Euh? Er zit een oor aan een mok en dat is het zo ongeveer.quote:Op zondag 8 november 2009 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist overigens niet dat een mok links en rechtshandig kon zijn.
Ja doei.quote:
Ja, bij kruidvat (quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh? Er zit een oor aan een mok en dat is het zo ongeveer.
En je hebt niet eens om het verschil gevraagd?quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij kruidvat (x 4) kan je links -en rechtshandige mokken bestellen
Jaquote:
Webshop..quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je hebt niet eens om het verschil gevraagd?
Oh.quote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Webshop..
wie gaat er nou naar buiten.
Omg man!!!1 Das gewoon mijn geboortedag!quote:De uitzending van zondag 8 november zal volledig in het teken staan van de moord op Anouschka Weezenbeek. De 15-jarige Anouschka uit het Brabantse Budel verdween op 22 januari 1990 nadat ze op de fiets een brief ging posten. Drie weken later werd haar lichaam door een schipper gevonden in de Zuid Willemsvaart, een paar honderd meter van de plek waar ze verdween.
Hihi, oud wijf.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg man!!!1 Das gewoon mijn geboortedag!
Ja, idd.quote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Waar zijn de kwaliteitsusers heen?
OMGOMGquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
watquote:
Mijn OTIS HEEFT ME NODIG radar ging af :$quote:
je rader heeft je niet bedrogenquote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn OTIS HEEFT ME NODIG radar ging af :$
Na deze post dacht ik:quote:Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent blond en hebt een flinke bos hout voor de deur, genoeg reden voor fans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Die wordt ook niet gepost. Reden te meer om jou geen foto te sturen.quote:
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gevonden, knakker![]()
!
[ afbeelding ]
Woon je in Kampen, jongen?
Yeah rightquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Die posts waren allebei van Skylark hoorquote:Op zondag 8 november 2009 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas. Ook geen foto voor jou, als ik dat wel was had ik daar niet om kunnen lachen.
Jawel, ik krijg hem toch php?quote:Op zondag 8 november 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die posts waren allebei van Skylark hoor
En volgens mij krijgt niemand hem meer
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.quote:
Reïncarnatiequote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:quote:Op zondag 8 november 2009 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het denken wat het beste is. Voor 24:00 heb ik een weloverwogen besluit.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ok geen foto vandaag. Wegens bashen.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben even naar de toekomst gereisd zojuist:
[..]
Je bedoelt hopelijk mn moeder?quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
Ik stel me wel kandidaatquote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
Spannend.quote:Op zondag 8 november 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag een aantal users wel een foto krijgen. Wie wat waar weet ik nog niet.
WAJOOOO. IS MAARTJE VIER JAAR TE LAAT GEBOREN? MIETERSE SHIT MAN.quote:Op zondag 8 november 2009 20:55 schreef Zotheid het volgende:
MAARTJE IS GEWOON OP DEZELFDE DAG UITGEREKEND ALS IK GEBOREN BEN. TEH TOEVAL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |