de foto een half uur in de toekomst is gemaakt (hij staat dus denk ik nog op zomertijd):
[..]
En het cameratype komt overeen met de camera op de foto
Eerst foto van jouquote:
Jij geloofde mij nietquote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst foto van jou![]()
Daarbij niemand gelooft me
Ik ben geen gevangene.quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef Chai het volgende:
Php, waarom heb je niet gewoon een foto gemaakt met een briefje met username er bij? Dan hoeft niemand er aan te twijfelen.. Als je toch een foto maakt is dat toch kleine moeite..
quote:Op zondag 8 november 2009 21:40 schreef Otis2.0 het volgende:
php, zou je niet eens wat aan sport gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |