Ach man, het is echt niet zo veel erger dan de gemiddelde conversaties tussen jou en allure. Of van die gesprekken die je hier hebt met bijv otis waarna je zegt "stuur me de pics eens op msn"quote:Op zondag 8 november 2009 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is geen SC meer, dit is een MSN-gesprek.
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof we zo vaak over voetbal praten hier.
O ja?quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit topic is té incrowd zodat de rest niet mee kan praten.
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjequote:
Dat gebeurt ook niet vaak, dat we het over FM hebben. En als het al zo is is het maar een kwartier ofzo.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjemaar ik heb het ook vaak genoeg over onderwerpen die andere
vinden
Dat krijg je nou eenmaal als er verschillende mensen in een SC posten.quote:Op zondag 8 november 2009 21:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voetbal vind ik prima. Football manager vind ik dan wel weer een beetjemaar ik heb het ook vaak genoeg over onderwerpen die andere
vinden
Idd, van die mensen die het alleen maar over hun dagelijks leven kunnen hebben, terwijl ze weten dat er maar 3 mensen ofzo kunnen meepratenquote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als er verschillende mensen in een SC posten.
Jammer dat van sommige mensen de ego een beetje door het dak heen knalt.
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd, van die mensen die het alleen maar over hun dagelijks leven kunnen hebben, terwijl ze weten dat er maar 3 mensen ofzo kunnen meepraten. Egoïsten.
Nee, dat valt best mee.quote:
Okequote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo aan het lachen was
Of ik weet niet..
En nee want je hebt geen kleine piemel
Meestal.quote:
IK HEB PICS!quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we het niet over de piemel van Zotheid hebben? Danku.
Ik wacht eerst reactie japsnars af.quote:
Wat hou je je weer niet aan je eigen gestelde afspraken? Kankerlijer. Zwakkeling.quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wacht eerst reactie japsnars af.
DANK JE!quote:
FIjn dat je het meldt.quote:
Fallout 3quote:
Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.quote:
Usenet is gesloten?quote:
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Soms heb ik er best spijt van dat ik sommige reacties vroegah in caps gaf.![]()
En dan is erotisch nog een vrij plastische benaming.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
Erotisch getinte gesprekken tussen mij en Skylark. zijn nog altijd interessanter dan Zotheid die zijn kroost meeneemt naar de bioscoop.
Hij mag mijn vermoedens onjuist bewijzen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Laat maar, ik hoef hem al niet meer. Nu ben ik nog in volle overtuiging dat je lelijk bent.
Het is te merken.quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem (non)verbale communicatie nogal snel over.
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.quote:
Torrentsquote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zit op m'n ma's laptop, m'n eigen is in Tilburg.
Hoe werkt usenet, ik gebruik torrents.
Wanneer ga je terug naar Tilliequote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als torrents alleen je bent niet afhankelijk van seeders.quote:Op zondag 8 november 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werkenquote:
Usenet is makkelijker en completer imo. En geen gezeik met die trackers.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds kort achter hoe die werken. En nog gaan ze like 50kb/s.
Een weekend in Brabant.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een weekend in Brabant.
Voor ik het weet zeg ik straks ook houdoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |