Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.quote:
Usenet is gesloten?quote:
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.![]()
En dan is erotisch nog een vrij plastische benaming.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Erotisch getinte gesprekken tussen mij en Skylark. zijn nog altijd interessanter dan Zotheid die zijn kroost meeneemt naar de bioscoop.
Hij mag mijn vermoedens onjuist bewijzen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Laat maar, ik hoef hem al niet meer. Nu ben ik nog in volle overtuiging dat je lelijk bent.
Het is te merken.quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.quote:
Torrentsquote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.
Hoe werkt usenet, ik gebruik torrents.
Wanneer ga je terug naar Tilliequote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als torrents alleen je bent niet afhankelijk van seeders.quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werkenquote:
Usenet is makkelijker en completer imo. En geen gezeik met die trackers.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werken. En nog gaan ze like 50kb/s.
Een weekend in Brabant.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een weekend in Brabant.
Voor ik het weet zeg ik straks ook houdoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |