Ja want via msn gaat het natuurlijk niet rond. Wie zegt dat dit een PM was?quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ter vericicatie nog wel een foto, maar geen behoefte meer aanMaar goed otis kan ban tegemoet zien wegens pm posten.
Echt een casanova kan ik je niet noemen nee. Maar zeg eens, waarom geloofde je niet dat ik dat was op die foto? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.quote:
Die trein zit natuurlijk kenker volquote:
Iedereen wilde opeens foto, en logisch.quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt een casanova kan ik je niet noemen nee. Maar zeg eens, waarom geloofde je niet dat ik dat was op die foto? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik bash je niet hoor. Maar vertel nou eens, waarom geloofde je me niet? Beetje jammer vind ik dat.quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen wilde opeens foto, en logisch.
Jij probeert mij te bashen. Terwijl ik dit echt ben
Ja, waarschijnlijk niet eens een zitplaatsquote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die trein zit natuurlijk kenker vol. Nouja, als ik die haal gaan we meeten
. Ik herken je wel denk ik
.
Boeit dat nog. Het is interessanter om te weten waarom jij mijn foto post ware het niet dat ik je nadrukkelijk heb gevraagd dat niet te doen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik bash je niet hoor. Maar vertel nou eens, waarom geloofde je me niet? Beetje jammer vind ik dat.
Mm.. ik vind Zotje met zijn kroost naar de bios toch beter dan dit.quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die trein zit natuurlijk kenker vol. Nouja, als ik die haal gaan we meeten
. Ik herken je wel denk ik
.
Nee, je doet maar gewoon je haar netjes voor mequote:Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk niet eens een zitplaats. Ok, dan doe ik een capuchon en pet op
.
Als jij nou even je vriendje gaat opvoedenquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.. ik vind Zotje met zijn kroost naar de bios toch beter dan dit.
Je hebt me nergens gevraagd om hem niet in de SC te posten hoor? Ik PM'de jou een foto van me omdat jij zei dat je er dan één terug zou sturen. Maar nee, in plaats daarvan begon je te piepen dat je niet geloofde dat het echt een foto van mij wasquote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeit dat nog. Het is interessanter om te weten waarom jij mijn foto post ware het niet dat ik je nadrukkelijk heb gevraagd dat niet te doen.
Ik heb hield me aan de afspraak zondag.
Ok, stel ik je meteen voor aan m'n vrienden. "Hoi jongens, dit meisje is... ehh.. Allure. Ik ken haar via een internetforum."quote:Op zondag 8 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je doet maar gewoon je haar netjes voor me. Anders ga ik gewoon door te trein schreeuwen
.
Whehequote:
Wil jij mijn foto's hier even weghalen? Ik ben het echt, kan je ook aan de data zien. Maargoed een aantal FOK!kers zijn erg hard leersquote:
Je wist het, en als je het niet wist dan hoor ik op de uni en jij op het vmbo en zelfs minder.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt me nergens gevraagd om hem niet in de SC te posten hoor? Ik PM'de jou een foto van me omdat jij zei dat je er dan één terug zou sturen. Maar nee, in plaats daarvan begon je te piepen dat je niet geloofde dat het echt een foto van mij was. En daarna reageer je niet meer op m'n PMs en ineens krijg ik op msn deze link toegestuurd. Tsja, dan kan je erop wachten natuurlijk he. Mafkees.
Mensen die hem serieus nemen.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij nou even je vriendje gaat opvoeden.
Hmm, dan ga ik gewoon bij je zitten. Beginnen we een gesprek alsof we elkaar nog niet kennen. En dan vinden je vrienden jou een ware player.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok, stel ik je meteen voor aan m'n vrienden. "Hoi jongens, dit meisje is... ehh.. Allure. Ik ken haar via een internetforum."
Ik wist van niks. Ik had slechts begrepen dat jij een foto zou sturen als ik dat ook zou doen. Jammer dat het niet zo ging. Erg jammer.quote:Op zondag 8 november 2009 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je wist het, en als je het niet wist dan hoor ik op de uni en jij op het vmbo en zelfs minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |