Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gevonden, knakker![]()
!
[ afbeelding ]
Woon je in Kampen, jongen?
Yeah rightquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Die posts waren allebei van Skylark hoorquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Jawel, ik krijg hem toch php?quote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die posts waren allebei van Skylark hoor
En volgens mij krijgt niemand hem meer
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.quote:
Reïncarnatiequote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg man!!!1 Das gewoon mijn geboortedag!
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ok geen foto vandaag. Wegens bashen.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:
[..]
Je bedoelt hopelijk mn moeder?quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
Ik stel me wel kandidaatquote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
Spannend.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
WAJOOOO. IS MAARTJE VIER JAAR TE LAAT GEBOREN? MIETERSE SHIT MAN.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |